Foute Dom/subs....

mercie

Re: Foute Dom/subs....

Bericht door mercie »

Ik ben het met silence eens..
Een bepaald soort dom kan wel fout zijn voor een bepaald soort sub omdat de verwachtingen anders kunnen liggen.

greetz mercie
JJV

Bericht door JJV »

hmz hmz hmz

kan wel vreselijk pc gaan lopen doen
.. maar mensen die zich véél 'ervarener' voordoen dan ze zijn noem ik toch graag 'fout'

leugentje om bestwil is 1 ding
maar eh..
nou ja
gevoelskwestie
~\v/~
roos

Bericht door roos »

silence schreef:
roos schreef:Wat dacht je van die mannen (vaak in een saaie vanille relatie met of zonder kids) die zich (op sites als alt.com) presenteren als Dom maar die eigenlijk alleen uit zijn op kinky seks: de fakers! Het stikt er van op internet.
Waarom zijn dat fakers?
Ben je pas een echte Dominant als je geen saaie vanille relatie hebt en buiten de slaapkamer mept?

Foute Dom/subs bestaan in mijn ogen ook niet, ieder doet het op zijn/haar eigen manier.
Uiteraard is elke mening subjectief. Ik verwijs je graag naar de volgende pagina:

http://grimm-bdsm.skynetblogs.be/post/4 ... kinky-sex-" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier wordt mooi verwoord hoe ik er over denk.
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

JJV schreef:hmz hmz hmz

kan wel vreselijk pc gaan lopen doen
.. maar mensen die zich véél 'ervarener' voordoen dan ze zijn noem ik toch graag 'fout'
ja daar ben ik het helemaal mee eens.
ik heb juist respect voor b.v een vriend van mij die openbaar van mij les kreeg in zwepen en er schijt aan had dat iedereen kon zien dat hij onervaren is en stond te klungelen.
snap ook niet dat men roept ik heb ervaring terwijl het niet zo is, ze vallen toch door de mand.

groetjes
Arno

Bericht door Arno »

Hoi

Ben het ook met JJV eens, je moet je niet ervarener voor doen dan je bent. Dan ben je inderdaad fout bezig.
pluis

Bericht door pluis »

En toch, he.. Als iemand zn ervaringen mooier voor laat komen dan ze zijn.. of zelfs keihard liegt over wat hij/ zij al wel gedaan heeft, dan zou ik iemand nog niet 'fout' noemen. De actie wel, maar de méns niet.

Als ik iemand 'fout' zou noemen, dan zou dat zijn omdat iemand willens en wetens, systematisch en langdurig anderen pijn/ schade doet met als (hoofd)doel het bewust en gericht bevorderen van zijn/ haar eigen welzijn. (dus: expres iemand opofferen/ slachtofferen voor het eigen voordeel).

Het punt is, dat er vrijwel niemand is, die zo handelt. Als mensen anderen wel langdurig om de tuin leiden/ slecht behandelen, is het negen van de tien keer uit onmacht, onzekerheid, angst of een andere begrijpelijke en niet inherent slechte oorzaak. Als je iemand daarom fout wilt noemen, mwa, dat vind ik dan hard oordelen.. (én, wie zonder zonde is werpe de eerste steen.. volgens mij hebben we allemaal wel trekjes die niet zo fraai zijn en waarbij we om niet-helemaal-mooie-maar-wel-begrijpelijke redenen anderen laten doen wat we zelf niet willen, of anderen laten opdraaien voor wat we éigenlijk zelf zouden moeten doen).

