Moneyslavery

fantashe

Re: Moneyslavery

Bericht door fantashe »

En wat wil je daar nou mee zeggen, voetsletje?
kitten

Bericht door kitten »

Mijn eerdere post maakt geen goede vergelijking trouwens. Ik kan hem niet meer editten. Maar het is zeg maar te vergelijken met iemand die van voetmassages houdt en misschien zelfs last heeft van pijnlijke voeten, maar een porfessionele masseur te duur vind. En daarom dan maar een voetslet zoekt. De vernedering erbij is dan "ook wel geinig", maar niet de belangrijkste drijfveer. En dan klopt het niet, voor mijn gevoel.

Zo is de vergelijking beter.
Reza

Bericht door Reza »

Laat ik er zelf dan ook nog maar even wat van zeggen :roll:

Kitten, tot op zekere hoogte heb je zeker gelijk denk ik. Ik denk niet dat iemand die toch geld zat heeft op zoek zou gaan naar een moneyslave (dan heb je alleen nog een subje nodig dat al je tassen draagt met shoppen en thuis je voeten masseert ;)). Aan de andere kant, ik kan me ook niet voorstellen dat ik een moneyslave zou hebben waar ik totaal niet mee kan opschieten als persoon, dus het is een beetje van beiden voor mijn gevoel.

Ook los van het geld beleef ik plezier aan het hebben van een moneyslave, zoals ik dat ook heb met subjes waar ik wel mee speel. Het vernederende aspect en de machtsverhouding kan ik gewoon heel leuk vinden.
kitten

Bericht door kitten »

Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.
xxx

Bericht door xxx »

Fijn zo Kitten ;)
faery

Bericht door faery »

Dat ik niet zomaar direct aan het switchen sla, heeft ook met andere dingen te maken. Mijn vriend, bijvoorbeeld (en met hem switchen zie ik niet echt zitten, om meerdere redenen).

Verder voelt het voor mij niet zo raar, eigenlijk. Als sub ga ik op dit moment ook op zoek naar 'losse' ervaringen. Naar een suspension bijvoorbeeld, of misschien in de toekomst naar een spel met naalden. Op dit moment heb ik als dominant fantasieën over deze ene kink, en ga ik naar die bevrediging op zoek, al sluit ik niet uit dat dat in de toekomst een breder verhaal wordt.

Daarbij is het zo dat ik een seksueel opgewonden gevoel kreeg terwijl ik hierover aan het fantaseren was, wat voor mij een teken was dat het meer was dan alleen spullen of geld. Ik heb het zo'n anderhalf jaar eerder ook eens overwogen, en toen was dat wel puur vanuit financieel oogpunt. En dat was ook de reden dat ik er toen niks mee gedaan heb, omdat dat nep aanvoelde; dan was het echt een spelletje geweest om de sub in kwestie dingen af te troggelen, en dat kan ik naar mezelf toe niet maken. Ik hoop toch dat je me iets hoger inschat dan dat kitten.

Overigens zijn er volgens mij genoeg mensen die wel puur vanuit 1 fetish naar een partner zoeken. Mensen die iets met luiers hebben bijvoorbeeld, of mensen die van spanking houden.
Gesloten