Nou loop ik stiekem al een tijdje mee in de sm-wereld, maar ga eigenlijk te weinig naar meets en clubs en dergelijke.
Nou kan ik daar een legio aan excuses voor verzinnen, maar er is er eigenlijk 1 wel de meest relevante van allemaal.
En om deze maar meteen bij de hoorns te pakken zullen er met mij waarschijnlijk toch nog een redelijk aantal met hetzelfde zitten.
De afstand.
Vrijwel alle meets die ik tegenkom op agenda's, alle club avonden, alle lust opwekkende evenementen zijn ver weg.
"Niet voor mij!" hoor ik r dan meteen een hele groep roepen.
Nee, misschien niet voor jou persoonlijk, maar wel voor anderen.
Amsterdam, Zaandam, Den Haag, Rotterdam, Antwerpen, etc.
Ik noem er maar even een aantal.
Als ik het dichterbij wil opzoeken kom ik toch algauw uit op Nijmegen, Utrecht, nog steeds een goed uur rijden enkele rit.
Dit kleine feit heeft mij al een tijdje bezig gehouden.
En dit kleine feitje heeft mij een idee laten uitbroeden.
Een SM-club in Eindhoven.....
Nee, mensen, niet alleen vanwege de afstand.

Zoals ik zei is dat wel een belangrijk detail waarom ik niet zo vaak naar meets en clubs ga, maar zeker niet de enige reden om over een sm-club na te gaan denken.
Daarvoor zijn veel meer redenen.
De clubs die ik ken in Eindhoven zijn puur parenclubs of een privehuis c.q. bordeel. En zelfs dat zijn er bar weinig.
En ik denk dat ik daar iets aan kan doen.
Mijn doel is om een leuke sfeervolle club op te richten waar o.a. de mensen uit deze omgeving zich graag begeven om hun fantasieën de vrije loop te kunnen laten. niet alleen hun seksuele fantasieën, maar ook zeker hun bdsm en fetisj fantasieën.
Een plek waar ze heen kunnen zonder eerst 1, 2 of misschien zelfs 3 uur in de auto te zitten om er te komen.
Maar natuurlijk niet alleen voor de mensen hier uit de omgeving. Natuurlijk ook voor de mensen die van verder weg komen en die een leuke avond uit willen. Een avond vol gezelligheid, spanning en avontuur.
En omdat ik natuurlijk heel benieuwd ben naar de meningen van mede sm-ers, is er een poll gekoppeld aan dit onderwerp.
Laat weten hoe je hier tegenover staat.
Vind je het een gaaf idee of juist niet?
Zo ja, wat is er zo leuk/gaaf aan?
Zo niet, waarom juist niet?
Heb je vragen of opmerkingen plaats ze dan, maar plaats ze dan wel als opbouwende kritiek, mochten ze minder positief klinken.
PB's zijn van harte welkom, dus stuur ze.
Gegroet,
Mr.Castor
Op verzoek van Castor is de titel en bericht gewijzigd in SM-club ipv SM-parenclub