Cum-bag / gebruik seks

fantashe

Re: Cum-bag / gebruik seks

Bericht door fantashe »

Da's wel lief :icon_biggrin:
Kluk Kluk

Bericht door Kluk Kluk »

Zarath schreef:Je hebt tegenwoordig van een bekend merk condooms een type met verdovend glijmiddel.
Uitstekende dingen moet ik zeggen.

Misschien een tip?
Euh, glijmiddel zit toch aan de buitenkant? Dat zou dan precies de verkeerde kant zijn voor Crownless haar doeleinde...
Crownless

Bericht door Crownless »

Zarath schreef:Je hebt tegenwoordig van een bekend merk condooms een type met verdovend glijmiddel.

Misschien een tip?
Durex Performa, toch? (@ Kluk Kluk: dat spul zit aan de binnenkant, zo ter hoogte van de eikel)
Ik vind het een beetje eng. Verdovend klinkt zo eng... Zo -moet je verstand van hebben en niet zomaar gebruiken- achtig.

@ fantashe: wat is lief?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Crownless schreef:

Misschien een tip?
Durex Performa, toch? (@ Kluk Kluk: dat spul zit aan de binnenkant, zo ter hoogte van de eikel)
Ik vind het een beetje eng. Verdovend klinkt zo eng... Zo -moet je verstand van hebben en niet zomaar gebruiken- achtig.

@ fantashe: wat is lief?
Het is niet eng, zoveel weet ik wel :). Bij Romanticide helpt 't wel, en maakt 't wel een beetje verschil. Hij voelde wel iets tintelen op z'n eikel, en merkte dat hij 't langer volhield. Is dus misschien wel 't proberen waard :).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
fantashe

Bericht door fantashe »

En dat is dus lief... :D
Gesloten