Oprichting nieuwe SM-club omgeving Eindhoven

Gesloten

Oprichting nieuwe SM- parenclub omgeving Eindhoven

Goed idee!
25
78%
Ik weet het niet.
2
6%
Liever niet.
1
3%
Anders.... (plaats een post)
4
13%

Totaal aantal stemmen: 32

Mr.Castor

Oprichting nieuwe SM-club omgeving Eindhoven

Bericht door Mr.Castor »

Dag lieve en minder lieve luitjes. :)

Nou loop ik stiekem al een tijdje mee in de sm-wereld, maar ga eigenlijk te weinig naar meets en clubs en dergelijke.
Nou kan ik daar een legio aan excuses voor verzinnen, maar er is er eigenlijk 1 wel de meest relevante van allemaal.
En om deze maar meteen bij de hoorns te pakken zullen er met mij waarschijnlijk toch nog een redelijk aantal met hetzelfde zitten.

De afstand.

Vrijwel alle meets die ik tegenkom op agenda's, alle club avonden, alle lust opwekkende evenementen zijn ver weg.
"Niet voor mij!" hoor ik r dan meteen een hele groep roepen.
Nee, misschien niet voor jou persoonlijk, maar wel voor anderen.
Amsterdam, Zaandam, Den Haag, Rotterdam, Antwerpen, etc.
Ik noem er maar even een aantal.
Als ik het dichterbij wil opzoeken kom ik toch algauw uit op Nijmegen, Utrecht, nog steeds een goed uur rijden enkele rit.

Dit kleine feit heeft mij al een tijdje bezig gehouden.
En dit kleine feitje heeft mij een idee laten uitbroeden.
Een SM-club in Eindhoven.....

Nee, mensen, niet alleen vanwege de afstand. :)
Zoals ik zei is dat wel een belangrijk detail waarom ik niet zo vaak naar meets en clubs ga, maar zeker niet de enige reden om over een sm-club na te gaan denken.
Daarvoor zijn veel meer redenen.
De clubs die ik ken in Eindhoven zijn puur parenclubs of een privehuis c.q. bordeel. En zelfs dat zijn er bar weinig.
En ik denk dat ik daar iets aan kan doen.

Mijn doel is om een leuke sfeervolle club op te richten waar o.a. de mensen uit deze omgeving zich graag begeven om hun fantasieën de vrije loop te kunnen laten. niet alleen hun seksuele fantasieën, maar ook zeker hun bdsm en fetisj fantasieën.
Een plek waar ze heen kunnen zonder eerst 1, 2 of misschien zelfs 3 uur in de auto te zitten om er te komen.
Maar natuurlijk niet alleen voor de mensen hier uit de omgeving. Natuurlijk ook voor de mensen die van verder weg komen en die een leuke avond uit willen. Een avond vol gezelligheid, spanning en avontuur.

En omdat ik natuurlijk heel benieuwd ben naar de meningen van mede sm-ers, is er een poll gekoppeld aan dit onderwerp.
Laat weten hoe je hier tegenover staat.
Vind je het een gaaf idee of juist niet?
Zo ja, wat is er zo leuk/gaaf aan?
Zo niet, waarom juist niet?
Heb je vragen of opmerkingen plaats ze dan, maar plaats ze dan wel als opbouwende kritiek, mochten ze minder positief klinken.
PB's zijn van harte welkom, dus stuur ze.

Gegroet,

Mr.Castor

Op verzoek van Castor is de titel en bericht gewijzigd in SM-club ipv SM-parenclub
Mr.Castor

Re: Oprichting nieuwe SM- parenclub omgeving Eindhoven

Bericht door Mr.Castor »

Wat maakt het huiverig dan?
En ja, ik kies bewust om SM de boventoon te laten vieren.
asti

Bericht door asti »

Bij het woord 'parenclub' krijg ik ook de neiging om Jambers in te lichten heh.. maar then again, dat is puur een rare associatie-kronkel van mij waarschijnlijk. Ik zou, wanneer je het meer op SM wil richten dan op 'paren', in ieder geval vermijden dat je het gaat marketten als 'parenclub'. 'Castors Kinky Castle' klinkt misschien beter ;)
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Hahaha ... Heb ik meteen de naam voor mn nieuwe club. :P
Ik kan helaas mijn eerste post niet meer wijzigen om het stukje "parenclub te wijzigen.
Mr.Castor

Re: Oprichting nieuwe SM- (parenclub?) omgeving Eindhoven

Bericht door Mr.Castor »

