Foute Dom/subs....
Re: Foute Dom/subs....
er vanuit gaande dat de namen niet bekend waren buiten de xfiles, is hier niks lomps aan toch? is het gewoon vertellen uit eigen ervaring. Wie lekt er hier nu uit de x files?
- eireann
- Site Admin
Ook het forum is niet zwart en wit phedre, veel mensen kennen en steunen elkaar daarbuiten ook, is niks xfiles aan.
**Self Rescuing Princess**
- eireann
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
Niks X-files, uit het draadje: hoe hoog kan die lat
fantashe schreef:Ik ga deze strijd niet met je uitspelen hier op het forum, kitten. Je 'weet' helemaal niks, je bent belazerd, ik ook, je hebt een keuze gemaakt, ik ook. Heb er vrede mee of doe er wat aan, maar kap met dit soort insinuaties. Om je gal te spuwen zijn er genoeg andere plekken op dit forum.kitten schreef:Nou, ik zal daar maar niet verder op ingaan.Kun jij struisvogeltje blijven spelen. Maar toen ik dat laatste schreef, wist ik niet wat ik nu weet he?
MILF 

Precies.. en kunnen we het daar dan ook laten? Achter die gesloten deuren? Fijn!
ok.. nu namen dan toch bekend zijn....
betekent dit dat fantashe helemaal niets mag vertellen uit haar ervaringen met RW? waarom niet?? dat zijn toch haar ervaringen?
Destijds heb ik kit ook niet tegengehouden om te posten over haar en peet... er zijn meer relaties hier op ws waarvan exen rondlopen... mogen die allemaal niet posten over hun ervaringen? dan wordt het denk ik wat stilletjes.
Dat fantashe de keuze heeft gemaakt door te gaan met RW en kit de keuze heeft gemaakt te stoppen, mag je dat fantashe verwijten?? mag je haar daarom beletten haar ervaringen hier te posten? Misschien moet kitten idd maar gewoon fantashe als vijand markeren en haar postings niet lezen?
betekent dit dat fantashe helemaal niets mag vertellen uit haar ervaringen met RW? waarom niet?? dat zijn toch haar ervaringen?
Destijds heb ik kit ook niet tegengehouden om te posten over haar en peet... er zijn meer relaties hier op ws waarvan exen rondlopen... mogen die allemaal niet posten over hun ervaringen? dan wordt het denk ik wat stilletjes.
Dat fantashe de keuze heeft gemaakt door te gaan met RW en kit de keuze heeft gemaakt te stoppen, mag je dat fantashe verwijten?? mag je haar daarom beletten haar ervaringen hier te posten? Misschien moet kitten idd maar gewoon fantashe als vijand markeren en haar postings niet lezen?
Ik heb weer eens geeeeen idee waar het over gaat
Poging doen om de boel weer ontopic te trekken?
Vind het wel een interessant punt, of iemand als persoon 'fout' kan zijn. In BDSM context, maar dus ook daarbuiten. Ik schrijf bijvoorbeeld met een gevangene in de VS, die levenslang zonder kans op vrijlating heeft. Afgeschreven door de maatschappij dus min of meer. Is zo iemand nou hartstikke 'fout' als mens? Die indruk krijg ik toch niet.
In BDSM context denk ik dat wanneer je het hebt over 'foute subs/Dom(me)s' het gebruikt kan worden in context van een situatie.. 'iemand gedroeg zich als' en niet zozeer 'hij/zij is'. Wanneer je wel bij dat 'is' aankomt, dan heb je het denk ik over een extreem klein percentage mensen die andere moedwillig willen misbruiken en daar in dit geval een bdsm context aan hebben gehangen, hoewel dat net zogoed wat anders had kunnen zijn. Vergelijk het met psychopaten versus 'gewone' moordenaars ofzo. Zoiets. Volgt iemand me nog, ben een beetje warrig geloof ik hehe.

Poging doen om de boel weer ontopic te trekken?
