Tandpasta, tijgerbalsem, etc,
Re: Tandpasta, tijgerbalsem, etc,
Heb wel ruime ervaring gehad met kamferspiritus, wat gewoon bij de drogist te koop is. Het geeft een aardige heet/koud sensatie, die ook wel weer binnen een kort tijdsbestek wegtrekt. Je hoeft t niet af te spoelen, en als je het eerst voorzichtig wilt uitproberen kun je het ook op een doekje doen en dan deppen. Voel je met dat beetje niks bijzonders, dan ga je gewoon wat meer nemen. Een paar eetlepels vol in de handpalm is echt goed voor een paar (tijdelijk) gloeiende ballen. Je moet alleen de geur niet erg vinden...
-
@chippie
ehm wel wat mee gedaan maar het had niet zoveel effect maar dat had ik ook niet echt meer verwacht eigenlijk. De fun dat de ijsklontjes gewoon zo koud zijn maakte wel alles goed maar de combi an sich deed niet zoveel.
ehm wel wat mee gedaan maar het had niet zoveel effect maar dat had ik ook niet echt meer verwacht eigenlijk. De fun dat de ijsklontjes gewoon zo koud zijn maakte wel alles goed maar de combi an sich deed niet zoveel.
vicks is ook leuk, wasabi, mosterd, sambal, mierikswortel......
- eireann
- Site Admin
Ik heb gewoon een mintsmaak/geur glijmiddel/gelei tubetje., speciaal er voor gemaakt, wordt het heel koel en tintelend van, en als je veel gebruikt dan ga je er wel hard van wiebelen hoor!
**Self Rescuing Princess**
- eireann
- Site Admin
Nee, een groene van Ann Summers

Is iets sterker;
Licht gebruik; vreselijk lekker ook als je niet geil bent, dan wordt je het wel.
normaal gebruik; intens en kriebelend en lichte wiebel
veel gebruik: super intens, koud, uber wiebelig en gevoelig

Is iets sterker;
Licht gebruik; vreselijk lekker ook als je niet geil bent, dan wordt je het wel.
normaal gebruik; intens en kriebelend en lichte wiebel
veel gebruik: super intens, koud, uber wiebelig en gevoelig
lijkt me yummie. waar te koop die tube???
:smiley_panic: :smiley_panic:

:smiley_panic: :smiley_panic:

- eireann
- Site Admin
http://www.annsummers.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; ( ze hebben er meer ook 'cock rub' en warmte gels enzo) ze sturen ook naar Nederland geloof ik!