Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
Oh, en buikpijn, fucking hell..
Fijn, knuffels
lief!
Fijn, knuffels

- juffie
- Site Admin
-
Ik ook buikpijn, maar nog geen bloed. Irritant vind ik dat. Komt het nou wel of komt het nou niet.... steeds maar naar de wc om te checken. Bleh
Precies dit! Behalve dat ik gewoon elk uur moet plassen, wat op zichzelf al irritant is.chell schreef:Ik ook buikpijn, maar nog geen bloed. Irritant vind ik dat. Komt het nou wel of komt het nou niet.... steeds maar naar de wc om te checken. Bleh
Knuffels voor ons allemaal!
-
Huilerig was ik trouwens al vanaf zondag. Echt janken om niks. Zooo stom!
- isara
Ik geloof dat ik ein-de-lijk ongesteld word..... na 26 dagen
Begon me al af te vragen wat er mis was.

26 dagen klinkt nog wel normaal toch? Iets aan de lange kant, maar niet heel extreem?
Ik ben sinds vandaag weer aan de anticonceptie-pil. Ik moet nu toch al elke dag ergens anders een pil voor nemen, dus het potentieel vergeten zit er niet echt meer in. Eens kijken of het niet te veel negatiefs doet met m'n stemming, libido en gewicht...
Ik ben sinds vandaag weer aan de anticonceptie-pil. Ik moet nu toch al elke dag ergens anders een pil voor nemen, dus het potentieel vergeten zit er niet echt meer in. Eens kijken of het niet te veel negatiefs doet met m'n stemming, libido en gewicht...
Juist, we zijn 3 dagen verder, en gisteren was mijn stemming al meh, maar vanmorgen werd ik verdrietig wakker. Zo'n sad die gewoon niet weggaat. En dat is -lang- geleden. Zeg maar, een maand of 7, 8 geleden, toen ik net van m'n implanon af was. Dus. Vandaag de pil maar weer niet ingenomen, en eens kijken hoe het over een paar dagen gaat. (en ja, ik heb hoogstwaarschijnlijk een burn-out en een chronische depressie had ik natuurlijk al, maar die sad, die vertrouw ik niet helemaal; het is me net te toevallig)
- Ravelijne
Goed dat je er zo alert op bent. Ik heb al van zoveel vrouwen gehoord dat ze depressief werden van de pil, ik zou het ook ernstig in de gaten houden. Zeker als je weet dat je er gevoelig voor bent.
- Jezebel
Ook maar even hier, dat past beter: in het troostbankje schreef ik net al dat ik ontzettend rammelende eierstokken heb waar ik nog niks mee kan. Dat tot tranen in mn ogen als ik in de bus een vrouw met baby/zwangere buik zie tot huilbuien als ik alleen ben en kinderen buiten op straat onder mijn raam hoor kletsen/roepen/huilen/lachen.
Een probleem daarnaast is dat ik ook niet echt iemand hem om erover te praten... Weet iemand misschien een goede website, of forum? De meeste zijn namelijk bedoeld voor vrouwen die niet zwanger worden, of die geen partner hebben (en ook al wat ouder zijn dan ik)...
Een probleem daarnaast is dat ik ook niet echt iemand hem om erover te praten... Weet iemand misschien een goede website, of forum? De meeste zijn namelijk bedoeld voor vrouwen die niet zwanger worden, of die geen partner hebben (en ook al wat ouder zijn dan ik)...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
Dat klinkt naar Jezebel. Ik weet wel dat er forums zijn waar vrouwen terecht kunnen zie wel zwanger willen worden maar het niet lukt (daar ben ik lang genoeg geweest) maar niet kunnen is toch weer wat anders. Die zou ik niet zo snel weten. Veel sterkte
- kitten
Ik ken het verdriet nog... Mijn oudste dochter is 12, maar ik weet nog hoeveel pijn het deed.
Knuffel!
Knuffel!
-
Op FOK! in het Ouders subforum is het grote "Rammelaarstopic"
Daar gaat het wel over diverse vormen van rammelen, soms serieus en soms minder serieus gekwebbel.
Daar gaat het wel over diverse vormen van rammelen, soms serieus en soms minder serieus gekwebbel.