Tattoos

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
tessie
Contacteer:

Re: Tattoos

Bericht door tessie »

Wow super mooi!
Guilty

Bericht door Guilty »

:static:
seleena

Bericht door seleena »

Nice! Voleuse zou eens backless moeten gaan op Ds-United :static: :roll:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wordt jij mn begeleider dan shraddah ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
seleena

Bericht door seleena »

Voleuse schreef:Wordt jij mn begeleider dan shraddah ;)
Oe gij geen begeleider hebben? :shock:
Er zal toch vast iemand zijn die dat zou willen toch?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Heel erg mooi. Staat idd vast heel mooi bij het juiste backless kledingstuk.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

shraddah schreef:
Voleuse schreef:Wordt jij mn begeleider dan shraddah ;)
Oe gij geen begeleider hebben? :shock:
Er zal toch vast iemand zijn die dat zou willen toch?
Nou die iemand mag zich dan best even bij me melden! :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Moet je even een oproepje zetten in het Begeleider topic op FL Voleuse :-)
Nala

Bericht door Nala »

Wat mooi! En wow, wat is hij al ver nu!

Begeleider... klinkt best wel leuk! :D
Boefje

Bericht door Boefje »

Mooi hoor!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

http://www.rtl.nl/reality/tattoostories/" onclick="window.open(this.href);return false;

Wisten jullie dat dit programma er is? Ik niet en ik zit nu afleveringen terug te kijken. :)
MILF :grin_ani:
JJV

Bericht door JJV »

In die Amsterdamse shop is mn draak gezet.. zie dus soms bekend uitzicht.

( die ene brabo shop word ik af en toe gestoord van met t wierrookje en hun advies op artistieke gronden... zoals die pracht arabische caligrafie die thuiskomt met een soort mylittlepony )
~\v/~
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Prachtig!! :worshippy:
JJV

Bericht door JJV »

slightly offtopic...
maar ik droomde dus over een tattoo vannacht. ( past niet in t dromen over wsérs topic .. maar bij de betekenissen zitten ook weer links naar mn bestaande tattoo ideeën .. dus post ik m alsnog hier)
Noot vooraf: ik herinner mn dromen zelden. Dat deze zo helder is blijven hangen is op zich al een signaal.

Afijn, ik moest en zou dus een lange vogel veer op mn linker onderarm hebben.
de artiest stopte op een gegeven moment omdat t te moeilijk was
en even later liep ik met een half afgemaakte tattoo over straat. ( maakte me er in mn droom nog druk over dat ik niet meer wist of ik wel betaald had)
al kijkend zag ik dat t uiteinde van de veer, dat stuk leek beetje op een verdorde kerstboom, doorliep tot op mn pols. dus niet te bedekken door een overhemd.. en dus zichtbaar voor oa mn ouders. (da's irl nog een dingetje)
Bij de pen van de veer, t stuk waar de artiest nog redelijk effect in had weten te krijgen ontdekte ik tot mn schrik een soort firmware stempel.. wat gelukkig af bleek te bladderen toen ik er over heen wreef. Deel van t carbon waarmee t plaatje geplakt was. ( dromend klonk dat heel logisch, inmiddels wakend weet ik dat tattoocarbons niet met opplak/bladderbare inkt worden gedaan)
Dat firmware stempel doet me er aan denken dat ik tekst overweeg in een evt volgende tatt.. wie weet waarschuwt de droom me nu dat ik nog onzeker ben met tekst.
Verder bedacht ik me dat 1 van mn leerlingen een veer tattoo heeft op r linker onderarm waar ik de mijne dus droomde
ènnnn had een mede cursiste van mn toelating-voor-de-kunstacademie-bijles eens een mooie veer in zwarte inkt gemaakt waar deze tattoo veer toch wel best op leek in sommige momenten.

Vanmorgen even doorgesproken met mn huisgenote.. en op zoek gegaan naar mn dromen enceclopy.. waarna we besloten hebben dat de droom vast wil waarschuwen dat ik mn boekenkast eens moet opruimen ofzo...

(droom enceclopy en droomweb en google samen geven beeld dat dromen over tattoo staat voor drang naar individuele vrijheid. veren hebben iets met spiritualiteit, ontwikkeling en reizen te maken.. )
~\v/~
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Vandaag naar de tattoobeurs in Amsterdam geweest en kon het natuurlijk niet laten, dus ik heb er een nieuwe tattoo bij. Het is de spiraal die hoort bij de rij van Fibonacci. Dus lekker wiskundig :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie