Foute Dom/subs....
- eireann
- Site Admin
Re: Foute Dom/subs....
Maar die van fantashe is serieus geloof ik, en die van Wever een parodie?
**Self Rescuing Princess**
Dat lijkt me sterk. Op zich zou ik het nog wel geloven, maar toen ik bedacht dat ik maar beter even de hele thread kon lezen botste ik gelijk op deze post (2e van het begin):

Ik begrijp haar aantrekkingskracht voor dat foute (net zoals van elise, trouwens). En het "verboden fantasieën topic" wijst wel uit dat we daarin niet de enigen zijn. En ik vind het gewoon leuk te zien dat dat niet te ernstig moet genomen worden (zij doet 't ironisch, ik parodisch).fantashe schreef:een Dom is fout wanneer hij stopwoorden negeert... wanneer hij voorbij gaat aan safe, sane and consensual, wanneer hij maling heeft aan JOUW wensen en verlangens... alleen maar zijn eigen ding doet...
Damn... I love deze categorie foute Doms...

Er mag een licht ironische ondertoon in zitten... ik meen het weldegelijk. En het mooie is... de manier waarop jij er op inhaakt, is wel helemaal mijn ding op sommige punten. De arrogante kwallen van deze maatschappij zijn wel de types waar ik op val... 

Ik laat ff staan wat ik lekker vind... ECHT lekker vind... en pas ff aan...

Hee... Joe... D/s-en?Wever schreef:![]()
En ik, ik hou van mijn slachtoffer! :icon_biggrin:
Ze geeft me telkens weer wat ik wil, zo vaak ik maar wil.
Ik doe wat ik wil en hoef nergens mee rekening te houden.
Grenzen? nazorg? verantwoordelijkheid? Allemaal nergens voor nodig!![]()
Hoe minder ik OM haar denk, hoe meer ze van me houdt.
Ik geniet ervan te zien hoezeer ze zichzelf voor mij wegcijfert.
Ik geil op haar afhankelijkheid!

Ik heb hierover zitten nadenken. Dat stukje wat ik schreef was helemaal niet bedoeld om daadwerkelijk iemand's ding te zijn (in feite is mijn parodie dus totaal mislukt...het bleek gewoonweg satire !fantashe schreef:Er mag een licht ironische ondertoon in zitten... ik meen het weldegelijk. En het mooie is... de manier waarop jij er op inhaakt, is wel helemaal mijn ding op sommige punten. De arrogante kwallen van deze maatschappij zijn wel de types waar ik op val...

Ik zal eerlijk zijn: mijn eerste gedachte was iets als "ohmiGoddatkanjetochnietWILLEN?

