Oeh, interessant topic!
Ik zit zeker ook in de groep ik-wil-instant-sex-en-wel-NU-vrouwen die hier gelukkig veel zitten (mijn vriendinnen draaien alleen met hun ogen en gaan terug naar hun vriendje/fuckbuddy, maar mijn vriendje woont toch echt in het buitenland), dus de herkenning is super!
En ik ben ook kritisch: hij (of eventueel zij) moet respect voor mij als persoon en als fuckbuddy hebben, er moet een klik zijn, ik moet de persoon aantrekkelijk vinden, hij moet een flink libido hebben en goed/leuk in bed zijn, en redelijk dichtbij wonen of mijn kant op willen reizen. Best veel eisen als ik het zo op een rijtje zet. Maar aan de andere kant, datzelfde plus vriendschap bied ik ook aan een fuckbuddy, eerlijke deal toch?
En dan zou je denken dat het in een stad met 2 universiteiten en 3 hogescholen makkelijk zou zijn om dit te vinden, maar dat valt een beetje tegen. Misschien moet ik maar wat harder proberen

. Of wat vaker naar feestjes, vrienden-van-vrienden zijn in mijn ervaring toch echt de leukste fuckbuddies.
Maar ook voor mij geldt: alle tips van succesvolle fuckbuddy-vinders zijn welkom! :icon_biggrin: