latex, hot er not..

miss_meeko

Re: latex, hot er not..

Bericht door miss_meeko »

Nee, nog nooit vloeibare latex geprobeerd. Staat nog wel hoog op mijn to-do lijstje.

Verder sluit ik me aan bij de rest. Latex kan mooi zijn, mits het de juiste maat is voor de persoon die erin zit.
Kiyan

Bericht door Kiyan »

miss_meeko.. Nou is latex een materiaal dat nogal rekbaar is..... dus ja echte problemen qua maatvoering hoef je niet te verwachten. Tenzij je een XXl in een XS wil passen :P

Vloeibare latex.. Is heel leuk om te gebruiken!! Ik vraag me alleen af of ik destijds wel het goed spul heb gebruikt. Mijn ervaring ermee is dat doordat het voeilbaar is je een heel dun laagje op kunt smeren (eerst laten drogen uiteraard gaat redelijk snel) Voor een dress-up voor een feest ofzo kan het ontzettend leuk zijn. Het spul is verkrijgbaar is allerlei kleuren. Een dun laagje betekent ook dat het materiaal kwetsbaar is en heel snel stuk gaat. En dat is op zich ook wel weer geinig? Langzaamaan steeds meer stukjes van het latex-velletje van je sub af trekken... Awww

*op zoek gaat naar een fles van dat spul...*
Moralia

Bericht door Moralia »

miss_meeko schreef:
Verder sluit ik me aan bij de rest. Latex kan mooi zijn, mits het de juiste maat is voor de persoon die erin zit.
Geldt dat eigenlijk niet voor alle kleding?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Moralia schreef:
miss_meeko schreef:
Geldt dat eigenlijk niet voor alle kleding?
Ja, maar ik denk voor latex nog iets sterker omdat het vaak gigantisch strak zit. Ik vind het zelf niet mooi, ik moet nog het eerste latexdingetje tegenkomen wat ik echt mooi vind, maar who knows: Misschien vind ik ooit wel een heel mooi latex pakje :mrgreen:.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
catsuitje

Bericht door catsuitje »

Sabrina schreef: ......................... Ik vind het zelf niet mooi, ik moet nog het eerste latexdingetje tegenkomen wat ik echt mooi vind, maar who knows: Misschien vind ik ooit wel een heel mooi latex pakje :mrgreen:.

suggestie is misschien deze site?
http://www.highglossdolls.com/shop/inde ... HARDT.html

of deze http://www.rubber-store.com/
Sabrina

Bericht door Sabrina »

catsuitje schreef:
Sabrina schreef: ......................... Ik vind het zelf niet mooi, ik moet nog het eerste latexdingetje tegenkomen wat ik echt mooi vind, maar who knows: Misschien vind ik ooit wel een heel mooi latex pakje :mrgreen:.

suggestie is misschien deze site?
http://www.highglossdolls.com/shop/inde ... HARDT.html

of deze http://www.rubber-store.com/
Eerste heb ik bekeken, en :shock: oh no! Iedereen die mij wel 'ns IRL gezien heeft, kan zich wel indenken dat 't geen pretty picture is, ik in ZO'N strak jurkje als die op die site stonden :shock:.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
JJV

Bericht door JJV »

wat ik in mn openingspost al zei..
er zìjn foto's van modellen waarbij t pakje juist op de goede plaatsen stimuleert

donderdag nog paar leuke voorbeelden gezien bij't shoppen
want't steekt dus echt nauw
arm-/oksel ruimtes die te krap zijn .. of juist lubberen
borsten die of te veel ruimte hebben.. of half uitgeperst worden .. of geplet..

en dan lijkt't dus .. minder

naar de standaard modellen kijken heeft wat dat betreft weinig zin
~\v/~
catsuitje

Bericht door catsuitje »

Wat JJV zegt... het kan prima, maar het moet kloppen, en dat vind ik ook, bovendien is wel de balangrijkste meter van hot or not, of de persoon in kwestie het graag draagt.
Ook vollere mensen kom ik tegen op feestjes maar stralend en wel, en dat is zeker in later erg hot!

