Ik kwam vanuit het niets in aanraking met BDSM. Nooit eerder gevoelens gehad in die richting. Alles was spannend. Zwepen, boeien, klemmen, knijpers, kaarsvet. Geweldig!
Ik was nieuwsgierig, wilde alles meemaken.
Mijn 2e serieuze Dom was een kanjer op creatief gebied. De meest maffe opdrachten bedacht hij. Liedjes opzoeken. Als dat niet lukte? Een concert dirigeren op koeiensloffen. Op koninginnedag kinderliedjes fluiten op het schoolplein. Voor elke gulden (jaja, die hadden we toen nog) zou hij me 1 orgasme geven.

Toen kwam Andre. En het hele BDSM-gebeuren verplaatste zich naar vooral mentaal beleven. Geweldig! Oh, af en toe zette hij me wel eens vast of kreeg ik een zwepensessie. Maar bovenal ging het om het mentale. Het onvoorwaardelijk gehoorzamen. Ik werd 'heropgevoed'.
Vanaf die D/s kon het 'gebruikelijke sm-spel' me eigenlijk steeds minder bekoren. En inmiddels heeft dat zijn hoogtepunt wel bereikt. Ik kijk om me heen... en zie dan hoe subs uitdagen om toch maar vooral die portie klappen, die sessie te krijgen. Ik zie subs vaststaan... geboeid, geblinddoekt, gegagged, knijpertjes, klemmetjes... en het enige wat ik denk, is: nee... dit wil ik niet meer!
Ik zie Dominanten zich in het zweet werken, met maar 1 doel. Het hun sub naar de zin te maken. Maar... het was toch andersom? Ik ben er toch voor jouw plezier? De opmerking: 'het moet voor beiden genieten zijn' kan me soms echt tegen de borst stuiten. Even voor de duidelijkheid, ik wil hiermee niemand voor het hoofd stoten. Ieder zijn beleving. Ik vraag me alleen af of er mensen zijn die dit gevoel herkennen.
Als men me vraagt: wat zoek je dan? is mijn antwoord steevast: Die meedogenloze Klootzak, die me pijn doet, niet omdat ik daarvan geniet, maar omdat HIJ ervan geniet me pijn te doen. Die maling heeft aan de dingen die ik wel of niet leuk vind. Die inderdaad zegt: "jij bent er voor mijn genot, niet andersom!" en daar ook naar handelt.
En ondertussen groeit de hang naar het extreme, het echt extreme. Ben ik maso? Absoluut niet. Ik geniet geen seconde van de pijn. Maar ik geniet wel van het zichtbare genoegen dat van hem afstraalt als hij me pijn doet.
Maar... dit alles roept dan wel de vraag op: waar gaat dit eindigen? Hoeveel hoger kan die lat nog?
Shoot...