Ageplay..

Bitemarks

Re: Ageplay..

Bericht door Bitemarks »

Ik doe dat nog niet, heb er nu nog teveel moeite mee.

Ik probeer wel af en toe de ombinatie met pijnspel te zoeken. Maar dan moet ik haar niet 'echt' in ageplay-space krijgen. Dan begrijpt ze er niks meer van. Ik begin wel te leren hoe ze tegen de space aan blijft zitten, waardoor combinatie met pijn of seks beter zou moeten lukken.

Voor mij is het ook nog steeds een lange ontdekkingstocht ;)
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik ben waarschijnlijk niet direct de beste persoon om daarop te antwoorden, maar als ik een bui heb waarin ik me heel klein/jong voel, dan kan seks daar prima bij, ja. Maar ik zie Romanticide ook nooit als iets wat in de buurt komt van een vader/familielid, dat kan ook helpen. Ook als ik zo'n mood heb, zie ik hem gewoon als het (he'll murder me for saying this) grote, lieve, knuffelbare, enge, gemene Vriendje/Dominant (daar maak ik dan wel weer onderscheid tussen, gevoelsmatig), en die heeft alle recht mij te neuken. Ik kan hoogstens heel zielig kijken en roepen dat ik 't niet wil, maar daar meen ik dan verrektes weinig van :mrgreen:.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
fantashe

Bericht door fantashe »

Ik probeer me dit voor te stellen. Als een sub in zo'n mood echt alle kenmerken vertoont van een klein kind, ongeacht of dat nu 3, 6, 9 of hoe oud dan ook is, dan lijkt het me als Dominant vreselijk moeilijk om daar op seksueel vlak iets mee te doen. Kom je dan inderdaad niet gevaarlijk dicht op het vlak van incest (mentaal gezien), of is de bewustheid bij de Dom dat je weldegelijk fysiek te maken hebt met een volwassene toch overheersend?
fantashe

Bericht door fantashe »

@Sabrina (maar ook aan anderen). Is er (in jouw geval) een verschil tussen klein en jong voelen? Want ik kan me inderdaad heel klein voelen, maar dat heeft niets met leeftijd te maken.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Absoluut. Ik heb 't ooit voor Romanticide in een paginalang verhaal beschreven, dat zal ik jullie besparen, maar ik kan globaal twee soorten spel (en derhalve submood) onderscheiden.

Ik ga mezelf maar wel even quoten daarin:
"Verder zijn er verschillende types Dominant die ik tijdens een spel kan willen. Het naar ageplay en DaddyDom-dingen neigende idee van de Dominant die lief tegen mij praat, terwijl ik een beetje ‘kinds’ ben en met hele grote ogen kijk naar wat hij me nu weer aan gaat doen, vind ik heel erg fijn. Dat is dus mij in een veilige bubble stoppen en op een lieve manier gemeen tegen me zijn. Daar past geen heftig mepspel in denk ik, daar zit meer een mentaal spel in. Het is misschien wat rustiger, maar het laat mij wel heel fijn zweven."

"Het andere type wat ik fijn vind, is de boze, niets pikkende, gemene Dominant waarbij ik heel hard moet werken om de Dominant ook maar enigszins trots te maken. Het type spel waar dus heel veel van mij gevergd wordt en waar de kleinste misstap al aanleiding is om de Dominant boos te maken. Extreem kort gehouden worden, minder dan niets mogen en alles tot in de puntjes perfect moeten doen om hem enigszins trots te maken en het dan nog niet goed genoeg doen. Verkracht worden, misbruikt, afgetuigd, geschopt, geslagen, gebroken tot ik huilend opgerold lig en dan nog doorgaan."

Dat zijn twee hele verschillende soorten klein, als het ware. Bij de eerste voel ik me wel klein, maar klein als in jong. Bij de tweede voel ik me klein als in niets, of heel erg weinig. Ik voel me dan heel onbelangrijk, waar ik bij de eerste juist de veiligheid en koestering van Romanticide zoek.

Dat zijn overigens niet de enige twee, maar het zijn even twee hele duidelijke moods waar ik onderscheid tussen probeer te maken. Beantwoordt dat je vraag een beetje, fantashe?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
fantashe

Bericht door fantashe »

Helemaal, Sabrina. Dank je wel. Dat laatste herken ik dus wel... :icon_biggrin:

Blijft mijn andere vraag (aan denk ik met name de Dominanten) staan...
JJV

Bericht door JJV »

... ook wel benieuwd
doet me beetje denken aan mn mindset toen een subje me èrg enthousiast eigen kinderfoto's liet zien

toen klikte er in mn hoofd ook even iets van ' en dat schattige meiske van de foto heb ik net grùwelijk (lekker) liggen misbruiken'

hebben we toch even goed over moeten praten wel
~\v/~
pluis

Bericht door pluis »

Ja.. nouja.. vroegah was ik gewoon wél schattig :P

Al had t vast geholpen als je naast de foto's ook toen t fossielige al had gezien. /me is gewoon nooit goed geweest in 'jong' zijn.. Nu dus ook absoluut geen ageplayer. Volwassen zijn is fijn!

