Instant seks

Gesloten
fantashe

Re: Instant seks

Bericht door fantashe »

Kiyan schreef: Toegegeven een fuck-buddy hebben voor instant seks heeft een paar hele prettige kanten. Zo is er het blussen van ongebreidelde lustgevoelens met ongecompliceerde 'steamy' seks en niet geheel onbelangrijk, het geheel ontbreken van hoofdpijn en gezeur achteraf.. tenzij jij of zij d'r niks van bakt (ofcourse). Maar ja dat zal toch eerst proefondervindelijk uitgeprobeerd moeten worden..
True... woorden omzetten in daden dus en daarna beslissen of je er wat mee kunt of niet (wederzijds)
Kiyan schreef:Welke wensen/eisen moet je aan zoiets stellen dan? Waar haal je hem/haar vandaan? Hoe zorg je er voor dat het niet tè persoonlijk wordt. Waar neem je je fuck-buddy naar toe? Wat ga je er mee doen?
Wat ga je er mee doen? *grijnst breed* Seks hebben, dacht ik zo? Maar ff serieus. Ik denk wel dat er een soort van klik moet zijn, ook hier weer. Tenslotte is het een fuck'buddy', dus ook iemand waarmee je daarbuiten gewoon lol kunt hebben, zonder de 'claim' van een D/s. (dat klinkt een stuk negatiever dan ik bedoel)
Kiyan schreef:Laat me vast en zeker niet verleiden en laat me helemaal niet door dat ene leiden (stellig kracht bij zet).
Niet? Wat doe je dan in dit draadje? ;)
oeps2

Bericht door oeps2 »

werd ut een X

of was ut een X

je zou t zelfs gewoon bij de ingang van de kroeg kunnen doen .. :idea:
inkie

Bericht door inkie »

@oeps2
Dat kan best hoor....alleen denk dat het niet echt gewaardeerd wordt..daar in tegen de reacie op hun gezichten ist misschien wel weer waard...toch maar eens uitproberen?? hihihi
colet

Bericht door colet »

Komt je man thuis na een avondje overwerken en heeft hij wel acht groene kruizen op zijn voorhoofd staan .....
inkie

Bericht door inkie »

is hij soms barman van beroep?? haha
fantashe

Bericht door fantashe »

*twijfelt voor vanavond tussen Paradise (Amsterdam) en Amourette (Maarsseveen). Nog andere opties en wie gaat er mee?
inkie

Bericht door inkie »

@ fantashe...Neem je stempels mee..... hihihi
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

*is ook wel benieuwd of er nog meer gaan*
Ik ga in ieder geval mee 8-)
catsuitje

Bericht door catsuitje »

Leuk, sex is lekker gezond en vooral heel leuk... maar nog leuker als er een vleugje fetish in mag, voor mij is dat dus latexkleding, maakt het voor mij veel spannender.
Maar kom maar eens voor instantsex als man met dat idee.. en beter nog vind dan eens een leuke partner...
Mja.. ook single sex in latex is prettig, al is het veel leuker met partner in crime :)
Lilith

Bericht door Lilith »

Oeh, interessant topic!

Ik zit zeker ook in de groep ik-wil-instant-sex-en-wel-NU-vrouwen die hier gelukkig veel zitten (mijn vriendinnen draaien alleen met hun ogen en gaan terug naar hun vriendje/fuckbuddy, maar mijn vriendje woont toch echt in het buitenland), dus de herkenning is super!

En ik ben ook kritisch: hij (of eventueel zij) moet respect voor mij als persoon en als fuckbuddy hebben, er moet een klik zijn, ik moet de persoon aantrekkelijk vinden, hij moet een flink libido hebben en goed/leuk in bed zijn, en redelijk dichtbij wonen of mijn kant op willen reizen. Best veel eisen als ik het zo op een rijtje zet. Maar aan de andere kant, datzelfde plus vriendschap bied ik ook aan een fuckbuddy, eerlijke deal toch?

En dan zou je denken dat het in een stad met 2 universiteiten en 3 hogescholen makkelijk zou zijn om dit te vinden, maar dat valt een beetje tegen. Misschien moet ik maar wat harder proberen ;). Of wat vaker naar feestjes, vrienden-van-vrienden zijn in mijn ervaring toch echt de leukste fuckbuddies.

Maar ook voor mij geldt: alle tips van succesvolle fuckbuddy-vinders zijn welkom! :icon_biggrin:
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Tja.
Stiekem zijn er best wel wat die een fuckbuddie zouden willen.
Er zijn er alleen behoorlijk wat die er of niet voor uit komen of niet durven komen.
Zou het niet een idee zijn om een fuckbuddie topic aan te maken? :mrgreen:
Eentje waarin ieder zo hun info inzet met eventuele eisen en dergelijke?
Misschien in de advertentie ruimte?
claudia

Bericht door claudia »

Goed idee Castor, count me in!
Wat is opeens de stilte hieromtrent?
ZOOO genant en ongepast is het toch ook weer niet anno 2010? Hallooo!!!!
Juist omdat je onder 'minds alike' bent denk ik...

*beseft zich tegelijkertijd ook dat ze niet graag als eerste gaat adverteren... :hypocrite: :icon_biggrin: *
catsuitje

Bericht door catsuitje »

Taboo dus?
Toch nog in dit land...

@ Lilith, misschien je regio iets groter maken, en dan zit je in Utrecht wel goed heb je toch een enorm potentieel aantal zou je denken..

Maar het is lastig, zeker als je als man iets zou willen, man alleen heeft al heel snel een stempel dat je fake bent, en meer negatiefs. Voeg er aan toe dat ik latex wel erg opwindend vind, geen kwestie van moeten, maar wel heel leuk, en dan is het wel een speld..
fantashe

Bericht door fantashe »

Ja zeg... ik heb een oproep gedaan voor afgelopen vrijdag. Nou... leuk... jullie hebben me mooi met z'n allen laten zitten met 32 pikken... :mrgreen: :icon_biggrin: (geeft niks!!)

Dus we WILLEN het allemaal wel... maar nou het doen nog he... :hypocrite:

En voor jullie allemaal over me heen vallen... ik plaag maar hoor!
Lilith

Bericht door Lilith »

Mr.Castor schreef:Stiekem zijn er best wel wat die een fuckbuddie zouden willen. (...)
Zou het niet een idee zijn om een fuckbuddie topic aan te maken? :mrgreen:
Kunnen we er dan niet gewoon een meet van maken? Lijkt me veel leuker, een 'leer potentiele fuckbuddies kennen-meet', op neutraal terein, gezellig met een grotere groep, kijken of er met iemand een klik is? Ik vind het wel goed klinken ;)
Gesloten