Dank je wel phedre. Ik ben nu weer op het gewicht van 10 jaar terug (voor zwangerschap van mijn zoon)
Ik wil er nog minstens 23 kilo af. Onder die 100 komen
Als je zo specifiek bij je nek wilt afvallen, zijn er dan niet bepaalde oefeningen die je kan doen? Ik bedoel, voor afvallen rondom de buik adviseren ze ook buikspieroefeningen toch. Misschien is er ook zoiets voor de halslijn.
Ik heb het gevraagd aan mink, maar die zei dat het 1 van de moeilijkste gebieden is om af te vallen en dat oefeningen je nek juist dikker maken. Dus enige optie is afvallen, afvallen, afvallen. En ik ben vanochtend alweer de mist in gegaan (stress en afvallen gaat hier niet zo goed), maar morgen weer een dag
ik was speciaal naar deze fysio gegaan omdat ze samenwerken met sportschool en er daardoor dus overleg kon zijn tussen fysio en sportcoach. Net gezien in polisvoorwaarden dat er wel 60 euro per jaar vergoed wordt voor medische fitness. Eens zien of dat n optie is. Volgende week ff overleggen met fysio. Dat helpt dan in ieder geval iets
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
was een jaarcontract idd, maar dat was twee of drie maanden geleden afgelopen (was al zeker 8 mnd niet meer geweest door probs met enkels) en daarna wordt t gewoon voor onbepaalde tijd verlengd. Sportschool is inmiddels in andere handen overgegaan en dus ook van keten veranderd en daarmee worden ook de abonnementen aangepast.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Nou lijkt me wel de moeite om even uit te zoeken of dat wel zomaar kan/mag hoor. Toen mijn sportschool werd overgenomen, mocht je zelf kiezen of je je oude abo wou houden of dat je een van de nieuwe eigenaar wou.
Dat is echt jammer phedre. Je had je abo ook niet op 'on hold' ofzo zodat je nu nog 8 maanden van je oude jaarcontract over hebt? Hopelijk lukt het om met de verzekering iets te regelen zodat je medische fitness kan doen.