Zoals al aangegeven blijft de boventoon kinky/SM.
En ik ben wel op genoeg feesten geweest om te weten welke sfeer ik graag wil bereiken.
Ik weet dat het begin waarschijnlijk niet zonder hobbels zal gaan, maar ik ben er zeker van dat er iets leuks en goeds van gemaakt kan worden.
Bitemarks

Re: Oprichting nieuwe SM-club? omgeving Eindhoven

Bericht door Bitemarks »

Ik weet wel waar we dan met jongetje heen gaan als kitten nog eens een maand op vakantie gaat. ;)

Verder is Eindhoven een eind uit de richting voor mij. Als het een goede naam krijgt, zal ik vast een keer gaan kijken. Maar door de afstand wordt ik vast niet één van de stamgasten.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
faery

Re: Oprichting nieuwe SM-club omgeving Eindhoven

Bericht door faery »

Mijn eerste punten zijn direct wat parktische kritiek punten: waar ga je dat doen dan? hoe ga je aan vergunningen komen? hoe kom je aan het geld? etcetera, etcetera. Als ik zelf zoiets zou willen ondernemen, zou ik eerst feestjes gaan organiseren in een welwillende parenclub, en als dat loopt een eigen club opzetten.
Tweede punt: hoe is de markt? Zijn er genoeg kinky mensen in de buurt van Eindhoven te vinden, om een club draaiend te kunnen houden? Al bedenk ik me net dat Den Bosch en Tilburg ook maar op een half uur afstand zitten, dus dat maakt je markt al een stuk groter :) Antwoord hierop is dus waarschijnlijk wel ja :)

Ik zou er waarschijnlijk niet vaak heen gaan, omdat ik Eindhoven als stad niet fijn vind, en het vanuit Nijmegen best een stukje is met het openbaar vervoer.
elfje (Mr Uil)

Bericht door elfje (Mr Uil) »

Even een ander advies.
Ik zou eerst als ik jou was een meet organiseren ,huis /tuin /keuken meet om eens gezellig te kletsen,koffie drinken met gelijk gestemden.

groetjes elfje
kitten

Bericht door kitten »

Kan ik al solliciteren? :bloos:

Ik ben helemaal vóór! Eindhoven is een groeiende economie, met goede bereikbaarheid vanuit vele delen van het land. Niet het noorden misschien, maar wel Limburg die Zaandam nog veeeeel verder vinden!

Laat je goed voorlichten en ga voor je droom!! De markt is groot genoeg in Brabant (er is idd niks!), maar pas op voor de gristelijke lobby. Ik weet niet hoe het zit met vergunningen. Heb je de benodigde papieren, om een horeca bedrijf te runnen?
Mr.Castor

Re: Oprichting nieuwe SM-club? omgeving Eindhoven

Bericht door Mr.Castor »

bitemarks schreef:Ik weet wel waar we dan met jongetje heen gaan als kitten nog eens een maand op vakantie gaat. ;)

Verder is Eindhoven een eind uit de richting voor mij. Als het een goede naam krijgt, zal ik vast een keer gaan kijken. Maar door de afstand wordt ik vast niet één van de stamgasten.
Mensen uit verdere regionen zijn natuurlijk altijd van harte welkom, maar de doelstelling is in elk geval om de mensen binnen een radius van een half uur reizen of zo een goede sm voorziening te bieden.
Ik weet dat er meer dan genoeg mensen zijn die daar verlegen om zitten.
Niet alle SM-gezinden wonen in de Randstad. :P
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

faery schreef:Mijn eerste punten zijn direct wat parktische kritiek punten: waar ga je dat doen dan? hoe ga je aan vergunningen komen? hoe kom je aan het geld? etcetera, etcetera. Als ik zelf zoiets zou willen ondernemen, zou ik eerst feestjes gaan organiseren in een welwillende parenclub, en als dat loopt een eigen club opzetten.
Tweede punt: hoe is de markt? Zijn er genoeg kinky mensen in de buurt van Eindhoven te vinden, om een club draaiend te kunnen houden? Al bedenk ik me net dat Den Bosch en Tilburg ook maar op een half uur afstand zitten, dus dat maakt je markt al een stuk groter :) Antwoord hierop is dus waarschijnlijk wel ja :)

Ik zou er waarschijnlijk niet vaak heen gaan, omdat ik Eindhoven als stad niet fijn vind, en het vanuit Nijmegen best een stukje is met het openbaar vervoer.
Allemaal redelijke punten.
Waar?
Eindhoven.

Vergunningen?
Allemaal al nageplozen en nagevraagd, ook bij de gemeente.
Zodra ik een geschikt pand heb en aan de veiligheidseisen voldoe, zou ik direct kunnen beginnen zodra de vergunningen zijn uitgereikt.
Volgens de gemeente zou dat geen probleem moeten zijn.
Het enige waar ze me op attendeerden is dat ik ervoor moet zorgen dat het organisatorisch goed in elkaar steekt en dat er geen criminele elementen deel maken uit de onderneming.

