latex, hot er not..
latex heel hot maar toch een not
Want ik ben een van de mensen die er allergisch voor is.
Jeuk bulten en gevoelloosheid krijg ik er van..
Ik vind het wel bijzonder mooi om te zien maar het levert wel leuke problemen op. Op een van de boudoir Bizarres zat ik op de bank en een man van kop tot teen in latex gehuld ging op mijn sleepje zitten. En dan moet je plassen. Hoe maak je deze man duidelijk dat hij toch echt van je sleepje af moet zonder aan te raken. En roepen heeft geen zin want de muziek staat zo hard...
Als mensen latex aan hebben, kijk ik graag. Nog liever wil ik eraan zitten maar helaas...
Jeuk bulten en gevoelloosheid krijg ik er van..
Ik vind het wel bijzonder mooi om te zien maar het levert wel leuke problemen op. Op een van de boudoir Bizarres zat ik op de bank en een man van kop tot teen in latex gehuld ging op mijn sleepje zitten. En dan moet je plassen. Hoe maak je deze man duidelijk dat hij toch echt van je sleepje af moet zonder aan te raken. En roepen heeft geen zin want de muziek staat zo hard...
Als mensen latex aan hebben, kijk ik graag. Nog liever wil ik eraan zitten maar helaas...
- pluis
Re: latex, hot er not..
K stond vandaag te lonken naar een bh in legergroen latex met gazen inzetjes..
Eigenlijk best wel des pluis, maar ik vrees tóch dat ik er teveel spekkies voor heb
Misschien krijg ik nog lef en ga ik m toch ns passen..
Eigenlijk best wel des pluis, maar ik vrees tóch dat ik er teveel spekkies voor heb

Misschien krijg ik nog lef en ga ik m toch ns passen..
Moet je doen! Legergroen past goed bij een komkommermeisje
Bij welke winkel zag je die bh eigenlijk?

Bij welke winkel zag je die bh eigenlijk?
- pluis
Laced Up in Utrecht (die heeft n heel rek met latex en corsetten voor 50%)
Oeh, oeh, samen shoppen daar?
(altjd goed een excuus te hebben pluis te bewonderen
)
Ennuh, hoezo zie jij leuke kleren en pas je ze niet eens? Nou ja zeg, dan weet je toch nooit hoe het staat?
(altjd goed een excuus te hebben pluis te bewonderen

Ennuh, hoezo zie jij leuke kleren en pas je ze niet eens? Nou ja zeg, dan weet je toch nooit hoe het staat?
- Heerscher-vd-nacht
met het risico om Lillith én pluis in strak latex te zien? Ik wil ook mee!!! *stampvoet*Lilith schreef:Oeh, oeh, samen shoppen daar?
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- Crownless
Ik zeg: gewoon doen! en ik wil ook mee eigenlijk.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
mag ik ook mee.. Al is het alleen maar om te kijken en kijken en vooral niet aankomen in mijn geval?jongetje-vd-nacht schreef:met het risico om Lillith én pluis in strak latex te zien? Ik wil ook mee!!! *stampvoet*Lilith schreef:Oeh, oeh, samen shoppen daar?
- pluis
tak! als je mee wilt moet je t risico van aanzitten maar nemen hoor 

nou liever niet.. Kan ik mijn handen straks niet meer gebruiken:)pluis schreef:tak! als je mee wilt moet je t risico van aanzitten maar nemen hoor