Deepthroat, advies en tips

Gesloten
cmeermin

Deepthroat, advies en tips

Bericht door cmeermin »

Van mij een aantal vragen over een andere fascinatie: deepthroat.
Vroeger dacht ik altijd dat het een soort fantasie was en dat het eigenlijk helemaal niet echt bestond, maar ook toen al bleef die fantasie in mijn hoofd zitten en had ik daar allerlei bange, maar o zo opwindende gedachten over. Vooral het aspect van beschikbaarheid, vernedering en overgave komt hier heel sterk aan te pas wat mij betreft.

Nu weet ik inmiddels beter, maar mijn gedachten daar over zijn nog steeds niet zo erg veranderd. Nog steeds lijkt het mij fantastisch om dat te kunnen, maar tot nu toe is het altijd bij een poging gebleven die al snel veranderde in een worsteling en uiteindelijk eindigde in blinde paniek! Met tranen, huilen, kokhalzen enz. En het achteraf dan toch weer erg leuk vinden....tja :roll:

Ik vraag me dus af of het te leren is, ik zou het voor mezelf een enorme overwinning vinden om dit te kunnen doen. Of in ieder geval een beetje dan. ;)
Wie heeft er advies?
fantashe

Re: Deepthroat, advies en tips

Bericht door fantashe »

Het toverwoord is ontspanning... en zelf het initiatief (mogen) nemen. Dan is het echt te doen. Zodra de heer in kwestie zich ermee gaat bemoeien, lukt het (in het begin) niet.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Veel pijpen, waar je -zoals fantashe zegt- zelf de controle houdt, en dan steeds een beetje verder. Keel proberen te ontspannen en door je neus ademen!

Het oefenen is ook leuk dus gewoon de tijd nemen :)
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Oh, heb wel eens gelezen dat het makkelijk is als jij op je rug ligt op het bed bv en dat de man dan staat. Maar gewoon hij liggend op bed en jij tussen zijn benen gaat ook hoor. (en dan krijg je ook niet zo de slappe lach)

(en omdat dat ontspannen best belangrijk is, ook even niks anders doen, niet gemept of geknepen worden, dat kan wel weer als je het onder de knie hebt... of in de keel :) )
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ja maar, hoe ontspan je in godsnaam je keel? Dat is geloof ik het enige gaatje waar ik echt geen controle over heb :roll:
En inderdaad, zodra je bij haar gegrepen wordt, of als alleen maar mijn hoofd aangeraakt wordt, dan gaat het gelijk mis.
Terwijl ik in mijn fantasie daar nou juist zo op kick..

Zelf heb ik trouwens wel gemerkt dat het voor mij dan nog het makkelijkst gaat als hij staat en ik op mijn knieën voor hem zit
phedre

Bericht door phedre »

houding speelt ook erg mee. Probeer je nek zoveel mogelikjk te strekken, dus hoofd achterover. Alsj e je hoofd voorover buigt, loopt lul vast op de bocht die je daarmee creeert.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Aha, dat lijkt me goed phedre! ik zie het ineens voor me :lol:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Tong tegen de achterkant van je ondertanden aan, nek recht, en door je neus ademen. Niet verwachten dat je GELIJK helemaal diep gaat, stukje bij beetje verder naar binnen werken, en ook zorgen dat er veel spuug is :) dat het niet bijna binnen is en vervolgens de stam te droog is om door te glijden :)

Tranen in de ogen zijn wel normaal geloof ik. En als je het eenmaal onder de knie hebt kan dat haartrekken altijd nog hoor ! Eerst de techniek leren :)
phedre

Bericht door phedre »

buiten tranen in mijn ogen, laat ik ook altijd wat urine lopen bij het deepthroaten, alsof die lul ergens een knopje indrukt die in verbinding staat met mijn blaas en die eventjes openzet. Deep throaten in bed is dus niet zo heel erg slim, tenzij ik handdoek tussen benen prop of zo...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Oh, das mij nog nooit gebeurd gebeurt gebeurdt overkomen gelukkig :)
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Kijk een aan, daar komen de goeie tips! Leuk hoor!

En eiranne, tranen horen er inderdaad bij. Gaat vanzelf! Hoe dat komt weet ik niet Lief toch? :mrgreen:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik bedoel niet tranen van het huilen trouwens, beetje zoals tranen in de koude wind. Fysieke reactie :)
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Bij mij is het allebei hoor! Tranen als fysieke reactie, maar ook als emotionele....
colet

Bericht door colet »

phedre schreef:buiten tranen in mijn ogen, laat ik ook altijd wat urine lopen bij het deepthroaten, alsof die lul ergens een knopje indrukt die in verbinding staat met mijn blaas en die eventjes openzet. Deep throaten in bed is dus niet zo heel erg slim, tenzij ik handdoek tussen benen prop of zo...
*knikt héél heftig* Ohzo herkenbaar!!
OOk die handdoek...daar denk ik te laat aan :oops: Of hij denkt er te laat aan...want tenslotte kan ik niet weten dat hij dat gaat doen toch?? Dus moet hij aan handdoek denken ;)

Oefenen...hm is een goeie.
Meestal is het bij mij ook mbv een pluk haar...en waarom het ene keer beter lukt dan de andere keer ben ik nog niet achter.
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

oeh..hoe oefen je dat.. Goede vraag! Met veel geduld en rust? Dat haartrekken komt zoals gezegd later wel!

Een handdoek heb ik gelukkig niet nodig.. Wel altijd tranen erbij en ook kokhalsneigingen.. Maar dat maakt het nou net zo opwindend als het gedwongen gaat. (gedwongen is het sowieso veel geiler dan uit jezelf.)
Gesloten