Vandaar dus even een vraag. fantashe...kan het dat je een kink - of zelfs een fetisj - hebt wat betreft jezelf wegcijferen?
(dit is puur nieuwsgierigheid en niks van dat veroordelend gedoe...je bent gewoon de eerste die ik ken die er daadwerkelijk bewust voor kiest om op klootzakken te vallen).
Zo zie ik het zelf niet. Ik ben docente op een middelbare school, zangeres (dus bepalend voor mijn begeleiders), dirigent (dus de baas voor diverse koren en orkesten). Bepaald geen wegcijferig typje dus. 10 jaar geleden met de wondere wereld van BDSM in aanraking gekomen. In eerste instantie razend nieuwsgierig naar alles wat er te beleven viel. Zo ongeveer alles ook wel gedaan. De laatste 4 jaar heeft het mentale deel de overhand genomen. En ik merkte dat ik een enorme kick kreeg van de mannen die het voor elkaar kregen me de mond te snoeren, simpel door hun attitude, hun zijn. Een blik... een stem... en niet omdat ik dat WILDE... maar puur omdat ze van nature dat effect op me hadden. Andre (the Whipmaker) was eigenlijk de eerste die dat effect op me had. Die gaf me geen milimeter ruimte. Strak, kordaat. Zijn wil was wet, in alles. En ik deed het daar zo vreselijk goed op! Ik leerde op een andere manier kijken... niet rellen om een sessie te krijgen... nee, hij strafte niet, hij beloonde goed gedrag met een sessie. Ik deed niets zonder zijn toestemming... en mijn will to please groeide. Zijn zwepensessies waren heftig. Hij was hard... maar ik kon dat opvangen. Woedende blikken, grommen en snuiven, hij vond het prima en geweldig, hield wel van dat op die manier karakter tonen, zolang ik maar bleef staan en incasseren. Natuurlijk deed ik dat.
Na het verbreken van die D/s (hij kreeg een relatie en om die reden stapte ik uit) ving mijn huidige Domvriendje me op. Type in dezelfde lijn... Toen kwam mijn huidige Dom in beeld. Dezelfde eigenschappen... en daarnaast ook nog eens een extreme Sadist. Lastig voor een niet maso. Daar leerde ik het laatste aspect mijn huidige ontwikkeling. Incasseren vanuit wilskracht werd omgebogen in pure overgave. Niet meer grommen, niet meer snuiven. Me mee laten voeren op zijn stem, zijn ogen, terwijl hij de meest gruwelijke dingen doet. Ik dacht werkelijk: dat KAN ik niet... I was so wrong... Maar ook hier geldt: alles heeft een mentale lading. Ik lijd... voor zijn genot. En ja, dat is echt lijden, want ik geniet niet van die pijn. Maar 1 blik op hem... maakt het het allemaal zo waard.
Voelt het als mezelf totaal wegcijferen... ja, deels wel. Zeker in die momenten. Ik doe er niet toe, mijn gevoel doet er niet toe. Ik ben slechts een 'tool' voor zijn plezier. Maar ik krijg er zoveel voor terug! Ik weet niet of je je een klein beetje kunt voorstellen wat een zin als: "Laat me zien hoeveel je van me houdt door voor me te lijden." met iemand kan doen. Met mij kan doen.
Aan de andere kant: het is inmiddels geen geheim meer dat we een roerige tijd achter de rug hebben. In die zin heb ik me door hem niet weg laten cijferen. Dan kan mijn overgave nog zo totaal zijn, als er dingen niet goed zitten, moet er gepraat worden, voordat je uberhaupt verder kunt.
Heb ik je vraag zo een beetje beantwoord?
Na het verbreken van die D/s (hij kreeg een relatie en om die reden stapte ik uit) ving mijn huidige Domvriendje me op. Type in dezelfde lijn... Toen kwam mijn huidige Dom in beeld. Dezelfde eigenschappen... en daarnaast ook nog eens een extreme Sadist. Lastig voor een niet maso. Daar leerde ik het laatste aspect mijn huidige ontwikkeling. Incasseren vanuit wilskracht werd omgebogen in pure overgave. Niet meer grommen, niet meer snuiven. Me mee laten voeren op zijn stem, zijn ogen, terwijl hij de meest gruwelijke dingen doet. Ik dacht werkelijk: dat KAN ik niet... I was so wrong... Maar ook hier geldt: alles heeft een mentale lading. Ik lijd... voor zijn genot. En ja, dat is echt lijden, want ik geniet niet van die pijn. Maar 1 blik op hem... maakt het het allemaal zo waard.
Voelt het als mezelf totaal wegcijferen... ja, deels wel. Zeker in die momenten. Ik doe er niet toe, mijn gevoel doet er niet toe. Ik ben slechts een 'tool' voor zijn plezier. Maar ik krijg er zoveel voor terug! Ik weet niet of je je een klein beetje kunt voorstellen wat een zin als: "Laat me zien hoeveel je van me houdt door voor me te lijden." met iemand kan doen. Met mij kan doen.
Aan de andere kant: het is inmiddels geen geheim meer dat we een roerige tijd achter de rug hebben. In die zin heb ik me door hem niet weg laten cijferen. Dan kan mijn overgave nog zo totaal zijn, als er dingen niet goed zitten, moet er gepraat worden, voordat je uberhaupt verder kunt.
Heb ik je vraag zo een beetje beantwoord?
Euh...nee. Totaal niet, zelfs. Ik heb je post drie of vier keer gelezen, maar nergens kom ik te weten wat er überhaupt fout aan zou zijn.fantashe schreef:Heb ik je vraag zo een beetje beantwoord?
Ik begrijp die aantrekkingskracht van natuurlijke Doms wel. Maar de essentie waar ik over schreef - en wat jij aangaf "ECHT lekker" te vinden - gaat niet over de uitstraling (in feite staat dat er volledig los van) maar over eenzijdigheid en verregaand egoïsme. En niet binnen de sessie, maar net erbuiten.
Er is ook nog het verschil tussen fantasie en praktijk. Het kan erg geil zijn om te fantaseren over dingen die serieus fout zijn (zie ook het verboden-fantasieën topic), maar die je niet in de praktijk zou willen meemaken.
Moet ik jouw "ECHT lekker" eerder tot die categorie rekenen, of lijkt dat je echt iets dat je wil?
Of om het meer praktijkgericht te stellen:
Mocht je willen! Als je 20 euro op mijn bankrekening stort mag je jezelf een week lang "Wever's bitch" noemen in je onderschrift. Maar verder wil ik niks met jou te maken hebben.fantashe schreef:Hee... Joe... D/s-en?
Doe we hav a deel?