Zal wel erg humanistisch en idealistisch van me zijn, maar ik geloof niet zo in de 'foutheid' van mensen an sich. Alleen in mensen die uit gemakzucht, angst, onkunde of onmacht dingen die die héle nare gevolgen kunnen hebben voor anderen.
Arno

Bericht door Arno »

Hoi

pluis heeft hierin ook wel weer een goed punt moet ik toegeven.
JJV

Bericht door JJV »

..damn
heel reply naar de cyber..dinges

ik ben t qua fout met pluis eens
alleen is er voor mij verschil tussen fout 'als dom' en fout' als mens'
daarbij kan fout voor de een weer de kick voor de ander zijn etc etc..
(vorige relply was gloedvoller...sorry)
~\v/~
MDF
Site Admin
Contacteer:

Bericht door MDF »

Hulde aan Pluis; je schrijft het precies zoals ik het ook had kunnen schrijven.
fantashe

Bericht door fantashe »

Prachtig gezegd, pluis! Punt is, dat het zoveel ellende met zich meebrengt. Als je tegen zo iemand bent aangelopen, dan slaat dat de bodem onder je voeten vandaan. En dan moet je je heroriënteren. Hoe nu verder... WIL ik nog verder... KAN ik nog verder?
Als het vertrouwen (want daar praat je dan over) weg is, wat blijft er dan als basis nog over?

En dan maak je een keuze. Een weloverwogen keuze. Is het de juiste keuze? Time will tell... or not...

En geloof me... beide keuzes zijn moeilijk. Er een punt achter zetten, doet pijn. Want dan moet er een afsluiting volgen... en je start nooit iets met het verlangen het (op zo'n manier) af te sluiten.

Doorgaan doet pijn. Want je moet weer gaan werken aan vertrouwen. Waar het vertrouwen altijd blindelings was, moet je je daar nu heel bewust toe zetten.

Been there... done that... en wat ben ik er nu blij mee :D Als je je op zo'n moment DURFT over te geven, mijn god, wat ga je dan diep. En als dan achteraf de woorden komen: "Maar meisje, je HAD immers helemaal geen keuze." zucht... wat kun je dan nog anders dan hem grommend gelijk geven.

Sjee... dit is persoonlijker geworden dan ik eigenlijk had willen delen...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik kan de quote er even niet bijzoeken op m'n mobiel, van het topic hoge lat geloof ik, maar als dit over dezelfde situatie gaat als waar jij en kitten naar refereerde dan vind ik het op z'n minst merkwaardig dat je deze post hier zo neerzet. Als het ergens anders over gaat zou je misschien iets meer moeten verduidelijken waar je het over hebt.

Een derde persoon waarvan je weet dat ze hier ook komt zo een steek onderwater geven vind ik onkies, onaardig, oncharmant en gemeen. Maar hey, das mijn mening maar, gaat het Wel ergens anders over wil je dan wat meer achtergrond geven? Dan verwijder ik deze post wel.
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Is het helemaal eens met anne, als dit inderdaad bedoeld is als natrappen naar kitten, dan vind ik dit echt een rotstreek fantashe!
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

*haalt opgelucht adem*

het lag dus niet aan mij...
fantashe

Bericht door fantashe »

pluis schreef: Als ik iemand 'fout' zou noemen, dan zou dat zijn omdat iemand willens en wetens, systematisch en langdurig anderen pijn/ schade doet met als (hoofd)doel het bewust en gericht bevorderen van zijn/ haar eigen welzijn. (dus: expres iemand opofferen/ slachtofferen voor het eigen voordeel).

Zal wel erg humanistisch en idealistisch van me zijn, maar ik geloof niet zo in de 'foutheid' van mensen an sich. Alleen in mensen die uit gemakzucht, angst, onkunde of onmacht dingen die die héle nare gevolgen kunnen hebben voor anderen.

Hier was het een reactie op. Niets meer, niets minder. Ik wilde alleen aanhalen dat als dat speelt, dus je vertrouwen geschaad is. Ik praat altijd vanuit mijn eigen referentiekader. Erg onkies dat iemand daar dan namen aan gaat koppelen. Ik heb het niet eens over een derde persoon gehad. Ik had het over de 2 keuzes die je dan hebt in zo'n situatie.
Laatst gewijzigd door fantashe op 29 nov 2009, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ook zo der namen te noemen zijn we niet achterlijk hier hoor, en ik had het over MIJN berichtje weghalen, niet het jouwe. Het gaat dus over jou referenten kader, dat lees ik als ' inderdaad die situatie' en ik vind het lomp van je.
**Self Rescuing Princess**
Gesloten