Welke workshops zou je kunnen geven?

Gesloten
faery

Re: Welke workshops zou je kunnen geven?

Bericht door faery »

Wetenschap & BDSM (faery): david^, Mack, bitemarks & tippi, Sabrina, Zarath & Ravelijne
Hmm, ik zit te denken dat ik dit wel op de uni kan doen. Misschien organiseren met een vereniging hier ofzo, en dan nodig ik jullie gewoon ook uit. Mits naar Nijmegen komen geen probleem is natuurlijk :)
pluis

Bericht door pluis »

Boefje schreef:
Overmeesteren van je mannelijke sub (D-D/Boefje): vode, kitten, Ravelijne, Gilraen^
Dit wordt ook een leuk clubje. Niet te groot.
*gaat maar eens met D-D overleggen over de uitvoering*
Want vooralsnog was het alleen nog een idee. :mrgreen:
Hopelijk binnenkort meer...
Woeha! Die had ik nog gemist..

Moment :D
Overmeesteren van je mannelijke sub (D-D/Boefje): vode, kitten, Ravelijne, Gilraen^, pluis
pluis

Bericht door pluis »

@mensjes van de schrijfworkshop:

Is het voor jullie n probleem om naar Amsterdam te komen? Zo niet, dan stel ik namelijk gewoon mijn woonkamer open (en kan ik over data na gaan denken).
AET

Bericht door AET »

.............R ging even wat mis.
YOY

Bericht door YOY »

Liefdevol Masseren !
Avery

Bericht door Avery »

Ik zou wellicht voor het aantal mensen wat er nu staat bij de workshop Caning kunnen voorstellen aan mijn vriend of het bij hem thuis kan (max. 10 personen moet kunnen), maar als MrsLolSmurfin een locatie zou hebben en we de workshop kunnen combineren met andere slaagtools dan ben ik helemaal voor :)

Nog even uitvechten met vriendlief wie de workshop gaat geven *heeft een vaag gevoel dat ze gaat verliezen* :hypocrite:
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

na het weekend weet ik meer over de locatie.
en het lijkt mij heel leuk het samen te doen, en wat dingen te combineren.

ik laat wat van me horen als ik meer weet ;)
Boefje

Bericht door Boefje »

pluis schreef:Woeha! Die had ik nog gemist..

Moment :D
Overmeesteren van je mannelijke sub (D-D/Boefje): vode, kitten, Ravelijne, Gilraen^, pluis
Ik vroeg me ook al af waarom je er niet bij stond :mrgreen:
nijntje

Bericht door nijntje »

Hmm, het lijstje is al een paar pagina's geleden verdwenen. En eigenlijk ben ik bang om ook weer de verkeerde te kopieeren. Als ervaring niet strikt noodzakelijk is dan wil ik mij wel mee aanmelden voor het tango-verhaal.

En verders denk ik nog even na. Op zich lijkt een beginners-bondage-workshop mij wel leuk, maar dan moet ik wel iemand vinden die mee wil, want wil dat niet met willekeurig iedereen doen eerlijk gezegd...

*gaat eens een pb-tje sturen*
Mack

Bericht door Mack »

Voor de tango workshop is geen ervaring nodig.
Ik ga vooral werken met nonverbale communicatie.

Misschien ga ik in de toekomst nog een keer een workshop houden voor wat meer gevorderden, maar dan moeten er daar wel voldoende van zijn.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Mack schreef:Voor de tango workshop is geen ervaring nodig.
Ik ga vooral werken met nonverbale communicatie.

Misschien ga ik in de toekomst nog een keer een workshop houden voor wat meer gevorderden, maar dan moeten er daar wel voldoende van zijn.
Mack, 4 jaar stijldans ervaring (GoudSter) en daarin ook de Tango op het programma, is dat beginners of gevorderden?
MILF :grin_ani:
Mack

Bericht door Mack »

Argentijns is een heel ander verhaal dan Ballroom. Dus dan ben je beginner en gevorderde tegelijkertijd. Beginner voor de bewegingen en reacties, gevorderde voor het bewegen op (in) de muziek.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
safiero

Bericht door safiero »

Sinds een paar jaar geef ik een leuke workshop pendelen.
Onder de naam "de regels van het pendelen"
nu zal je denken.... wat heeft pendelen met BDSM te maken??
wat is er nu leuker om de pendel de sessie of strafmaat te laten bepalen.
De pendel de werktuigen te laten bepalen?
De pendel de aantallen slagen te laten bepalen?
Dit kan door gebruik te maken van de zogenaamde pendelschijven.

Een pendel is meer dan alleen ja en nee zeggen.
Hoe dit in zijn werk gaat zal ik in de workshop demonstreren.
is hier belangstelling voor?
Laat het even weten.
kan ik een datum prikken en er een apart topic over openen.

