Cum-bag / gebruik seks

Heleen

Re: Cum-bag / gebruik seks

Bericht door Heleen »

@ Marijke. Ik schrik van je posting. Wat jij beschrijft als schadelijke en mislukte ervaring is namelijk precies wat wij nastreven: sex wanneer en hoe hij dat wil, los van mijn wensen en verlangens (omdat ik sterk voel dat juist het bevredigen van zijn wensen en verlangens mijn ultieme wens is). Maar jouw posting is voor mij wel een signaal om de komende tijd regelmatig stil te staan bij wat er gebeurt en of dat nog wel ok voelt voor mij.

Dank je en kus! :bye:
Marcuw

Bericht door Marcuw »

Marijke schreef:Yep, bij de meeste BDSM-ers is het zo dat je wel moet zorgen dat je sub het uiteindelijk, op de lange termijn, naar haar zin heeft. En in de meeste BDSM contacten is het niet zo dat de sub gewoonweg doet wat de Dom wil en daarmee basta. Een sub die niet instemt met seksueel gebruik kun je niet op die manier seksueel gebruiken.
amen!

Ik denk ook, Fantashe, stel dat ook al zou de sub het willen en het loopt uiteindelijk niet - en de sub is niet tevreden, dan heb je snel een ex-sub en mogelijk predicaat foute dom...
Misschien wel erg kort door de bocht, maar ook bij 'gedwongen' of 'afgedwongen' sexuele handelingen (inclusief rape-play) denk ik dat het voor de D in kwestie het vinden van een balans is - er ook voor te zorgen dat het voor -beiden- leuk is en blijft.

(Natuurlijk is dat niet alleen aan de D voorbehouden, als sub moet je er ook aan 'mee'werken)...

Het is weer zo een van die grote contradicties die je continue ziet in welke BDSM vorm dan ook 8-)
fantashe

Bericht door fantashe »

Frodo schreef: Godhelp... ik kan me geen saaiere situatie voorstellen eigenlijk. Misschien ben ik dan wel weer de uitzondering op al die "ongeschreven regels" en er zullen ook wel mensen zijn die zich daar - voor korte of langere tijd - prima in kunnen vinden maar de uitdrukking "deurmat" komt nu toch wel heel sterk bij me bovendrijven.

Ik heb 'n paar van die types gekend en ze veel plezier met hun leven gewenst... om ze verder verre van me te houden. In een relatie wil ik wel 'n mens naast me en geen meubelstuk :)

F.
*geeft Frodo een handje* dag... even voorstellen... fantashe, vrouw, mens, sub en allesbehalve deurmat of meubelstuk. En dat terwijl ik onvoorwaardelijk gehoorzaam... aan 1, wel te verstaan. En laat daar nu voor mij een stuk uitdaging in zitten. Want ik ben allesbehalve een volgzaam en gehoorzaam type normaal gesproken. Maar dan heb ik waarschijnlijk die andere 'uitzondering op al die ongeschreven regels' te pakken ;) want ik hoef het niet in mijn hoofd te halen om iets niet uit te voeren dat me gezegd wordt. Maar goed... je hebt gelijk... elk mens is anders. Mens...
fantashe

Bericht door fantashe »

Marcuw schreef: amen!

Ik denk ook, Fantashe, stel dat ook al zou de sub het willen en het loopt uiteindelijk niet - en de sub is niet tevreden, dan heb je snel een ex-sub en mogelijk predicaat foute dom...
Misschien wel erg kort door de bocht, maar ook bij 'gedwongen' of 'afgedwongen' sexuele handelingen (inclusief rape-play) denk ik dat het voor de D in kwestie het vinden van een balans is - er ook voor te zorgen dat het voor -beiden- leuk is en blijft.

(Natuurlijk is dat niet alleen aan de D voorbehouden, als sub moet je er ook aan 'mee'werken)...

Het is weer zo een van die grote contradicties die je continue ziet in welke BDSM vorm dan ook 8-)
Zeker... en ieder zijn ding en ieder zijn beleving. Ik ben niet van de poldermodel D/s. Kan er niet mee uit de voeten. Als ik ergens niet tevreden over ben, dan is dat uiteraard bespreekbaar. Maar dat is geen garantie dat het daarna ook gebeurt. Dat is namelijk niet aan mij.
Arno

Bericht door Arno »

Hoi

Hulde aan Marijke, mooi omschreven. En Frodo, ja een sub is bovenal mens. En dat moet in mijn beleving ook altijd zo blijven. :amen:
MDF
Site Admin
Contacteer:

Bericht door MDF »

