Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
Ik ben er op zaterdag nog mee naar de huisartsenpost/spoedpost gegaan, aangezien ik van vrijdag op zaterdag niet geslapen heb van de pijn.
Die hebben ernaar gekeken en me weer naar huis gestuurd met 'hij is nog niet rijp maar wel bijna, we kunnen er nog niks aan doen.
Neem maar meer pijnstillers en gebruik een warmtepack om hem sneller te laten rijpen.
Is hij morgen nog groter, krijg je koorts, of word de pijn nog erger dan kom je morgen maar terug om er nog eens te laten kijken.
mogelijk halen we er dan een gyn of chirurg bij om hem stuk te maken'
Die nacht om half 2 heb ik hem zelf zijn nek omgedraaid omdat er een punt opzat en hij dus rijp was en ik van die gruwelijke pijn verlost wilde worden.
Ik had natuurlijk ook zoals beloofd mijn beste vriendin uit haar bed kunnen bellen en afspraak maken bij spoedpost midden in de nacht zodat zij dat konden doen.
Maar ja ik heb er ooit voor gestudeerd en ik dacht kapot is kapot en dan is het vast beter
Die hebben ernaar gekeken en me weer naar huis gestuurd met 'hij is nog niet rijp maar wel bijna, we kunnen er nog niks aan doen.
Neem maar meer pijnstillers en gebruik een warmtepack om hem sneller te laten rijpen.
Is hij morgen nog groter, krijg je koorts, of word de pijn nog erger dan kom je morgen maar terug om er nog eens te laten kijken.
mogelijk halen we er dan een gyn of chirurg bij om hem stuk te maken'
Die nacht om half 2 heb ik hem zelf zijn nek omgedraaid omdat er een punt opzat en hij dus rijp was en ik van die gruwelijke pijn verlost wilde worden.
Ik had natuurlijk ook zoals beloofd mijn beste vriendin uit haar bed kunnen bellen en afspraak maken bij spoedpost midden in de nacht zodat zij dat konden doen.
Maar ja ik heb er ooit voor gestudeerd en ik dacht kapot is kapot en dan is het vast beter
Gisteren heb ik mijn spiraaltje laten vervangen. Daarbij is een echo gemaakt om te controleren of het goed zit. Op die echo bleek een vleesboom (myoom) te zien te zijn. Volgens de arts een 'flinke'. Zijn er hier andere dames die dit ook hebben (gehad)? Wat heb je er mee gedaan? Laten onderzoeken en behandelen of gewoon niks mee gedaan?
- kitten
Geen ervaring mee. Kun je dat gewoon laten zitten...?
- eireann
- Site Admin
Ook geen ervaring, klinkt vervelend... 

**Self Rescuing Princess**
- phedre
- Contacteer:
ik heb ze jaren lang gehad, zonder problemen. Tot ze op bepaald moment zo groot werden dat daardoor de bloedvaten niet meer konden sluiten tijdens menstruatie en ik dus letterlijk zo ongeveer leegliep, op dat moment is toen besloten baarmoeder te verwijderen. Ik heb er zo'n 20 jr mee rondgelopen. Ze zijn echter wel vast gesteld nadat ik mijn kinderen had gehad. Geen idee hoe het werkt met eventuele zwangerschappen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ken wel een meisje en een vrouw bij wie een vleesboom in de buik is verwijderd.
Ik denk dat onderzoek geen kwaad kan. Kun je daarna altijd een afweging maken of je je wilt behandelen of niet.
Ik denk dat onderzoek geen kwaad kan. Kun je daarna altijd een afweging maken of je je wilt behandelen of niet.
Ik heb begrepen dat het bij zwangerschap inderdaad in de weg ka n zitten. Nu is het helemaal niet de bedoeling om mini tippi's te maken. Dus dat geeft niet. Maar ik las ook klachten als vaker plassen en rugpijn. Eigenlijk vind ik het ook een beetje een eng idee dat er een (in de meeste gevallen) goedaardig gezwel in mijn buik zit.
- juffie
- Site Admin
Inmiddels 6 weken non-stop ongesteld. Geen menstrunami, wel irritant. En ik moet al weken de huisarts bellen. Meh, heb een nieuwe en ik wil niet. 

MILF 

- kitten

- eireann
- Site Admin
Was het nog goed gekomen juffie?
Ik gebruik al 20 jaar tampons. Ongeveer 12 keer per jaar, vier dagen, vier per dag. Dat zijn 3840 tampons. Voordat ik met tampons begon had ik ooit in een flair of Tina gelezen dat het touwtje af kan breken van een tampon en dat je voor je hem inbrengt eerst goed aan dat touwtje moet trekken. Nu besef ik me dus dat ik al ongeveer 3840 keer aan zo'n touwtje heb getrokken terwijl het nog NOOIT is afgebroken.
Daar had ik na 500 keer wel al mee kunnen stoppen...
Ik gebruik al 20 jaar tampons. Ongeveer 12 keer per jaar, vier dagen, vier per dag. Dat zijn 3840 tampons. Voordat ik met tampons begon had ik ooit in een flair of Tina gelezen dat het touwtje af kan breken van een tampon en dat je voor je hem inbrengt eerst goed aan dat touwtje moet trekken. Nu besef ik me dus dat ik al ongeveer 3840 keer aan zo'n touwtje heb getrokken terwijl het nog NOOIT is afgebroken.
Daar had ik na 500 keer wel al mee kunnen stoppen...
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
Niks meer mee gedaan, maar nee, het is nog steeds ontzettend raar. Staat op mn lijstje voor volgend jaar.
MILF 

niet veranderd na je operatie? Ik dacht dat gewicht toch ook wel invloed had op de menstruatie
- juffie
- Site Admin
hoe snel denk jij dat ik afval? Ik ben nog geen 4 weken geleden geopereerd he... 

MILF 

- Ravelijne

- Crownless
Volgens mij staat het nog steeds in de gebruiksaanwijzing van ob tampons.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!