Tsja... Sabrina, ik was je (nog) niet tegen gekomen irl.. niet dat ik weet in elk geval. Meestal vinden veel dames de site van Fraulein E wel erg mooi, met mooie ontwerpen, minder fetish, meer fashionable..

Uiteindelijk ieder zijn / haar ding. Ik geniet van het dragen van latex, het gevoel, de glans en zeker om te zien vind ik het erg mooi.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Nou dacht ik altijd dat latex kleding niks was voor mij. Ik keurde het geen blik waardig. Hetzelfde voor korsetten, meh, staat niet, pas ik niet, laat maar..
Tot ik laatst, onder enige aanmoediging, toch maar eens een zwart rubber corsetje aanpaste. Ik moet bekennen: :shock:
Wat een gevoel! Zowel dat ingesnoerd zijn, als het gevoel van dat materiaal....Ik ben verkocht :P
kitten

Bericht door kitten »

Sinds ik mijn nieuwe jurk heb, ben ik ook steeds nieuwsgieriger naar latex aan het worden. Ik zou het eigenlijk best eens willen passen. Niet meer dan dat hoor, want ik heb nu ff geen 260 euro over voor een onderhoudsgevoelige jurk. :clown: Maar ik ben er wel nieuwsgierig naar, ja!
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Die prijzen zijn wanstaltig inderdaad. Dat corsetje wat ik aangepast heb was iets van 350 euro :shock:
Ik krijg altijd weer de neiging om het zelf te willen maken....ik bedoel, als je een fietsband kan plakken, dan kan je toch ook wel een jurkje in elkaar lijmen :lol:
perman

Bericht door perman »

linkman to the rescue:
http://www.makingfetish.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://makinglatexclothing.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ja die!!! Ik was er al volop mee bezig, hele goeie links ;)
En er is ook een winkel waar je latex kunt kopen in alle diktes en kleuren, even denken....latexpermeter.nl o.i.d.
catsuitje

Bericht door catsuitje »

cmeermin schreef:Die prijzen zijn wanstaltig inderdaad. Dat corsetje wat ik aangepast heb was iets van 350 euro :shock:
Ik krijg altijd weer de neiging om het zelf te willen maken....ik bedoel, als je een fietsband kan plakken, dan kan je toch ook wel een jurkje in elkaar lijmen :lol:
Ik deel de mening dat latex niet bepaald goedkoop is, maar ik weet ook een beetje hoe dat het komt.
Ik laat (bijna) alles op maat maken, is het mooist en is ook uniek. Bij het betere latex is het niet gedompeld maar gesneden en geplakt, dat is handwerk en daarom kostbaar. Er zijn inmiddels wat meer aanbieders en daarom is er ook meer keus in prijs.
kitten schreef:Sinds ik mijn nieuwe jurk heb, ben ik ook steeds nieuwsgieriger naar latex aan het worden. Ik zou het eigenlijk best eens willen passen. Niet meer dan dat hoor, want ik heb nu ff geen 260 euro over voor een onderhoudsgevoelige jurk. :clown: Maar ik ben er wel nieuwsgierig naar, ja!
Weet natuurlijk niet of je een catsuit zou willen proberen, maar daar heb ik er toch een aantal van in dames maten... dus dat is niet onmogelijk.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

catsuitje schreef: Bij het betere latex is het niet gedompeld maar gesneden en geplakt, dat is handwerk en daarom kostbaar. Er zijn inmiddels wat meer aanbieders en daarom is er ook meer keus in prijs.
Dat het handwerk is, dat is het probleem niet. Alle andere kleding die je draag is óók handwerk. De handelingen en bewegingen die nodig zijn om een kledingstuk in elkaar te zetten zijn te complex om door een robot te laten uitvoeren. Het probleem met latex kleding is vooral de schaalgrootte. Gewone kleding wordt spotgoedkoop gefabriceerd in turkse, chinese, indiase en pakistaanse sweatshops (dure merken incluis, daar heeft de Keuringsdienst van Waarden nog een leuke over). Latexkleding wordt veel gemaakt in kleine oplages door mensen die wel een fatsoenlijke vergoeding voor hun arbeid. Dat is ook het moeilijke met alle bijzondere maatkleding die je lokaal laat maken, het is ineens vele malen duurder dan wat er in de winkels hangt.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gesloten