Hmm, ik zit te denken dat ik dit wel op de uni kan doen. Misschien organiseren met een vereniging hier ofzo, en dan nodig ik jullie gewoon ook uit. Mits naar Nijmegen komen geen probleem is natuurlijk
Overmeesteren van je mannelijke sub (D-D/Boefje): vode, kitten, Ravelijne, Gilraen^
Dit wordt ook een leuk clubje. Niet te groot.
*gaat maar eens met D-D overleggen over de uitvoering*
Want vooralsnog was het alleen nog een idee.
Hopelijk binnenkort meer...
Woeha! Die had ik nog gemist..
Moment
Overmeesteren van je mannelijke sub (D-D/Boefje): vode, kitten, Ravelijne, Gilraen^, pluis
Is het voor jullie n probleem om naar Amsterdam te komen? Zo niet, dan stel ik namelijk gewoon mijn woonkamer open (en kan ik over data na gaan denken).
Ik zou wellicht voor het aantal mensen wat er nu staat bij de workshop Caning kunnen voorstellen aan mijn vriend of het bij hem thuis kan (max. 10 personen moet kunnen), maar als MrsLolSmurfin een locatie zou hebben en we de workshop kunnen combineren met andere slaagtools dan ben ik helemaal voor
Nog even uitvechten met vriendlief wie de workshop gaat geven *heeft een vaag gevoel dat ze gaat verliezen*
Hmm, het lijstje is al een paar pagina's geleden verdwenen. En eigenlijk ben ik bang om ook weer de verkeerde te kopieeren. Als ervaring niet strikt noodzakelijk is dan wil ik mij wel mee aanmelden voor het tango-verhaal.
En verders denk ik nog even na. Op zich lijkt een beginners-bondage-workshop mij wel leuk, maar dan moet ik wel iemand vinden die mee wil, want wil dat niet met willekeurig iedereen doen eerlijk gezegd...
Argentijns is een heel ander verhaal dan Ballroom. Dus dan ben je beginner en gevorderde tegelijkertijd. Beginner voor de bewegingen en reacties, gevorderde voor het bewegen op (in) de muziek.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Sinds een paar jaar geef ik een leuke workshop pendelen.
Onder de naam "de regels van het pendelen"
nu zal je denken.... wat heeft pendelen met BDSM te maken??
wat is er nu leuker om de pendel de sessie of strafmaat te laten bepalen.
De pendel de werktuigen te laten bepalen?
De pendel de aantallen slagen te laten bepalen?
Dit kan door gebruik te maken van de zogenaamde pendelschijven.
Een pendel is meer dan alleen ja en nee zeggen.
Hoe dit in zijn werk gaat zal ik in de workshop demonstreren.
is hier belangstelling voor?
Laat het even weten.
kan ik een datum prikken en er een apart topic over openen.
Is het voor jullie n probleem om naar Amsterdam te komen? Zo niet, dan stel ik namelijk gewoon mijn woonkamer open (en kan ik over data na gaan denken).
Beetje late reactie, maar zou voor mij geen probleem zijn!