@ fanthase: ik denk dat Bite jouw vraag eigenlijk al een beetje beantwoord heeft. Als hij me inderdaad echt weg laat spacen in mijn ageplay dan is seks niet denkbaar. Heb daar ook totaal geen behoefte aan. Ik wil dan knuffelen met Pappie en zeggen dat het de aaaalllllerliefste Pappa van de heule wereld is

, spelen met mijn knuffels, knutselen, bellenblazen, tekenfilms kijken en meer van dat soort dingen die afhankelijk zijn van de leeftijd waar ik in ben.
Ook van pijn krijgen snap ik geen hout meer. Au kan wel, als straf, als ik echt stout was en dat moet ook echt wel in vehouding staan. Liegen is veel erger en harder straffen dan toch bubbels blazen in mijn fristi. Snap je?
Wat betreft de leeftijd is het eigenlijk zoals Bite zei, bij mij wisseld het per spel.. Meestal ergens tussen de 8 en 3.. Ik denk dat die leeftijd te schatten is door hoe ik me gedraag en welke dingen ik leuk vind. Bv het nivo van het tv-programma ( bassie en adriaan tov teletubbies zeg maar

)
een seksueel spel in ageplay richting kan wel! Ik ben tijdens een jongeren feest een keer als schoolmeisje gegaan, maar dan ben ik ouder.. 13, 14 ofzo.. En dat is ook meer een rollenspel dan wat ik eerder schreef. Daar kan ik me niet zo in verliezen.
Overiges kan ik ook in mijn eentje ageplayen en zelfs wegspacen. Dat gebeurde bv gister nog. Ik had hard gestudeerd een paar dagen en was er aan toe om te ontspannen/los te laten dus besloot ik dat ik van mijn zakcentjes iets leuks wilde kopen.. Dus naar de bart smith gegaan.. Al dat speelgoed en roze en knuffels enzo kan mij erg makkelijk triggeren. Alles is mooi! Toen ik wat gevonden had en moest betalen was dat erg lastig. Ik was genoeg weg om echt als 6jarige te functioneren maar niet genoeg om me nog te realiseren dat de kassadame een 23 jarige zag.
Het onderscheid tussen klein en jong is voor mij precies zoals sabrina opschreef!