Alleen nog maar SM vrienden? Advies graag...

navelstaartje

Re: Alleen nog maar SM vrienden? Advies graag...

Bericht door navelstaartje »

colet schreef: En als ik naar mijzelf kijk (zoekt bevestiging van mensen die mij rl kennen) dan ben ik echt verre van kinky en ik ben echt wel BDSM-er. Mijn buitenkant is gewoon (nog) niet zover als mijn binnenkant.
Oke, ik heb wel pas een sexy/kinky jurkje aangeschaft, maar heb nog geen idee wanneer ik dat aan ga doen.

Maar ik herken het wel!!! Ook ik zoek tegenwoordig naar herkenning bij andere mensen.
En soms maak ik een subtiele opmerking en dan is iets ook snel duidelijk.
En die innerlijke BDSM-drang uitschakelen lukt volgens mij niet meer als je hem ontdekt hebt. Dan blijven er links aanwezig in je normale leven.
Bedoel met normaal niet dat je alles kunt scheiden, maar om even duidelijk te maken, want natuurlijk loopt alles door elkaar.
[/quote]

Aha, dus kinky is voor jou/jullie een manier van kleden in het dagelijksleven? Voor mij is kinky meer een manier van sex beleving, fetishisme en SM achtige sex bij elkaar. Dacht dat het meer een verzamelnaam was. Ik dacht meer aan uitstraling te kunnen zien of iemand daar van houd maar dat schijnt dus wat moeilijker te zijn...Die innerlijke drang uitschakelen ga ik zeker niet proberen, vind het allemaal ook veel te leuk!
navelstaartje

kitten schreef:
navelstaartje schreef:hmm dat quoten werkt op de een of ander manier niet helemaal consequent, ligt het aan mij?
Bij de eerste quote tag staat een / en dat betekent "einde van (in dit geval de quote)". Als je bij d eerste tag de / weghaalt, dan gaat het wel goed. Dat werkt zo bij alle tags.

Citeer mijn post maar eens en kijk hoe het er staat. :)
Zo gequote...eigenlijk heel makkelijk! dank.
kitten

Bericht door kitten »

*applaus*
navelstaartje

Wever schreef:
Ik heb dat "probleem" namelijk ook: mijn vrienden weten ervan en zijn niet te beroerd om er grapjes over te maken. Dat gebeurde vroeger ook (een van mijn vrienden woont nabij het FC in Antwerpen), en sinds ik ervoor uitgekomen ben is het enige verschil dat ik wat vaker het mikpunt ben van die grapjes (het is hoe dan ook onze humor elkaar wat te jennen).

En dan? Het is gewoon wat plagerij. Net doordat ik daar gewoon in meega vragen ze weleens iets. Ze weten dat 't voor mij iets erg belangrijk is, en dat is wat mij betreft voldoende.

Ja grappen mag altijd, juist leuk als mensen je in de zeik nemen maar niet als ze serieus denken dat het een verkleedpartijtje is. Dan maak ik ze graag duidelijk dat het om iets anders gaat of had ze liever niets verteld...Maar plagen, wie daar nie tegen kan...
Wever

Bericht door Wever »

(in antwoord op juffie's vraag)
Gilraen^ schreef:Euhm jawel. Ik ben tijdje lid geweest van jongbdsm en dat was dan weer een afsplitsing van bdsmjongeren vanuit nederland als ik het goed heb. Maar er werd te weinig gepost om mijn aandacht vast te kunnen houden. Real life hangen de mensen van FC nogal aan elkaar. Ben ik ook lid van, vriendje zit zelfs in bestuur. En dan club elysium wat ik heel gezellig vond voor de jongerenfeestjes, maar elysium blijft niet heb ik vernomen.
Dit geldt ook voor mij zo'n beetje. Ik weet dat er Belgische BDSM-ers zijn, maar een goed actieve online community (zoals WS, next of samarium) heb ik er niet getroffen (minstens de helft van de posts op jong-bdsm kwamen vanuit Nederland).

En misschien hebben we gewoon crappy webdesigners (H/hoofdletters, iemand?), maar ik heb ook de indruk dat de Belgische scène veel...hiërarchischer is dan de Nederlandse. Hier spreken we van Doms en subs...daar van Meesters en slavinnen. Ik weet het: kleine dingen, want het is echt niet zo dat je een level-2 scène binnenwandelt. Maar de openhartigheid van de Nederlanders trekt me gewoon meer.