Zo ver reikt dat egoisme ook weldegelijk. Om een voorbeeld te geven: ik werk me een slag in de rondte momenteel. Om dat fysiek aan te kunnen, is tussendoor ontladen (dmv van een pak slaag) niet alleen lekker maar zelfs noodzaak. Ik heb daar elders op dit forum over gepost. Ik kan dat rustig aangeven bij hem, maar mijn noodzaak is in die zin echt mijn probleem. Hij heeft niets met zwepen, enz. Dus word ik simpel weggestuurd met de mededeling: Je lost het zelf maar op. De enige reden waarom hij iets in die richting zou doen, zou zijn als hij er toevallig een keer wel zin in heeft.Wever schreef:Euh...nee. Totaal niet, zelfs. Ik heb je post drie of vier keer gelezen, maar nergens kom ik te weten wat er überhaupt fout aan zou zijn.fantashe schreef:Heb ik je vraag zo een beetje beantwoord?
Ik begrijp die aantrekkingskracht van natuurlijke Doms wel. Maar de essentie waar ik over schreef - en wat jij aangaf "ECHT lekker" te vinden - gaat niet over de uitstraling (in feite staat dat er volledig los van) maar over eenzijdigheid en verregaand egoïsme. En niet binnen de sessie, maar net erbuiten.
Het klinkt misschien heel stom... maar het is niet aan mij. Dat klinkt vaak als een dooddoener, maar is het in mijn geval niet. En ja... de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het aanstekelijk werkt. Het is geen kwestie van OF dingen gaan gebeuren, maar wanneer dingen gaan gebeuren. Mocht het je daadwerkelijk interesseren, dan zal ik je hiervan prive 1 voorbeeld geven, iets dat recent heeft plaatsgevonden maar wat me te intiem is om hier te delen.Wever schreef: Er is ook nog het verschil tussen fantasie en praktijk. Het kan erg geil zijn om te fantaseren over dingen die serieus fout zijn (zie ook het verboden-fantasieën topic), maar die je niet in de praktijk zou willen meemaken.
Moet ik jouw "ECHT lekker" eerder tot die categorie rekenen, of lijkt dat je echt iets dat je wil?
Sure... mijn zakgeld van deze maand is toch al opWever schreef:[
Of om het meer praktijkgericht te stellen:
Mocht je willen! Als je 20 euro op mijn bankrekening stort mag je jezelf een week lang "Wever's bitch" noemen in je onderschrift. Maar verder wil ik niks met jou te maken hebben.fantashe schreef:Hee... Joe... D/s-en?
Doe we hav a deel?

