Ik vind "fucked up hormonen ofzo" wel een er neerbuigende opmerking asti. Als je niets weet te zeggen zeg dan niets of lees je eerst een beetje in. Op zijn minst had je de rest van het topic gelezen want daar is al meerdere malen hoe en dat lactatie mogelijk is zonder zwangerschap.
Ik stoor me aan zulke opmerkingen. Zeker als het antwoord al gegeven is.
Om antwoord te geven op Poes: ook van geinduceerde lactatie worden je borsten groter. Het is hetzelfde als met zwangerschap, die klieren hebben gewoon ruimte nodig.
Adult Breastfeeding
- Daantje
- Contacteer:
Re: Adult Breastfeeding
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- puppie
De eerste weken wel, maar daarna nam het al snel afpoes schreef:Even een heel andere insteek, maar krijg je er ook grotere borsten van? Toen ik borstvoeding gaf was ik net iemand uit een Russ Meyer film...

Ik heb er overigens zelf helemaal niks mee, maar dat zal op z'n minst komen omdat ik een baby voed momenteel.
Zo jij hebt je zegje ook weer gedaan hee.. hallo. Als je mijn posts hier eerder in dit draadje goed gelezen had dan had je ook begrepen dat mijn lactatie niet op 'normale' wijze is ontstaan maar door een gigantische hormoonschommeling na het stoppen met de pil. Ben er mee naar de huisarts geweest destijds en voor spontane lactatie gaf ze verschillende oorzaken, waaronder hersentumor (die je hyposyfe stimuleert waardoor je lijf dus anders dan normale hormonen gaat aanmaken), tumor in je borst (waardoor je klierweefsel actief wordt) of hormoonschommeling. Met andere woorden.. zomaar uit het niks zonder zwangerschap (tijdens of na) lacteren is niet iets wat een normaal lijf met een stabiele hormoonhuishouding zomaar eventjes doet. En ja, ik noem het 'fucked up' als mijn lijf ineens totaal veranderd na het stoppen van jarenlang pilgebruik. Het was ook niet alleen lactatie, maar ook sterk vermeerderde haargroei (tot die tijd scheerde ik m'n oksels echt amper één keer per maand ofzo), veel vettere huid etc.fixertje schreef:Ik vind "fucked up hormonen ofzo" wel een er neerbuigende opmerking asti. Als je niets weet te zeggen zeg dan niets of lees je eerst een beetje in. Op zijn minst had je de rest van het topic gelezen want daar is al meerdere malen hoe en dat lactatie mogelijk is zonder zwangerschap.
Ik stoor me aan zulke opmerkingen. Zeker als het antwoord al gegeven is.
Om antwoord te geven op Poes: ook van geinduceerde lactatie worden je borsten groter. Het is hetzelfde als met zwangerschap, die klieren hebben gewoon ruimte nodig.
Als je je stoort aan woorden als 'fuck' of wat dan ook dan.. naja.. jammer. Als je je stoort aan wat je dacht te lezen in mijn post, dan kan ik niet meer doen dan je vriendelijk doch dringend verzoeken me gewoon het voordeel van de twijfel te geven en niet meteen aan te nemen dat ik iets heb tegen lactatie ofzo. Lange tenen, much?

Mij lijkt het helemaal geweldig om een vrouw te hebben die haar melkproductie op gang moet houden. Vooral als het ook een vrouw met flinke tieten zou zijn. Ik ben volstrekt geobsedeerd door borsten en het idee dat er ook nog melk uit zou komen wanneer ik er hartstochtelijk op zuig - dat ze het doen - windt me mateloos op. Maar daarnaast lijkt het me ook vanuit het perspectief van D/s erg interessant. Het lijkt me erg geil als ze zich er toch een beetje mijn menselijke koe zou door zou gaan voelen. Haar tieten worden er extra een gebruiksvoorwerp door, ik kan me voorstellen dat sommige vrouwen er heel subbig en weerloos van zouden kunnen worden wanneer ze elke dag moeten plaatsnemen om zichzelf te laten melken, bijvoorbeeld. Het is voor mij in ieder geval een goede fantasie. 

- kitten
Elke dag? Doe maar elke 2-3 uur en als het goed op gang is nog alijd elke 4-5 uur.