Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Laila^

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Laila^ »

Dank je eiranne,

ik ben ook heel blij met de 3 meiden en ik ben er ook van overtuigd dat ze mij heel graag zien. Ik merk het ook in allerlei gebaren van hun en zelfs op familiefeesten komen ze ook altijd knuffelen met mij... Doet altijd zo'n deugd... pffffffffffff :cry:

En ja!!!! Ik krijg echt heel veel steun van mijn vriend !!! Is de eerste keer dat ik ervaar hoe mooi liefde kan zijn :oops: En ik hoop voor mijzelf dat ik hem ook kan steunen in alles... 't is zo'n schat.
Crownless

Bericht door Crownless »

Hoofd... pijn...

Ik ben zo blij dat ik over een uur een afspraak heb met de huisarts... Mijn hoofd doet pijn, mijn oren doen pijn en ik ben zo fucking futloos en moe...
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Crownless

Bericht door Crownless »

vervolg: Ik had net de meest onaardige verpleegkundige om mijn bloed te laten prikken ever! Er kon net een hallo af (nadat ik hallo zei), wat instructies, en vervolgens een 'goed blijven aandrukken' en toen ik bleef zitten en de wond dichtdrukte, keek ze me aan met zo'n 'duh!' blik en 'in de wachtkamer, alsjeblieft.'. Dus ik 'en dat was het?'
'Ja.'
'Oh, ok.'.
Ze keek niet meer om.

Ik wil weer een huisarts die dat de assistente zelf laat doen! Ik voel me nu echt een beetje boos, en verdrietig. Het was echt heel stom!

Meh :nooo:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

stomme zorg mensen helpen het gemoed niet nee!

hoop dat er iets tastbaars en makkelijk te fixen uit het onderzoek komt !
**Self Rescuing Princess**
faery

Bericht door faery »

*knufft*

laat je even weten hoe het ging?

Hmm, ik was half en half van plan om een topic te openen voor/tegen kwaaltjes enzo, mss toch maar doen...
Crownless

Bericht door Crownless »

Doe ik. Ik ben iig trots op mezelf dat ik meteen naar het ziekenhuis was gegaan, ipv het uit te blijven stellen, wat ik zo vaak doe.
AndereBart

Bericht door AndereBart »

* knuffel voor Crownless * Je lijkt het nodig te hebben. :close_knuf:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

toppie Crownless en hopelijk is het snel duidelijk wat er aan de hand is

*knuffelt even extra*
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@Crownless: Ik moet morgen (verkoudheids en moeheidsklachten) ook bloed laten prikken. Jouw omschrijving valt nog wel mee. Bedoel ik niet mee dat het niet rot/vervelend was, maar bij mij hebben ze eens vijf keer moeten prikken voordat ze wat af konden tappen. IK ben toen onderuit gegaan.
Geniet van de positieve momenten.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*knuffelt alle mensen met behoefte aan knuffels*
Crownless, gemene bloedprikmevrouwen zijn stom! Ik heb er wel 'ns één gehad die zag hoeveel buisjes ze moest aftappen, en zei "Jezus, man, ik moet bij jou meer bloed afnemen dan bij een gemiddelde bejaarde!" Honestly... Ik hoop iig wel dat je je snel beter voelt :close_knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
faery

Bericht door faery »

:eerie: @#%$#$%#@ :eerie: ^^*%^#$#@% :eerie:

Ik kom net terug van mijn vriend, na twee-en-een-halve week, helemaal vrolijk en blij enzo. Totdat ik mijn post doorneem, en daar een kostenoverzicht van de VGZ tegenkom van FUCKING 155 EURO! Mijn complete eigen risico is er even in 1 keer doorheen! Even mijn agenda nagekeken, want de data liggen natuurlijk zwaar in het verleden, en de declaratie van mei klopt (bloedprikken), maar die van februari is nog steeds wat vaag. En de naam "mentaal beter" zegt me niks, de omschrijving "geen verblijf met angst-stoornissen vanaf 1800 tot 3000 minuten" ook niet echt (nu trouwens wel, ik was inderdaad gediagnosticeerd met een angststoornis, en verbleef daar niet intern, duh!). Ik vermoed echter dat het van mijn oude psych komt, maar dat bedrijf heette of Context Totaal, of Vivare (ofzoiets). Alleen had ik daar altijd de informatie gehad dat alles via de AWBZ liep, en ik dus niks hoefde te betalen! Lees ik nu dus op die mentaal beter site dat dat al sinds januari 2008 niet meer het geval is! Op de site van mentaal beter staat mijn oude psych trouwens niet vermeld, wat alles nog vager maakt. En Context Totaal/Vivare is failliet gegaan, om het geheel nog wat complexer te maken.

Nee, da's lekker thuiskomen. Mooi dat ik werk geregeld heb voor 2 dagen begin september, dat kan ik dan direct in het gat stoppen dat deze rekening slaat.

:eerie:
chell

Bericht door chell »

Ik vind het sowieso zo'n kutregeling, dat eigen risico!

Ik vond dat no-claim gedoe echt beter. Jammer dat je aan het eind van het jaar niks terugkrijgt, maar tenminste geen extra rekeningen...
elise

Bericht door elise »

Je kunt het ook storneren en een afbetalingsregeling treffen, dat moeten ze accepteren.

Doe ik zelf ook elk jaar.
Dat soort bedrijven staat er niet bij stil dat voor sommige mensen 150 euro heel veel geld is.
chell

Bericht door chell »

Ja betalingsregeling kan idd meestal wel.

Vorig jaar kreeg ik eind van het jaar gewoon een rekening, maar ik zag nu dat een deel ook al verrekend is met mijn declaraties laatst. Ook een beetje vaag.
faery

Bericht door faery »

Mwah, betalingsregeling zou voor mij denk ik alleen echt zin hebben als dat voor 25 euro per maand of minder zou kunnen. Ik heb het wel hoor, spaargeld, maar daar heb ik het afgelopen jaar al zo'n 1000 euro van gebruikt voor tegenvallende rekeningen en treinkosten (met name die laatste, overigens, dus dat doe ik helemaal zelf), dus eigenlijk doe ik dat liever niet. Maar ik ga er toch morgen voor bellen naar dat bedrijf, en ook maar naar de VGZ.

Overigens, eerste hadden we die 230 euro no-claim, toen 150 eigen risico. Ik ben in het eerste jaar eigen risico 60 euro minder premie gaan betalen (op jaarbasis). Ik vraag me nog steeds af waar die 320 euro is gebleven...
Plaats reactie