Eens met Frodo hoor, er moet meer inzitten dan een 'deurmat' natuurlijk! Zonder weerwoord, inhoud, mening word het mijns inziens ook erg snel saai.
En Marijke inderdaad mooi geschreven. Je moet je als D denk ik altijd af blijven vragen wat vind de s ervan en hoe ervaart hij/zij het. Het komt natuurlijk van 2 kanten.
phedre

Bericht door phedre »

ik doe veel, bijna alles wat Petruss van me vraagt, maar soms heeft hij gewoon wat overredingskracht nodig:p de ene keer wat meer dan de ander en soms knalt het best wel ff... Uiteindelijk zal ik 99 van de 100x wel doen wat hij vraagt denk ik.... deurmatje??? denk het niet...
fantashe

Bericht door fantashe »

MDF schreef:Eens met Frodo hoor, er moet meer inzitten dan een 'deurmat' natuurlijk! Zonder weerwoord, inhoud, mening word het mijns inziens ook erg snel saai.

Grappig... ik ga iets doen, wat ik afgelopen weken mensen heb zien doen op mijn postings. Ik ga mezelf verdedigen tegen een stickertje.
Heb een hoop reacties gehad op mijn kreet "spelBDSM-ers". Oef, wat bleken sommige tenen lang.
En nu betrap ik mezelf op diezelfde lange tenen. Ik mag dan weliswaar (bijna klakkeloos) doen wat mijn Dom van me wil, verlangt, vraagt... ik ben GEEN deurmat. Ik heb nog steeds mijn eigen mening, mijn eigen visie, zelfs mijn eigen wil. En die worden ook nog op prijs gesteld ook en zelfs regelmatig geraadpleegd. :)

Maar... een sub die dus gehoorzaamt ten alle tijden is een deurmat.
Een sub die dat niet doet, is een relsub.
Een Dom die zich richt op de sub is een dienstbare Dominant.
Een Dom die zich niets aantrekt van de wensen van zijn sub is een foute Dom.
Een sub die het vooral om de seksuele kant gaat, is een slet.
Een Dom die het vooral om de seksuele kant gaat, is geen Dom maar gewoon geil.
Nog meer etiketjes?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

De wereld is niet zwart wit.... Daarom proberen veel mensen ook met nuance te posten en voorbeelden, dan begrijp je elkaar beter
**Self Rescuing Princess**
fantashe

Bericht door fantashe »

Thnx :)
Het viel me gewoon op :)
MDF
Site Admin
Contacteer:

Bericht door MDF »

Dit is typisch zo'n topic waar je goed moet uitkijken hoe je iets schrijft; de discussie gaat nu ook de andere kant op als zoals hij gestart was en door de tijd heen krijg je dan meer gefundeerde reacties en door meerdere posts van mensen te lezen krijg je ook een beter idee.

Zoals eireanne schrijft; "De wereld is niet zwart wit" echter kan het op een forum of welke digitale manier van communiceren natuurlijk wel snel zo overkomen, goed lezen en duidelijk schrijven en nadenken over hoe je iets opschrijft is dus een must.
Crownless

Bericht door Crownless »

Even andersom, ik wil mijn subje ook wel gewoon gebruiken voor seks, maar als ie eerder klaarkomt dan ik dan is er weinig meer aan. En ik kan klaarkomen door zowel neuken als clitoraal, en om nou een bijna-bereikt-neuk-orgasme te moeten gaan omzetten naar bef- of vinger-orgasme is het ook weer net niet.

Zucht. Soms is het zo lastig een dominante vrouw te zijn.

Sowieso, gebruikseks is blijkbaar meer iets dat voor mannelijke dominanten lijkt te zijn weggelegd. Niet dat ik het niet begrijp (een van de geweldige neukpartijen was toen ik totaal geen zin had en hij me toch nam), maar jammer is het wel.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
phedre

Bericht door phedre »

hem een klaarkomverbod geven werkt dan niet?
Crownless

Bericht door Crownless »

Nee. Dan zit ik met èn met een onafgemaakt orgasme èn een zich ontzettend rotvoelend subje wat de sfeer ook niet gezelliger maakt (niet dat ik het niet probeer, maar toch).

En zeggen 'maak m maar weer stijf' werkt ook niet altijd.

Misschien ben ik ook wel een softie hoor. Ik bedoel, het (hem laten) afmaken met een dildo kan ook, maar zijn pik voelt gewoon veel lekkerder.

Maar het is niet het einde van de wereld hoor. Ik verzin wel andere gemene dingen om mijn kick uit te krijgen. ;)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Zarath

Bericht door Zarath »

Je hebt tegenwoordig van een bekend merk condooms een type met verdovend glijmiddel.
Uitstekende dingen moet ik zeggen.

Misschien een tip?
Gesloten