auto(zelf) bondage
Re: auto(zelf) bondage
ik ben zeker (weer) de enige die bij dit onderwerp een wenkbrauw optrekt?
- eireann
- Site Admin
Waarschijnlijk wel een van de weinige ja.fantashe schreef:ik ben zeker (weer) de enige die bij dit onderwerp een wenkbrauw optrekt?
(iets over; ieder z'n beleving enzo. Daar zijn toch geen opgetrokken wenkbrauwen bij nodig...)
**Self Rescuing Princess**
Ik dacht dat die wenkbrauw misschien te maken had met veiligheid of zo.
Als het om beleving gaat: nee, ik heb het ook nooit gedaan. Maar ik doe wel andere dingen bij mezelf (ha, OT, dus ik zeg niks!). Kan me dus wel voorstellen
Als het om beleving gaat: nee, ik heb het ook nooit gedaan. Maar ik doe wel andere dingen bij mezelf (ha, OT, dus ik zeg niks!). Kan me dus wel voorstellen

- Daantje
- Contacteer:
Ervan uitgaande dat we allemaal volwassen en slim genoeg zijn om gevaren zoveel mogelijk uit te sluiten en vooral geen enorm domme dinngen te doen, is die wenkbrauw niet nodig. Zoals al eerder gemeld, niet alle zelfbondages zijn een enkeltje mortuarium. Maar er zijn een hoop ongelukken, die vaak breed worden uitgemeten in de media, vooral ook door de gelijkenis met moord of zelfmoord. En inderdaad, je hoort dan wel eens hele domme dingen: panty's of slipjes in combinatie met een stuk tape gebruiken als gag en dan jezelf zo vastbinden dat je het niet meer kan verwijderen. Nu zijn lappen stof zowiezo al slecht als gag, ook al is er iemand bij.
Ook voor zelfbondage geld safe, sane & consensual. Je moet alleen beseffen dat het nooit zo spannend of hulpeloos kan zijn dan wanneer je het samen doet. Je weet immers dat je jezelf op ieder moment snel los kan maken. Als dat niet groot genoeg een kick geeft en een partner niet te vinden, dan moet je het maar commercieel zoeken. Geen prijs is zo hoog als je leven.
Ook voor zelfbondage geld safe, sane & consensual. Je moet alleen beseffen dat het nooit zo spannend of hulpeloos kan zijn dan wanneer je het samen doet. Je weet immers dat je jezelf op ieder moment snel los kan maken. Als dat niet groot genoeg een kick geeft en een partner niet te vinden, dan moet je het maar commercieel zoeken. Geen prijs is zo hoog als je leven.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Peter^
- Contacteer:
ABBC3_OFFTOPIC
reageren, nee...ja....nee...ja: Mensen die geen auto hebben, zoeken meestal ook een alternatief. Prijs je gelukkig dat je een Dominant hebt, waardoor je mogelijk geen behoefte/noodzaak hebt tot auto(zelf)bondage.
Geniet van de positieve momenten.
Ook in tijden dat ik die niet had, is het niet in me opgekomen om zoiets zelf te doen.
Deed ik vroeger sporadisch. En dat kan met een beetje creativiteit volgens mij heel 'sluitend' en toch volledig veilig. Met de jaren is de zin om alleen bezig te zijn bij mij zo goed als helemaal verdwenen. Maar ik kan wel volgen wie er iets aan/mee heeft... 

Lijkt me niet, eigenlijk.GentleTies schreef:Deed ik vroeger sporadisch. En dat kan met een beetje creativiteit volgens mij heel 'sluitend' en toch volledig veilig.
- Voleuse
Okeee, ik heb dus de opdracht gekregen om mezelf vast te zetten (Maakt niet uit hoe). Ik heb geen boeien ofzo, wel een bondagetouw.
Dus mijn vraag is, is het mogelijk om jezelf vast te binden?
Andere ideeën om jezelf vast te zetten zijn ook welkom (Anders ben ik mooi de lul )
Dus mijn vraag is, is het mogelijk om jezelf vast te binden?
Andere ideeën om jezelf vast te zetten zijn ook welkom (Anders ben ik mooi de lul )
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- JJV
zittend op je knieeen is't (bv met strikken) best makkelijk je polsen aan je enkels vast te maken, links aan rechts en omgekeerd.
daarna op je zij en naar je buik rollen en je ligt in een hogtie
.. die je niet snel weer los krijgt overigens
daarna op je zij en naar je buik rollen en je ligt in een hogtie
.. die je niet snel weer los krijgt overigens
~\v/~
- kitten