Na wat keren spelen grijp ik alle moed en nieuwe speeltjes bijéén en rij naar D. We kijken en bespreken en uiteindelijk blijken er teleurstellende miskopen bij te zijn. Aangezien er ook een speeltjestopic is voor goede ervaringen, lijkt het mij fijn om anderen met je miskopen wellicht te kunnen behoeden voor een zelfde miskleun.
Nu is er natuurlijk ook nog een verschil in beleving, dus als ik produkt X een miskoop vind, wil dat niet zeggen dat jij datzelfde produkt ook een miskoop gaat vinden. Maar een gewaarschuwd mens.... én Beter mee verlegen dan óm verlegen... enz.
Trouwens...als jij nu geweldige andere ideetjes hebt om miskoop X anders te gebruiken, waardoor het toch inzetbaar wordt..dan helpen we elkaar. (want we zijn op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar...

Dus deelt u allen uw grootste miskopen!!
Miskopen van mij:
- ooit gekocht want leek me best aardig op de foto, twee plastic knijpschaartjes (catheter). Die mevrouw op de foto had ze bungelend aan haar tepels hangen en ze lachte toch best nog vriendelijk.
Ik heb ze niet aan mijn tepels of andere gevoelige delen geknepen, volgens mij knijp je je tepels eraf!!! Zelfs een papiertje ertussen hoor ik al kermen, op mijn zwemvliezen (zie ik mensen wel ns doen, dat velletjes tussen duim en wijsvinger) zetten, levert al niet die mooie glimlach op, eerder een grimas. Van pijn dan he!!