Tandpasta, tijgerbalsem, etc,
Re: Tandpasta, tijgerbalsem, etc,
let wel op met brandnetels, kan idd geen kwaad, als persoon er niet allergisch voor, maar allergie voor brandnetels is echt niet heel erg zeldzaam. enne juffie vanavond met shock naar ziekenhuis afvoeren lijkt me ook niet je bedoeling!
Zeker niet! Hoogstens met een vreemd voorwerp wat rectaal verwijderd moet wordenphedre schreef:enne juffie vanavond met shock naar ziekenhuis afvoeren lijkt me ook niet je bedoeling!

als je er dan maar wel bijblijft!! en haar niet bij de ingang aflevert met boodschap dat je er verder niet bijhoort en zo :p :p
Nou ja Crazaay:
( kleine parkje bij jou in de buurt?)
Tssss Jokkebrok, bij jou in de buurt zijn ech wel brandnetels te vinden!CraZaay schreef:Thanks voor de input allemaal! Ik weet hier helaas geen brandnetels in de buurt colet, want die zou ik zo gebruiken.
( kleine parkje bij jou in de buurt?)
Zeg ruby, misschien wil die jongen heel lief juffie wel geruststellen en haar doen geleoven dat er geen brandnetels groeien in zijn buurt. Er moet tenslotte wel iets te raden overblijven 
Ik heb wel, klein ietsiepietsie expres, de tip erbij vergeten
("sorry echt helemaal vergeten Crazaay...wat vervelend nou voor je") dat als je die netels gaat plukken of ermee aan de gang gaat bij je sub, je zelf wel effies handschoenen aan moet trekken
Maar je hoeft een Dom niet alles te vertellen, toch?

Ik heb wel, klein ietsiepietsie expres, de tip erbij vergeten

Maar je hoeft een Dom niet alles te vertellen, toch?
let op met dat soort middeltjes want men kan allergisch zijn,mijn john is b.v allergisch voor menthol en reageerd daar heel hefig op.
weet je niet zeker of je allergisch bent test dan eerst even een klein plekje waar de huid dus is , b.v de binnenkant van je onderarm of knieholte.
wacht een kwartiertje en gebeurd er dan niks heftigs dan kan je aan de slag
uiteraard geldt dat ook voor brandnetels, maar die hebben een voordeel want er zijn een aantal plantjes in de natuur die de brand weg halen.
o.a doven netels en het sap van de stengel van paardenbloemen.
de natuur zit zo in elkaar dat er meestal naast de giftige planten een tegenmiddel groeit.
tijgerbalsem zou ik niet in de schaamstreek gebruiken, vooral de witte is hier te sterk voor.
en deze laat je niet zomaar ff stoppen met branden,
sambal is ook erg heftig, maar daar kan je de brand stoppen als je komkommer(sap) gebruikt.
let op ! nooit water op sambal doen, dit maakt het erger.......
party on
weet je niet zeker of je allergisch bent test dan eerst even een klein plekje waar de huid dus is , b.v de binnenkant van je onderarm of knieholte.
wacht een kwartiertje en gebeurd er dan niks heftigs dan kan je aan de slag

uiteraard geldt dat ook voor brandnetels, maar die hebben een voordeel want er zijn een aantal plantjes in de natuur die de brand weg halen.
o.a doven netels en het sap van de stengel van paardenbloemen.
de natuur zit zo in elkaar dat er meestal naast de giftige planten een tegenmiddel groeit.
tijgerbalsem zou ik niet in de schaamstreek gebruiken, vooral de witte is hier te sterk voor.
en deze laat je niet zomaar ff stoppen met branden,
sambal is ook erg heftig, maar daar kan je de brand stoppen als je komkommer(sap) gebruikt.
let op ! nooit water op sambal doen, dit maakt het erger.......
party on

