[/quote]colet schreef: En als ik naar mijzelf kijk (zoekt bevestiging van mensen die mij rl kennen) dan ben ik echt verre van kinky en ik ben echt wel BDSM-er. Mijn buitenkant is gewoon (nog) niet zover als mijn binnenkant.
Oke, ik heb wel pas een sexy/kinky jurkje aangeschaft, maar heb nog geen idee wanneer ik dat aan ga doen.
Maar ik herken het wel!!! Ook ik zoek tegenwoordig naar herkenning bij andere mensen.
En soms maak ik een subtiele opmerking en dan is iets ook snel duidelijk.
En die innerlijke BDSM-drang uitschakelen lukt volgens mij niet meer als je hem ontdekt hebt. Dan blijven er links aanwezig in je normale leven.
Bedoel met normaal niet dat je alles kunt scheiden, maar om even duidelijk te maken, want natuurlijk loopt alles door elkaar.
Aha, dus kinky is voor jou/jullie een manier van kleden in het dagelijksleven? Voor mij is kinky meer een manier van sex beleving, fetishisme en SM achtige sex bij elkaar. Dacht dat het meer een verzamelnaam was. Ik dacht meer aan uitstraling te kunnen zien of iemand daar van houd maar dat schijnt dus wat moeilijker te zijn...Die innerlijke drang uitschakelen ga ik zeker niet proberen, vind het allemaal ook veel te leuk!