Cum-bag / gebruik seks
Re: Cum-bag / gebruik seks
Euh, glijmiddel zit toch aan de buitenkant? Dat zou dan precies de verkeerde kant zijn voor Crownless haar doeleinde...Zarath schreef:Je hebt tegenwoordig van een bekend merk condooms een type met verdovend glijmiddel.
Uitstekende dingen moet ik zeggen.
Misschien een tip?
- Crownless
Durex Performa, toch? (@ Kluk Kluk: dat spul zit aan de binnenkant, zo ter hoogte van de eikel)Zarath schreef:Je hebt tegenwoordig van een bekend merk condooms een type met verdovend glijmiddel.
Misschien een tip?
Ik vind het een beetje eng. Verdovend klinkt zo eng... Zo -moet je verstand van hebben en niet zomaar gebruiken- achtig.
@ fantashe: wat is lief?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Sabrina
Het is niet eng, zoveel weet ik welCrownless schreef:Durex Performa, toch? (@ Kluk Kluk: dat spul zit aan de binnenkant, zo ter hoogte van de eikel)Zarath schreef:Je hebt tegenwoordig van een bekend merk condooms een type met verdovend glijmiddel.
Misschien een tip?
Ik vind het een beetje eng. Verdovend klinkt zo eng... Zo -moet je verstand van hebben en niet zomaar gebruiken- achtig.
@ fantashe: wat is lief?

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You