Sperma in de mond is dus minder risicovol dan in de keel/slokdarm....Ravelijne schreef:Goeie, Evy! Om precies te zijn, heeft het te maken met de beschermde werking van spuug. Omdat er in spuug geen zout zit, kunnen HIV cellen er niet in overleven. Die bescherming is er inderdaad niet in de keel. De technische uitleg voor de liefhebber.Evy schreef:Door de beperkte virushoeveelheid in voorvocht zijn de slijmvliezen in je mond in staat het virus tegen te houden, maar dit geldt niet voor je keel!
Als je wondjes in je mond hebt, is 'gewoon' pijpen trouwens ook niet meer veilig.
Op je eerste vraag: ja, is logisch. De ademhaling via je neus is ook afgesloten als je deepthroat. Af en toe even terugtrekken dus om adem te halen.juffie schreef: Ook door mijn neus lukt het niet meer om te ademen, net alsof mijn hele luchtpijp werd afgesloten. Ben ik dan nog niet goed genoeg ontspannen, of is dit een bekend probleem?
Oh, en tranen kwamen bij mij ook. En veel slijm! Geen speeksel, maar echt slijm vanuit mijn keel. Is dat net zoiets als je natuurlijke glijmiddel down under, of iets anders?
Je beschrijft een (sub)luxatie* aan je kaakgewricht. Daar moet je wat aan doen, is ook goed te behandelen als er geen bindweefselziekte achter zit. Hoe vaker het gebeurd, hoe losser de weefsels om het gewricht worden en hoe gemakkelijker de kaak weer (sub)luxeert.eireann schreef:Ik ben nog op zoek naar tips om een klik-kaak te voorkomen.....
Ik vind het heerlijk, vooral als ik tegen dat "te diep" moment zit.... dan is het vanaf daar echt een kwestie van loslaten van nadenken en gewoon doen.madeleine schreef:Zeker stoer V. en dan wil je dit dan toch niet lezen. (waarschuwing vooraf). Ik ben er geen held in en pas na lange training kon ik het redelijk handelen. Maar een van de mooiste en tegelijk vreemdste ervaringen was dat hij vergeten was dat ik net gegeten had, ik de reflex ook niet meer kon onderdrukken en we toch niet ophielden. Ik heb me zelden zo vernederd en zo trots op mezelf gevoeld, tegelijk.
schaamt zich nu een beetje en vraagt zich af of dit niet te plat is om op te schrijven