Dank je en kus!

amen!Marijke schreef:Yep, bij de meeste BDSM-ers is het zo dat je wel moet zorgen dat je sub het uiteindelijk, op de lange termijn, naar haar zin heeft. En in de meeste BDSM contacten is het niet zo dat de sub gewoonweg doet wat de Dom wil en daarmee basta. Een sub die niet instemt met seksueel gebruik kun je niet op die manier seksueel gebruiken.
*geeft Frodo een handje* dag... even voorstellen... fantashe, vrouw, mens, sub en allesbehalve deurmat of meubelstuk. En dat terwijl ik onvoorwaardelijk gehoorzaam... aan 1, wel te verstaan. En laat daar nu voor mij een stuk uitdaging in zitten. Want ik ben allesbehalve een volgzaam en gehoorzaam type normaal gesproken. Maar dan heb ik waarschijnlijk die andere 'uitzondering op al die ongeschreven regels' te pakkenFrodo schreef: Godhelp... ik kan me geen saaiere situatie voorstellen eigenlijk. Misschien ben ik dan wel weer de uitzondering op al die "ongeschreven regels" en er zullen ook wel mensen zijn die zich daar - voor korte of langere tijd - prima in kunnen vinden maar de uitdrukking "deurmat" komt nu toch wel heel sterk bij me bovendrijven.
Ik heb 'n paar van die types gekend en ze veel plezier met hun leven gewenst... om ze verder verre van me te houden. In een relatie wil ik wel 'n mens naast me en geen meubelstuk
F.
Zeker... en ieder zijn ding en ieder zijn beleving. Ik ben niet van de poldermodel D/s. Kan er niet mee uit de voeten. Als ik ergens niet tevreden over ben, dan is dat uiteraard bespreekbaar. Maar dat is geen garantie dat het daarna ook gebeurt. Dat is namelijk niet aan mij.Marcuw schreef: amen!
Ik denk ook, Fantashe, stel dat ook al zou de sub het willen en het loopt uiteindelijk niet - en de sub is niet tevreden, dan heb je snel een ex-sub en mogelijk predicaat foute dom...
Misschien wel erg kort door de bocht, maar ook bij 'gedwongen' of 'afgedwongen' sexuele handelingen (inclusief rape-play) denk ik dat het voor de D in kwestie het vinden van een balans is - er ook voor te zorgen dat het voor -beiden- leuk is en blijft.
(Natuurlijk is dat niet alleen aan de D voorbehouden, als sub moet je er ook aan 'mee'werken)...
Het is weer zo een van die grote contradicties die je continue ziet in welke BDSM vorm dan ook
MDF schreef:Eens met Frodo hoor, er moet meer inzitten dan een 'deurmat' natuurlijk! Zonder weerwoord, inhoud, mening word het mijns inziens ook erg snel saai.