@#%$#$%#@

^^*%^#$#@%
Ik kom net terug van mijn vriend, na twee-en-een-halve week, helemaal vrolijk en blij enzo. Totdat ik mijn post doorneem, en daar een kostenoverzicht van de VGZ tegenkom van FUCKING 155 EURO! Mijn complete eigen risico is er even in 1 keer doorheen! Even mijn agenda nagekeken, want de data liggen natuurlijk zwaar in het verleden, en de declaratie van mei klopt (bloedprikken), maar die van februari is nog steeds wat vaag. En de naam "mentaal beter" zegt me niks, de omschrijving "geen verblijf met angst-stoornissen vanaf 1800 tot 3000 minuten" ook niet echt (nu trouwens wel, ik was inderdaad gediagnosticeerd met een angststoornis, en verbleef daar niet intern, duh!). Ik vermoed echter dat het van mijn oude psych komt, maar dat bedrijf heette of Context Totaal, of Vivare (ofzoiets). Alleen had ik daar altijd de informatie gehad dat alles via de AWBZ liep, en ik dus niks hoefde te betalen! Lees ik nu dus op die mentaal beter site dat dat al sinds januari 2008 niet meer het geval is! Op de site van mentaal beter staat mijn oude psych trouwens niet vermeld, wat alles nog vager maakt. En Context Totaal/Vivare is failliet gegaan, om het geheel nog wat complexer te maken.
Nee, da's lekker thuiskomen. Mooi dat ik werk geregeld heb voor 2 dagen begin september, dat kan ik dan direct in het gat stoppen dat deze rekening slaat.