De Belgische fetlife-federatie vond ik wel goed...maar daar kom ik zelf veel te weinig (ook omdat 't een NSFW-site is).

Het elysium vond ik erg gezellig, maar zeker zonder auto ben ik daar langer naartoe onderweg dan naar Boefje.
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

navelstaartje schreef:Wordt tijd dat ik eens wat mensen in de BDSM hoek ga leren kennen. Wat dat betreft vind ik het tegen vallen dat er maar 1 club is in Amsterdam (Same Place)
iets buiten amsterdam, zaandam geef o.a ik eens in de 2 maanden (elke 2de zaterdag van de onevenmaand) een leuk bdsm speel feest.
de eerst volgende is 9 januarie, het openen van de gastenlijst word ook hier in de agenda bekend gemaakt.
het is er altijd gezellig en het mooiste compliment dat ik kreeg over het feest , is dat iedereen zich zelf kan zijn.

voel je vrij eens te komen ;)
JJV

Bericht door JJV »

zegh Mrs Lol..
ik hoorde vorige week 'bij toeval' (sprak t barmeisje) dat er in een inmiddels gesloten kroeg in amsterdam wel eens FemDom bijeenkomsten waren..

.. klap ik nu uit een geheime school?
zijn die gestopt?
?
~\v/~
navelstaartje

MrsLolSMurfin schreef: iets buiten amsterdam, zaandam geef o.a ik eens in de 2 maanden (elke 2de zaterdag van de onevenmaand) een leuk bdsm speel feest.
de eerst volgende is 9 januarie, het openen van de gastenlijst word ook hier in de agenda bekend gemaakt.
het is er altijd gezellig en het mooiste compliment dat ik kreeg over het feest , is dat iedereen zich zelf kan zijn.

voel je vrij eens te komen ;)
Leuk wat lief! Ik zet hem in mn agenda...:-P
Wever

Bericht door Wever »

navelstaartje schreef:Aha, dus kinky is voor jou/jullie een manier van kleden in het dagelijksleven? Voor mij is kinky meer een manier van sex beleving, fetishisme en SM achtige sex bij elkaar. Dacht dat het meer een verzamelnaam was. Ik dacht meer aan uitstraling te kunnen zien of iemand daar van houd maar dat schijnt dus wat moeilijker te zijn...Die innerlijke drang uitschakelen ga ik zeker niet proberen, vind het allemaal ook veel te leuk!
Jouw gedachte klopt helemaal: 'kinky' is de verzamelnaam van...nu ja, heel wat dingen. BDSM is er een onderdeel van, maar is op zich ook weer een verzamelnaam. Ik vermoed dan ook dat colet eerder bedoeld "ik beperk mijn kinky dingen tot wat onder BDSM valt".

(nota: het is hier niet mijn bedoeling om dingen in hokjes te gaan proppen. Maar op een andere manier krijg ik het niet uitgelegd)

[]
navelstaartje schreef: Ja grappen mag altijd, juist leuk als mensen je in de zeik nemen maar niet als ze serieus denken dat het een verkleedpartijtje is. Dan maak ik ze graag duidelijk dat het om iets anders gaat of had ze liever niets verteld...Maar plagen, wie daar nie tegen kan...
Tja...mijn ouders heb ik ook heel wat vreemde vooroordelen uit de weg moeten helpen (nee...die meetings zijn echt geen soort orgieën). En ik weet ook wel dat onder die grapjes mijn vrienden ook met aannames zitten die niet stroken met de realiteit. Maar dat zie ik niet als vervelend. BDSM heeft gewoon een slechte PR-manager, dat is alles. ;)

Bovendien valt dat in de praktijk toch goed mee. Diegenen die ik erover gesproken heb hadden wel een beetje een ander beeld, maar ze wisten ook dat ze niks wisten. Van die opmerkingen als 'n carnaval-feestje zou ik dus nooit persoonlijk opnemen: zij kunnen er ook niks aan doen dat ze niet weten waar het om gaat. :)
colet

Bericht door colet »

/me gaat eens goed nadenken over wat ze nu bedoelde.
Gesloten