Vind het wel een interessant punt, of iemand als persoon 'fout' kan zijn. In BDSM context, maar dus ook daarbuiten. Ik schrijf bijvoorbeeld met een gevangene in de VS, die levenslang zonder kans op vrijlating heeft. Afgeschreven door de maatschappij dus min of meer. Is zo iemand nou hartstikke 'fout' als mens? Die indruk krijg ik toch niet.
In BDSM context denk ik dat wanneer je het hebt over 'foute subs/Dom(me)s' het gebruikt kan worden in context van een situatie.. 'iemand gedroeg zich als' en niet zozeer 'hij/zij is'. Wanneer je wel bij dat 'is' aankomt, dan heb je het denk ik over een extreem klein percentage mensen die andere moedwillig willen misbruiken en daar in dit geval een bdsm context aan hebben gehangen, hoewel dat net zogoed wat anders had kunnen zijn. Vergelijk het met psychopaten versus 'gewone' moordenaars ofzo. Zoiets. Volgt iemand me nog, ben een beetje warrig geloof ik hehe.
Ik denk dat je daar de kern raakt. Ik heb ook wel eens in het verleden een dame opgevangen, helemaal kapot na een eerste date. Zij dacht dat ze naar een Dominant ging. Oh, de man was dominant, ze kon niet tegen hem op. Maar het werd uiteindelijk gewoon een verkrachting. Want ze zei wel 'nee', maar ze moest dr bek houden, want ze was immers sub. Ze had zelf ingestemd met de ontmoeting. Denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat DAT fout is. Maar... dan is de vraag: was dit wel een 'foute Dom' of inderdaad, zoals jij zegt: iemand die BDSM als dekmantel gebruikt voor iets anders...asti schreef: Wanneer je wel bij dat 'is' aankomt, dan heb je het denk ik over een extreem klein percentage mensen die andere moedwillig willen misbruiken en daar in dit geval een bdsm context aan hebben gehangen, hoewel dat net zogoed wat anders had kunnen zijn.
Goed voorbeeld wat wordt aangehaald.
Iets in die strekking heb ik meegemaakt, toen ik de dag nadien beetje boos (op mijzelf en op hém!) rondliep thuis en niet wist wat ik moest heb ik het hele verhaal gepost. Daarop kwamen verschillende reacties, maar voornamelijk liep het topic over in de bestempeling van die man als foute Dom. Wat dus een heel discussie heeft opgeleverd.
Dat was totaal niet mijn opzet geweest, dat 'we' zouden gaan stempelen op die man zijn hoofd. Eén en ander heeft wel bijgedragen in een bepaald vertrouwen én wantrouwen wat ik heb. Wanneer wéét je uiteindelijk zeker dat die ander te vertrouwen is?? Gevoel en intuitie, logisch nadenken, verstand gebruiken. En toch...toch heb ik dat toen gedaan!
Ik denk toch dat het niet altijd een kwestie is van op een andere manier spelen/benaderen. Soms tref je iemand die inderdaad faked en uit is op wat anders. Niet meer en niet minder. Dat maakt diegene niet perse een foute Dom, in mijn beleving misbruikt iemand die 'titel' en heeft het niks met BDSM te maken.
Iets in die strekking heb ik meegemaakt, toen ik de dag nadien beetje boos (op mijzelf en op hém!) rondliep thuis en niet wist wat ik moest heb ik het hele verhaal gepost. Daarop kwamen verschillende reacties, maar voornamelijk liep het topic over in de bestempeling van die man als foute Dom. Wat dus een heel discussie heeft opgeleverd.
Dat was totaal niet mijn opzet geweest, dat 'we' zouden gaan stempelen op die man zijn hoofd. Eén en ander heeft wel bijgedragen in een bepaald vertrouwen én wantrouwen wat ik heb. Wanneer wéét je uiteindelijk zeker dat die ander te vertrouwen is?? Gevoel en intuitie, logisch nadenken, verstand gebruiken. En toch...toch heb ik dat toen gedaan!