Ik zie dat ik in 1 stukje niet duidelijk ben: ja, ik wil dat dus echt meemaken...
*schatert*
Moet nog even iets aanvullen by the way. My loving husband maakte me erop attent dat ik weldegelijk een kink heb... namelijk angst... echte, diepe, niet gespeelde angst... een element wat ruimschoots aan bod komt...
Thnx Love
Moet nog even iets aanvullen by the way. My loving husband maakte me erop attent dat ik weldegelijk een kink heb... namelijk angst... echte, diepe, niet gespeelde angst... een element wat ruimschoots aan bod komt...
Thnx Love

Maar daar ligt natuurlijk ook de basis... Hoe kan je laten gebeuren dat iemand je echt angst inboezemt als er niet vertrouwen en respect aan ten grondslag ligt... Dit zijn echt pas dingen die in een later stadium kwamen hoor...
Maar ieder zijn ding, nietwaar?
Maar ieder zijn ding, nietwaar?

dit snap ik niet, hoe kan je nou echt angstig zijn voor de gene die je vertrouwd??fantashe schreef:Hoe kan je laten gebeuren dat iemand je echt angst inboezemt als er niet vertrouwen en respect aan ten grondslag ligt...
snap wel dat iemand zijn dom kan vertrouwen maar b.v wel bang is voor naalden en daarmee gepest kan worden.
maar dan nog als naalden echt een keiharde grens zijn dan moet je er op kunnen vertrouwen dat je dom die keiharde grens respecteerd en dus niet echt prikt.
zou hij/zij het lekker toch doen ondanks dat het een echt keiharde grens is, verlies je het vertrouwen, gebeurd het in samenspraak is het natuurlijk wat anders.
kortom ik snap er niks van

evenals ik een sub hoor zeggen dat ze aan knife play hebben gedaan en dat de sub echt bang was dat de dom hem of haar de keel door zou snijden.
ook daar snap ik niks van, want al ga ik ver, ik kan john wel een mes op ze strot zetten en zeggen ik maak je dood ofzo...
maar ik weet bijna zeker dat hij mij dan gewoon toelacht en zegt:"dat doe je toch niet"
en dat klopt want ik wil niet zonder hem

hij gaat wel eens een beetje stuk maar onherstelbaar ?? neeh
wat betreft de foute dom's, ik ken meerdere dames die idd juist voor dat soort doms gaan.
dus echt wereld vreemd is het niet.
begrijpen doe ik het niet, maar dat hoeft ook niet

groetjes
En daar zit het hem dus... Waar ik naar welke Dom grenzen heb: geen p&p, geen permanent marks, afijn, noem het rijtje maar... ik HEB geen grenzen naar hem... En dus kan hij mijn angst triggeren. Want ik vind HEEL veel dingen doodeng. Ik ben doodsbang voor extreme pijn, voor het loslaten van de totale controle, voor ruwe anale seks, voor mental rape, voor weet ik veel... Maar het zijn geen grenzen meer...MrsLolSMurfin schreef: dit snap ik niet, hoe kan je nou echt angstig zijn voor de gene die je vertrouwd??
snap wel dat iemand zijn dom kan vertrouwen maar b.v wel bang is voor naalden en daarmee gepest kan worden.
maar dan nog als naalden echt een keiharde grens zijn dan moet je er op kunnen vertrouwen dat je dom die keiharde grens respecteerd en dus niet echt prikt.
En nee, geen zin in weer de belachelijke discussie over: en als ie zegt dat je van de flat moet springen? of meer van dat soort ongein...
Geen grenzen... sorry...
Ik zal het anders formuleren, dat maakt het misschien begrijpelijker. Zijn grenzen zijn mijn grenzen. Dus nee, we doen niks met kids en dat soort ongein...
Zo beter?
Ik zal het anders formuleren, dat maakt het misschien begrijpelijker. Zijn grenzen zijn mijn grenzen. Dus nee, we doen niks met kids en dat soort ongein...
Zo beter?