(/vindt t best n lieve post van de JJV)
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

@ fanthase: ik denk dat Bite jouw vraag eigenlijk al een beetje beantwoord heeft. Als hij me inderdaad echt weg laat spacen in mijn ageplay dan is seks niet denkbaar. Heb daar ook totaal geen behoefte aan. Ik wil dan knuffelen met Pappie en zeggen dat het de aaaalllllerliefste Pappa van de heule wereld is ;) , spelen met mijn knuffels, knutselen, bellenblazen, tekenfilms kijken en meer van dat soort dingen die afhankelijk zijn van de leeftijd waar ik in ben.

Ook van pijn krijgen snap ik geen hout meer. Au kan wel, als straf, als ik echt stout was en dat moet ook echt wel in vehouding staan. Liegen is veel erger en harder straffen dan toch bubbels blazen in mijn fristi. Snap je?

Wat betreft de leeftijd is het eigenlijk zoals Bite zei, bij mij wisseld het per spel.. Meestal ergens tussen de 8 en 3.. Ik denk dat die leeftijd te schatten is door hoe ik me gedraag en welke dingen ik leuk vind. Bv het nivo van het tv-programma ( bassie en adriaan tov teletubbies zeg maar ;) )

een seksueel spel in ageplay richting kan wel! Ik ben tijdens een jongeren feest een keer als schoolmeisje gegaan, maar dan ben ik ouder.. 13, 14 ofzo.. En dat is ook meer een rollenspel dan wat ik eerder schreef. Daar kan ik me niet zo in verliezen.

Overiges kan ik ook in mijn eentje ageplayen en zelfs wegspacen. Dat gebeurde bv gister nog. Ik had hard gestudeerd een paar dagen en was er aan toe om te ontspannen/los te laten dus besloot ik dat ik van mijn zakcentjes iets leuks wilde kopen.. Dus naar de bart smith gegaan.. Al dat speelgoed en roze en knuffels enzo kan mij erg makkelijk triggeren. Alles is mooi! Toen ik wat gevonden had en moest betalen was dat erg lastig. Ik was genoeg weg om echt als 6jarige te functioneren maar niet genoeg om me nog te realiseren dat de kassadame een 23 jarige zag.

Het onderscheid tussen klein en jong is voor mij precies zoals sabrina opschreef!
fantashe

Bericht door fantashe »

tippi schreef:@ Toen ik wat gevonden had en moest betalen was dat erg lastig. Ik was genoeg weg om echt als 6jarige te functioneren maar niet genoeg om me nog te realiseren dat de kassadame een 23 jarige zag.
En wat gebeurt er dan, als je zover weg bent, dat je dus inderdaad compleet 6 jaar bent? Is dat overigens een vraag die je zelf kunt beantwoorden? Want ik kan me voorstellen dat je de verbaasde? vreemde? reactie van de kassajuffrouw dan niet meer mee krijgt?
Deleted User 178

ik was nu nog genoeg bij om antwoorden te stamelen.. ze zal mss gedacht hebben dat ik niet zo intelligent ben, of erg afwezig. Als ik helemaal weg ben ben ik me niet meer bewust van de omgeving nee. Bite heeft eens gezegd dat er wel wat vreemd gekeken wordt maar dat de meeste mensen het gewoon grappig/schattig vinden.

Het is echt vergelijkbaar voor mij met subspace gradaties..
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Voor mij blijft 't moeilijk te plaatsen. Ik heb 't er ook nog eens over gehad met Romanticide, en wij hebben allebei het idee dat ik niet jonger word in die zin dat ik me qua leeftijd jonger voel. Als hij op zo'n moment zou vragen hoe oud ik ben, zou ik nog steeds 19 (of 18, het is nog steeds even wennen :P) zeggen, dus de ageplayroes die tippi beschrijft herken ik niet echt. Toch reageer ik niet hetzelfde als ik op een willekeurig 'normaal' moment zou doen, en ik vind dingen als ingestopt worden (met big-ass knuffel :mrgreen:) toch ook wel erg fijn, dus het is wel ergens anders. Naja, voorlopig werkt 't stickertje 'jong' wel bij die mood, en de dingen die ik altijd fijn vind laten we maar even stickerloos, dus doen we 't daar maar mee :).
kitten

Bericht door kitten »

@tippi: heb je zo'n diepe uh... "agespace" tijdens de ardennenmeet gehad? Je hebt daar wel zitten kleuren, maar ik had niet het idee dat je slecht aanspreekbaar was. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een oprecht jonge tippi eigenlijk.
Deleted User 178

@ kitten: nee, ik geloof niet dat ik zo'n diepe agespace had. Wel een beetje soms, maar inderdaad nog wel aanspreekbaar.

Hihi..als je het eens wil meemaken dan moet je bij Bite wezen..lol.. Ik weet dat hij er nog niet aan toe was, nu wellicht wel :)
kitten

Bericht door kitten »

En jij? Kun jij je genoeg laten gaan als er anderen bij zijn? Durf je dat aan? Of valt het niet te sturen vanuit jouzelf?
Gesloten