Ik denk toch dat het niet altijd een kwestie is van op een andere manier spelen/benaderen. Soms tref je iemand die inderdaad faked en uit is op wat anders. Niet meer en niet minder. Dat maakt diegene niet perse een foute Dom, in mijn beleving misbruikt iemand die 'titel' en heeft het niks met BDSM te maken.
Ik ga even moeilijk doen, for the heck of it. Als je namelijk aanhoudt wat jij nu zegt, dan bestaat een 'foute Dom' niet want iemand die zo doet die misbruikt die titel. Wanneer je dat echter omdraait, dan klinkt dat ook alsof een Dom bijna per definitie 'goed' moet zijn. Niet als in technisch goed (misslaan enzo), maar qua karakter. En ik denk dat er toch ook wel een aantal complete eikels rondlopen die toch ook 'echt' Dom zijn. Maar het is lastig. 'Dom' is een term uit de BDSM en BDSM is per definitie 'met consent'.. dus zodra je dat consent wegneemt (en rapeplay geen play meer is), dan valt dus eigenlijk ook de rest weg?colet schreef:Dat maakt diegene niet perse een foute Dom, in mijn beleving misbruikt iemand die 'titel' en heeft het niks met BDSM te maken.
Ik denk dat het gewoon ook heel erg lastig is om er met een paar feitjes wat over te zeggen. Voor hetzelfde geldt is het een vrij onzekere Dom die ergens gelezen heeft dat 'subs dat willen' en zit'ie nu zelf thuis jankend op een bankje. Of het is inderdaad een leipe psychopaat die bewust op 'subs' jaagt onder het mom van veilige sterke dominant.
Het zal je maar gebeuren, lijkt me echt vreselijk, knap hoe je er mee omgaat en er zo over praat hier hoor!
- JJV
hmzasti schreef:Ik schrijf bijvoorbeeld met een gevangene in de VS, die levenslang zonder kans op vrijlating heeft. Afgeschreven door de maatschappij dus min of meer. Is zo iemand nou hartstikke 'fout' als mens? Die indruk krijg ik toch niet.
om't ontopic te houden
.. zeker in't amerikaanse rechtssysteem gebeurt't dat iemand maar half of soms zelfs helemaal niet schuldig is
of is't (zoals steph King erg mooi omschreef in green mile) iemand met "maar 1 misdaad in zijn lijf"
is een foute dom fout na 1 misstap
.. wordt ie door een 'angry mob' half of onterecht met die term gebrandmerkt..
al die dingen gebeuren
.. net zoals er foute doms doorkunnen gaan met wat ze deden.
~\v/~
Misschien liet ik wat dingen weg. Het is een beetje wat pluis ook aangeeft... die man die ik beschreef..die is geen foute Dom, maar hij was als man fout bezig.
Misschien is het weer te rooskleurig ingekleurd door mij, maar als ik zijn aktie hang aan de BDSM en aan Doms dan had ik mijn vertrouwen daarna nog lastiger gevonden.
Hij heeft BDSM als grote deken/dekmantel gebruikt voor zijn aktie en mij als naieve en onervaren sub die wel graag wilde gebruikt. Ik kén de de verhalen en waarschuwingen, dat maakt mij net zo goed fout aan het handelen. Oke, mijn "nee' en "NEE" werden niet gehoord, want ik bleef niet naief alles slikken toen. Dát maakt hem dan wel weer fout handelen.
en nogmaals, het bepaalt wel mijn benadering en dergelijke nu bij een Dominant, het beinvloedt ook soms een heel klein beetje mijn spel. ehm...hoe leg ik dat uit...het heeft wel eens bij vergelijkbare/herkenbare situaties even een oeps-slik-is dit een ja of nee-moment opgeleverd in mijn hoofd, maar ik denk wel zo dat het niet opgemerkt is door Dom.
