Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ongesteld zijn is ook stom, en een korte.cyclus dan ook... Ik ben nu wel blij met mijn korte cyclus; sneller op nieuw proberen met.zwanger raken.
**Self Rescuing Princess**
kitten

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door kitten »

Zo. Ongesteld en hopelijk voorlopig voor het laatst! Ik heb sinds 2 dagen weer een Mirena. :)

Het zetten was echt een eitje, ondanks dat ik nog niet ongesteld was. (Want dat doen ze meestal op de eerste dag van de menstruatie, want dan staat de baarmoedermond een pietsie open en dan doet het minder pijn) Mijn menstruatie zou best zaterdag pas kunnen komen en dan moest ik weer een maand wachten, bla! Zet nou maar gewoon! De assistente zei, je mag wel in mijn hand knijpen. Eh... in je hand knijpen? Niet nodig hoor. :) Maar goed, na 4 kinderen heb je ook niet echt meer een menstruatie nodig om een ietwat openstaande baarmoedermond te hebben. :P

Voelt wel stoer om dan gewoon op te staan en fluitend weer de kamer uit te wandelen. 8-)

Dus yay!
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Okay! Een minirant vanuit zonnig La Palma! Ongelooflijk maar waar heeft mijn baarmoeder in een vermoedelijk laatse stuiptrekking besloten onverwacht en na een pauze van anderhalf jaar, ineens helemaal leeg te bloeden in een menstruatie die zijn weerga niet kent. Denk aan de hoeveelheid bloed van een geslacht dier met de omvang van een olifant. Nomdeju zeg, ik wist niet eens dat je zoveel bloed kon verliezen!!!! Dus bed van het appartement en de kraakhelder witte lakens vannacht onverwacht opgeleukt met een bloedvlek ter groote van een flinke pizza. Fok! Ik voelde me erg lullig zo met mijn bundel bebloede lakens bij de receptie! Maar...het ergste, en volgens mij heeft Crownless het ook al eens uitgebraakt in een rant....ik moest dus op jacht naar maandverband! In het spaans, en al leegbloedend, en Engels is hier niet echt de voertaal enzo. Maandverband heet compressa, weet ik nu. Ik weet nu ook dat ze hier op La Palma enorm fan zijn van geparfumeerd maandverband, want er is niets anders te krijgen! Ik had het gelukkig nooit eerder hoeven te gebruiken tot nu. Men, wat een rare uitvinding, en wat een vies geparfumeerd luchtje hebben die dingen hier! Nu ruik ik dus naar een hevig leegbloedende olifant en naar...ja...hoe zal ik het omschrijven? Naar een cheapass toiletspray vermengd met bloed! Yum! Yuk! Echt! Wie heeft dat bedacht? En why???? Gatverjakkes bah bah bah!
isara

Bericht door isara »

He bah, da's.... eh, kut (al omschrijf je het wel weer heerlijk beeldend).

Hebben ze geen tampons op La Palma?

Sterkte ermee.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Fijne vakantie lieverd! :kiss:

En yeck idd!
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door eireann »

Balen!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oh wat balen zo op vakantie. En maandverband met parfum lijkt me ook echt heel ranzig.
Sterkte ermee!
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

De bloeding is te hevig voor tampons nu. Zouden die tegenwoordig ook geparfumeerd zijn vraag ik me af? Iew.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Je weet dat olifanten beschermde dieren zijn toch?
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ja, geparfumeerde tampons bestaan! Ben ze gelukkig nog niet vaak tegengekomen, maar het bestaat. *griezel* Sterkte!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

OMG dan krijg je toch gelijk een schimmelinfectie??
Nala

Bericht door Nala »

Wat omschrijf je het heerlijk beeldend (ik lag in een deuk bij het lezen), maar inderdaad wat yuck om dat zo in je vakantie te hebben. Sterkte! :hug:
chell

Bericht door chell »

Omdat al die foefjes die ze toevoegen aan maandverband en tampons me steeds meer tegen gaan staan (laagjes, geurtjes, absorberende gelletjes) en ik minstens één dag zo heftig ongesteld ben dat een supersuperplus tampon binnen een uur doorlekt, heb ik mezelf een ladycup aangeschaft.

Hoewel zijn schattige zakje (met polkadots en kersjes) een even schattige inhoud doet vermoeden, heb ik net toch even met mijn mond open gekeken naar het siliconen eierdopje wat er tevoorschijn kwam. Oef, zo'n ding is best groot! :shock:
Heel benieuwd hoe het gaat bevallen, voorlopig ben ik nog niet ongesteld, dus ik negeer mijn inwendige eierdop in de kleur "wild cherry" nog even.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Haha ja die zakjes vond ik ook zo leuk, het ding zelf leek me minder prettig :X
Jammer dat sponsjes zo duur zijn, anders zou dat ook een goede optie zijn.
chell

Bericht door chell »

Ja, sponsjes zijn wel fijner inderdaad! Hoewel ik die niet graag op m'n werk ofzo naar buiten wil peuteren, dat gaat met zo'n ding als dit toch iets handiger.

Wat ik er overal van lees, schijnen ze dus echt heel comfortabel te zijn. Over dingen als vieze handen en schoonmaken enzo zit ik persoonlijk niet zo in.
Plaats reactie