Hm gember vond ik zelf nogal tegen vallen. Had eigenlijk alleen maar een lekker warm effect.
Wat wel weer super werk is Calendulan wondspray van VSM. Ook heel makkelijk en snel weg te krijgen met een nat doekje als het te heftig wordt.
Ik heb het trouwens nooit tijdens een spel gebruikt. Maar wegens gebrek aan iets beters heb ik het met m'n domme kop op m'n clit gespoten toen ik m'n clithood weer door prikte
Wat wel weer super werk is Calendulan wondspray van VSM. Ook heel makkelijk en snel weg te krijgen met een nat doekje als het te heftig wordt.
Ik heb het trouwens nooit tijdens een spel gebruikt. Maar wegens gebrek aan iets beters heb ik het met m'n domme kop op m'n clit gespoten toen ik m'n clithood weer door prikte
Mierikswortel & Durex menthol ipv de rode sensations
JJv zei:
JJv zei:
Oh heerlijke man!wachten was beleefd op A.Bg. die er tenslotte een topic over opende vorige forum
- Crownless
Ja, die durex tingle is inderdaad leuk. Maar het is niet ondragelijk ofzo. Ik vind het juist wel lekker. Bryan houdt er absoluut niet van. Hoewel ik het best leuk vond op vakantie om hem met tandpasta af te trekken en daarna te pijpen. Het was lekker fris, pijpen is leuk en had ook niet meer zo'n grafadem... winwin!
Ik heb ooit tabasco geprobeerd bij hem (op miniscule prikwondjes die ik zelf had gemaakt), maar dat was niet zo'n succes. Ik had het eerst op mezelf getest, en gedacht dat melkijsblokjes het wel weg zouden krijgen. Bij mij werkte het, maar bij hem echt niet. Achteraf gezien had ik hem gewoon naar de douche moeten slepen, maar dat doe je niet zo snel in een studentenhuis waar de douche aan de andere kant van de gang ligt.
Citroensap schijnt ook een leuke te zijn. Voor het in wonden wrijven dan. Maar ik weet het niet.
Overigens, die andere durex, met kaneelextract die verwarmend zou moeten werken, die doet dus helemaal niks. Nou ja, behalve licht geuren en smaken naar kaneel. Niet heel erg verder, maar ik verwachtte er toch meer van.
Ik heb ooit tabasco geprobeerd bij hem (op miniscule prikwondjes die ik zelf had gemaakt), maar dat was niet zo'n succes. Ik had het eerst op mezelf getest, en gedacht dat melkijsblokjes het wel weg zouden krijgen. Bij mij werkte het, maar bij hem echt niet. Achteraf gezien had ik hem gewoon naar de douche moeten slepen, maar dat doe je niet zo snel in een studentenhuis waar de douche aan de andere kant van de gang ligt.
Citroensap schijnt ook een leuke te zijn. Voor het in wonden wrijven dan. Maar ik weet het niet.
Overigens, die andere durex, met kaneelextract die verwarmend zou moeten werken, die doet dus helemaal niks. Nou ja, behalve licht geuren en smaken naar kaneel. Niet heel erg verder, maar ik verwachtte er toch meer van.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Heb ooit eens op een Upperdare-party met een hele groep libido-créme getest.
Als je daar wat te royaal mee bent kan het ook best goed werken... 1 van de aanwezigen heeft de hele avond verstijft met bijna tranen in haar ogen op haar krukje gezeten
Niet zon slap aftreksel wat je wel eens bij een tijdschrift cadeau krijgt en waar je nix van merkt lol.
Weet niet of het hetzelfde effect heeft op mannen....
Als je daar wat te royaal mee bent kan het ook best goed werken... 1 van de aanwezigen heeft de hele avond verstijft met bijna tranen in haar ogen op haar krukje gezeten

Niet zon slap aftreksel wat je wel eens bij een tijdschrift cadeau krijgt en waar je nix van merkt lol.
Weet niet of het hetzelfde effect heeft op mannen....
- Sabrina
Met citroensap heb ik wel ervaring. Ik heb nogal 'ns wondjes aan de binnenkant van m'n schaamlippen (schraal, teveel gemasturbeerd, stuff like that) en Romanticide vond 't wel een grappig idee om daar citroensap in te wrijven. Dat was seriously GEEN goede pijn, hij wist ook niet hoe snel hij het eruit moest wassen, want 't ging gewoon niet goed. In open wondjes is dat dus, in mijn ervaring, géén goed idee.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
-
Die Tingle is inderdaad niet vervelend of heftig of ondraaglijk. Ik vind het ook lekker. En ik kom er ontzettend snel spuitend van klaar hahaha
- Crownless
Wat ik bizar vind aan het potje is dat er 'schudden voor gebruik' op staat. Dan verwacht je toch iets anders dan glijmiddel, haha!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Persoonlijk denk ik ook dat het te maken heeft met je eigen huid.
Ik bedoel, bij de een wordt tijgerbalsem ontzettend warm en de ander vind het koel
aanvoelen.
Het is maar net waar de huid op reageert.
Beetje plagen en vooral niet meteen op de gevoeligste onderdelen.
Zeker bij de dames is de balance gauw te zoeken.
Ik begrijp dat je wilt "plagen" maar het resultaat moet niet meteen een pencilline kuurtje zijn.
Ik bedoel, bij de een wordt tijgerbalsem ontzettend warm en de ander vind het koel
aanvoelen.
Het is maar net waar de huid op reageert.
Beetje plagen en vooral niet meteen op de gevoeligste onderdelen.
Zeker bij de dames is de balance gauw te zoeken.
Ik begrijp dat je wilt "plagen" maar het resultaat moet niet meteen een pencilline kuurtje zijn.
tandpasta heb ik wel eens geprobeerd..ik vond het vooal erg koud aanvoelen(wat lekker kan zijn)
@juffie: ik ben zo`n 2 jaar behandeld voor naar men dacht blaas ontstekingen-ik leverde elke keer potje urine in en ja hoor..weer een ontsteking!!
achteraf bleek dat het gèèn blaas ontsteking is geweest maar een galblaas ontsteking, weg gehaald en je gelooft het niet: nergens meer last van..
waarom vraag je je dokter niet om een echo van blaas en gal..to be sure...
je weet nooit of jij ook misschien een vervelende galblaas hebt en dan is het fijn om er vanaf te kunnen komen meis!!
liefs
scorpi
@juffie: ik ben zo`n 2 jaar behandeld voor naar men dacht blaas ontstekingen-ik leverde elke keer potje urine in en ja hoor..weer een ontsteking!!
achteraf bleek dat het gèèn blaas ontsteking is geweest maar een galblaas ontsteking, weg gehaald en je gelooft het niet: nergens meer last van..
waarom vraag je je dokter niet om een echo van blaas en gal..to be sure...
je weet nooit of jij ook misschien een vervelende galblaas hebt en dan is het fijn om er vanaf te kunnen komen meis!!
liefs
scorpi