Misschien is het weer te rooskleurig ingekleurd door mij, maar als ik zijn aktie hang aan de BDSM en aan Doms dan had ik mijn vertrouwen daarna nog lastiger gevonden.
Hij heeft BDSM als grote deken/dekmantel gebruikt voor zijn aktie en mij als naieve en onervaren sub die wel graag wilde gebruikt. Ik kén de de verhalen en waarschuwingen, dat maakt mij net zo goed fout aan het handelen. Oke, mijn "nee' en "NEE" werden niet gehoord, want ik bleef niet naief alles slikken toen. Dát maakt hem dan wel weer fout handelen.
en nogmaals, het bepaalt wel mijn benadering en dergelijke nu bij een Dominant, het beinvloedt ook soms een heel klein beetje mijn spel. ehm...hoe leg ik dat uit...het heeft wel eens bij vergelijkbare/herkenbare situaties even een oeps-slik-is dit een ja of nee-moment opgeleverd in mijn hoofd, maar ik denk wel zo dat het niet opgemerkt is door Dom.
Hahahaha!CatharinaBE schreef:Ach, niet overdrijven... den Dom kan zonder enige gevaar voor zijn gezondheid aan breath play doen zonder er iets van af te weten...roos schreef: Het is gewoon gevaarlijk om bijvoorbeeld breath play te doen met iemand die er niets van af weet.
En soms is foute Dom ook gewoon een 'eretitel' :icon_biggrin:
Een eretitel voor een gewetenloze en meedogenloze klootzak, waar ik waanzinnig veel van houd.
Een eretitel voor de vent waar ik mijn gezin en leven mee deel.
Een eretitel voor mijn allerliefste DomVriendje, met zijn duistere kantjes die aan de buitenkant niet te zien zijn...
Een eretitel voor mijn ex-Dom, die gewoon helemaal zijn eigen ding deed, los van wat anderen daar nou van vonden.
Een eretitel voor nog een ex-Dom, zo gestoord als een deur, die rustig de arme goegemeente confronteerde met zijn fratsen, een heel restaurant met het schaamrood op de kaken liet toekijken, hoe zijn sub (ik zei de gek) dr soep op de grond mocht gaan zitten opeten.
Mjah, doe mij maar een foute Dom.
I love them!
Een eretitel voor een gewetenloze en meedogenloze klootzak, waar ik waanzinnig veel van houd.
Een eretitel voor de vent waar ik mijn gezin en leven mee deel.
Een eretitel voor mijn allerliefste DomVriendje, met zijn duistere kantjes die aan de buitenkant niet te zien zijn...
Een eretitel voor mijn ex-Dom, die gewoon helemaal zijn eigen ding deed, los van wat anderen daar nou van vonden.
Een eretitel voor nog een ex-Dom, zo gestoord als een deur, die rustig de arme goegemeente confronteerde met zijn fratsen, een heel restaurant met het schaamrood op de kaken liet toekijken, hoe zijn sub (ik zei de gek) dr soep op de grond mocht gaan zitten opeten.
Mjah, doe mij maar een foute Dom.

Yup...dat liedje ken ik ook.

*zet z'n Superdom-stem op*
En ik, ik hou van slachtoffers! :icon_biggrin:
Ze geven me telkens weer wat ik wil, zo vaak ik maar wil.
Ik doe wat ik wil en hoef nergens mee rekening te houden.
Grenzen? nazorg? verantwoordelijkheid? Trouw? Allemaal nergens voor nodig!

Hoe minder ik aan hen denk, hoe meer ze van me houden.
Ik geniet ervan te zien hoezeer ze zichzelf voor mij wegcijferen.
Ik krijg er een kick van dat ze nachtenlang angstig wachten tot ik bel.
Ik geil op hun afhankelijkheid!
Alleen jammer van dat idiote "internet". Ongeacht hoe streng ik verbied om contact met anderen op te nemen...
Vroeg of laat komen ze er altijd achter dat ik probeer om een liefje voor elke dag van de week te verzamelen.