WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Oppergodin_Hera

Re: WS valt af!

Bericht door Oppergodin_Hera »

Dank je wel phedre. Ik ben nu weer op het gewicht van 10 jaar terug (voor zwangerschap van mijn zoon)
Ik wil er nog minstens 23 kilo af. Onder die 100 komen :confused:
Xay

Bericht door Xay »

Wauw wat goed Hera. Compliment!!

Als je zo specifiek bij je nek wilt afvallen, zijn er dan niet bepaalde oefeningen die je kan doen? Ik bedoel, voor afvallen rondom de buik adviseren ze ook buikspieroefeningen toch. Misschien is er ook zoiets voor de halslijn.
Oppergodin_Hera

Ik heb het gevraagd aan mink, maar die zei dat het 1 van de moeilijkste gebieden is om af te vallen en dat oefeningen je nek juist dikker maken. Dus enige optie is afvallen, afvallen, afvallen. En ik ben vanochtend alweer de mist in gegaan (stress en afvallen gaat hier niet zo goed), maar morgen weer een dag
faery

Bericht door faery »

De rest van de dag zelfs nog :)
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

bah!! was ik eindelijk zover dat ik in overleg met fysiotherapeut en sportschoolcoach (zitten in t zelfde gebouw, dus makkelijk overleg samen) aan t sporten was geslagen (jaja, vandaag de 1e keer!!!) komt coach me vertellen dat t dalurenabonnement is opgeheven!! Dus van 6,50 per maand ga ik opeens naar 19,95 per maand én laat ik dat nou net niet hebben :( :( Dus ws is t eind van de maand al weer over :(
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Wat ontzettend stom phedre!
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Damn! Dat is ook geen klein verschil. :(
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik was speciaal naar deze fysio gegaan omdat ze samenwerken met sportschool en er daardoor dus overleg kon zijn tussen fysio en sportcoach. Net gezien in polisvoorwaarden dat er wel 60 euro per jaar vergoed wordt voor medische fitness. Eens zien of dat n optie is. Volgende week ff overleggen met fysio. Dat helpt dan in ieder geval iets
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Mag dat wel zomaar, van dat abo? Heb je niet bijv een jaarcontract oid?
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

was een jaarcontract idd, maar dat was twee of drie maanden geleden afgelopen (was al zeker 8 mnd niet meer geweest door probs met enkels) en daarna wordt t gewoon voor onbepaalde tijd verlengd. Sportschool is inmiddels in andere handen overgegaan en dus ook van keten veranderd en daarmee worden ook de abonnementen aangepast.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Nou lijkt me wel de moeite om even uit te zoeken of dat wel zomaar kan/mag hoor. Toen mijn sportschool werd overgenomen, mocht je zelf kiezen of je je oude abo wou houden of dat je een van de nieuwe eigenaar wou.
Xay

Bericht door Xay »

Dat is echt jammer phedre. Je had je abo ook niet op 'on hold' ofzo zodat je nu nog 8 maanden van je oude jaarcontract over hebt? Hopelijk lukt het om met de verzekering iets te regelen zodat je medische fitness kan doen.
Xay

Bericht door Xay »

Xay schreef:Mijn broeken zitten los (broekriem 2 gaatjes strakker). Echt tijd om een maat kleiner te kopen.
Gisteren gedaan. Geweldig, moeiteloos in een maat kleiner! En een sexy ass als gevolg. Vriendje ging van: :willhaben:
:banana:
Oppergodin_Hera

Goedzo Xay.
Hier allemaal verjaardagen, dus het afvallen gaat niet hard. Bij de buik wel 20 cm kwijt :)
kitten

Bericht door kitten »

20cm, noem dat maar niks! :worshippy:

Ik ga met onsjes omlaag momenteel.
Plaats reactie