nou het onderhoud is wel meer dan alleen ff laten glimmen/ op poetsen hoor.
ik trok het altijd bij thuis komst onder de douche pas uit dan spoelt het gelijk schoon en voor mij een zeer belangrijke bijkomstigheid is dat je het niet gelijk berekoud hebt als je het onder een warme douche uit doet.
want das een nadeel van rubber / latex, het zo koud krijgen als je het uit doet, althans bij mij wel.
daarna wreef ik het droog, behandelde de binnenkant met talkpoeder en das niet alleen gebruikelijk bij het aantrekken nee het beschermt je kleding ook tegen uitdrogen.
daarna deed ik de buitenkant met pervoshine dit is een glans en verzorgings middel.
en hing het weg in een donkere kast want latex is geen fan van zonlicht deze droogt hem uit waardoor het kan gaan scheuren.
ik kocht mijn op maat gekochte rubber altijd bij funny skins toendertijd nog van karin wit.
zij maakte top stukken en dacht heel erg mee zo werd er een jurk voor mij aangepast zodat de schouderbanden niet te veel druk op mijn spieren gaf ( ivm mijn ziekte) en heeft ze wat meer naar buiten geplaatst zodat het meer richting de schouder zelf ging.
ze was wel heel duur want die desbetreffende jurk koste 400€ euro.
maar hij is zo mooi en zat perfect dat het waard was.
alleen toen kwam er een nieuwe eigenaresse van de zaak die al mee gewerkt had aan mijn jurk.
toen ik maanden later klachten had( de ringen waarin de gespen zaten die de jurk aan de voorkant sloot, begonnen te roetsen

)
en dus belde ik naar funny skins met mijn klacht en kreeg de nieuwe eigenaresse die de zaak toen helemaal over had genomen en vertelde mijn terechte klacht.
en wat denk je dat het antwoord was:" daar heb ik niks mee te maken die jurk is gekocht bij de vorige eigenaresse"
ik vertelde haar nog dat zij zelf nog aan deze jurk had gewerkt maar dat mocht niet baten.....
gevolg ik heb daar nooit meer iets gekocht................
en karin wit zelf heb ik nooit meer kunnen bereiken.....
groetjes mrsls