Ik weet zeker het wordt leuk.
Deleted User 436

Bericht door Deleted User 436 »

BDSM & Schrijven (pluis): david^, kitten, vode, colet, lunaaa, Ravelijne
Beffen voor vrouwelijk publiek(AET): engel
Bondage geen touw (MrsLolSMurfin): david^, Toran en Miss Meeko
Cane (Avery/MrsLolSMurfin): AET, david^, Mack, bitemarks &tippi, Romanticide & Sabrina, Kiyan, vode, juffie, Zarath & Ravelijne
CBT (Avery): AET, kitten, vode, Zarath & Ravelijne, Gilraen^
Drukpunten (fantashe): AET, Heleen, david^, Guilty^, faery, vode, Toran en Miss Meeko
Electroplay (Zarath): colet, Toran en Miss Meeko, Ravelijne, david^
Erotisch dansen voor vrouwelijk publiek(AET): Heleen, funga, Ravelijne,
Foodplay (AET): david^,
Gesprekken over beleving (bambi): funga, kitten, Heleen, colet, Toran en Miss Meeko
Hoge hakken (AET/Heleen): faery, juffie, Ravelijne
Kaarsen (MrsLolSMurfin): david^, Mack, puppie, bitemarks & tippi, Romanticide & Sabrina, kitten, colet, juffie, Toran en Miss Meeko
Klemmen (AET/MrsLolSMurfin): david^, Mack, Romanticide & Sabrina, Kiyan, kitten, colet, juffie, Ravelijne
Massage (Simbor): Heleen, GJ, david^, cinderella, Mack, puppie, kitten, AndereBart, Romanticide & Sabrina, vode, engel, colet, juffie, Zarath & Ravelijne, Toran en Miss Meeko
Orgasme op commando (kitten): AET, david^, faery, bitemarks & tippi, engel, Zarath & Ravelijne
Overmeesteren van je mannelijke sub (D-D/Boefje), vode, kitten, Ravelijne, Gilraen^
Power Exchange dynamieken (Zarath):
Rollenspel voor beginners (AET): david^, colet
Scene onderhandelingen (AET): david^, Kiyan, kitten, colet, Toran en Miss Meeko
Taart gerelateerd/ perverse eetbare dingen maken (kitten): david^, funga, Mack, faery, puppie, vode, colet
Tango (Mack): vode, kitten, Heleen & GJ, D-D & boefje, colet, juffie, Zarath & Ravelijne, Guilty^&Pluu
T&Denail op vrouwen (AET): Zarath
Touwbondage beginners (Mack/MrsLolSMurfin/Guilty^): AET, david^, puppie, kitten, AndereBart, bitemarks & tippi, Kiyan, vode, Heleen & GJ, colet, juffie, Toran en Miss Meeko, Gilraen^, Frank & Jinke
Touwbondage gevorderden Guilty^*/MrsLolSMurfin): Mack, Zarath & Ravelijne
Touwbondage gedeeltelijke suspension (Guilty^): funga, kitten, Kiyan, colet, juffie, Zarath & Ravelijne, Romanticide & Sabrina
Touwbondage suspension (MrsLolSMurfin/Guilty^): Heleen (als "slachtoffer"), Zarath & Ravelijne
Touwbondage emergencies (Guilty, alleen als pluu meedoet): david^, funga, Mack, kitten, AndereBart, bitemarks & tippi, Kiyan, D-D, colet, juffie, Zarath & Ravelijne
Trampling (AET/MrsLolSMurfin): david^, Ravelijne
Veiligheid & EHBO (david^/MrsLolSMurfin): Mack, kitten, Toran en Miss Meeko
Vernedering (Zarath): colet , david^, Romanticide & Sabrina
Voetadoratie (AET): david^,
Vuurspel (GJ&Heleen): AET, david^, funga, kitten, bitemarks & tippi, Romanticide & Sabrina, vode, engel, juffie, Ravelijne
Wetenschap & BDSM (faery): david^, Mack, bitemarks & tippi, Sabrina, Zarath & Ravelijne
Zelfverdediging jui-jutsi (Simbor): AET, david^, Guilty^, funga, Mack, puppie, kitten, engel, colet, juffie
Zwepen (AET/MrsLolSMurfin/GJ): david^, faery, puppie, kitten, AndereBart, Romanticide & Sabrina, Kiyan, colet, juffie, Toran en Miss Meeko
Zwepen tails & Bulls (MrsLolSMurfin): AET, david^, kitten, bitemarks & tippi, Romanticide & Sabrina,D-D & boefje, Dominus-D, colet, juffie, Zarath & Ravelijne, Kiani / noni
lunaaa

Bericht door lunaaa »

pluis schreef:@mensjes van de schrijfworkshop:

Is het voor jullie n probleem om naar Amsterdam te komen? Zo niet, dan stel ik namelijk gewoon mijn woonkamer open (en kan ik over data na gaan denken).
Beetje late reactie, maar zou voor mij geen probleem zijn!
Gesloten