Geld?
Via de normale kanalen.
Een SM-club is gewoon een onderneming en er kan dus via de normale wegen leningen, budgets en andere financiële voorzieningen voor worden getroffen.

Het is zeker een goed idee om idd wat losse meets te organiseren, voordat ik daadwerkelijk mijn eigen club open, maar bedenk wel dat ie club niet in een weekje up en running is. Daar gaat tijd en energie in steken.
En of er animo is?
Ik denk het zeker van wel. Zoals je al aankaart liggen bijvoorbeeld Tilburg en DenBosch binnen een half uur rijden van Eindhoven. Er wonen hier genoeg mensen in de omgeving die interesse hebben in voorzieningen die de club kan gaan aanbieden.
faery

Bericht door faery »

Je hebt er echt over nagedacht! Stoer! (aangezien er nog niks praktisch in je openingspost stond, was ik bang dat je alleen over het concept had nagedacht, en dat een leuk idee vond, maar nog niet over de uitvoering).

Dan kan ik je alleen meer veel succes wensen met het vinden van een pand! :)
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

kitten schreef:Kan ik al solliciteren? :bloos:

Ik ben helemaal vóór! Eindhoven is een groeiende economie, met goede bereikbaarheid vanuit vele delen van het land. Niet het noorden misschien, maar wel Limburg die Zaandam nog veeeeel verder vinden!

Laat je goed voorlichten en ga voor je droom!! De markt is groot genoeg in Brabant (er is idd niks!), maar pas op voor de gristelijke lobby. Ik weet niet hoe het zit met vergunningen. Heb je de benodigde papieren, om een horeca bedrijf te runnen?
Hahaha.
-kijkt je doordringend aan-
Zo mevrouw.
Dus u denkt een goede bijdrage te kunnen leveren aan onze club?
Verteld u eens. Wat zou die bijdrage precies zijn?

Inderdaad kitten. Er is hier inderdaad bijna niks te vinden voor ons.
Je hebt natuurlijk Domination palace in Valkenswaard, maar die heeft zich meer gericht op dienstverlening met D's en subs.
En hen zie ik ook nooit in agenda's staan van sm-fora en dergelijke.
Een van de onderdelen van de club gaat ook zijn dat er meets en dergelijke worden georganiseerd.
En voor de Limburgers zou het naturulijk ook een mooie gelegenheid zijn. Hoewel er volgens mij in die contreien toch redelijk wat seksclubs te vinden zijn als je wilt is er volgens mij ook niet heel veel gericht op sm.

En aan de Horeca papieren zijn ook gedacht.
Ik heb voor de gein al een proefexamen gedaan voor de horeca papieren en dat gaat echt geen probleem vormen.
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

faery schreef:Je hebt er echt over nagedacht! Stoer! (aangezien er nog niks praktisch in je openingspost stond, was ik bang dat je alleen over het concept had nagedacht, en dat een leuk idee vond, maar nog niet over de uitvoering).

Natuurlijk heb ik er over nagedacht. :)
Mijn vriendin zei bijna precies het zelfde. :P

De openingspost was ook niet bedoeld om mijn volledige bedrijfsplan uit te werken, maar vooral om jullie mening en gedachten te peilen. Eventueel nog wat tips op te vangen om het nog wat beter uit te werken.
En ik vind de reactie tot nu toe best bemoedigend. Het is fijn te zien dat mensen meedenken in plaats van een vruchtbaar idee af te breken.

VERGEET VOORAL DE POLL NIET!!!! :mrgreen:
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Mr.Castor schreef:
faery schreef:Je hebt er echt over nagedacht! Stoer! (aangezien er nog niks praktisch in je openingspost stond, was ik bang dat je alleen over het concept had nagedacht, en dat een leuk idee vond, maar nog niet over de uitvoering).

Natuurlijk heb ik er over nagedacht. :)
Mijn vriendin zei bijna precies het zelfde. :P

De openingspost was ook niet bedoeld om mijn volledige bedrijfsplan uit te werken, maar vooral om jullie mening en gedachten te peilen. Eventueel nog wat tips op te vangen om het nog wat beter uit te werken.
En ik vind de reactie tot nu toe best bemoedigend. Het is fijn te zien dat mensen meedenken in plaats van een vruchtbaar idee af te breken.

VERGEET VOORAL DE POLL NIET!!!! :mrgreen:

PS: Het pand wordt ook al aan gedacht. ;)
Gesloten