Deepthroat, advies en tips

Gesloten
eireann
Site Admin

Re: Deepthroat, advies en tips

Bericht door eireann »

ach, t is niet heel naar, maar ook weer niet de bedoeling zullen we maar zeggen :) Gelukkig komt het meestal van leuke activiteiten :) (t komt ook van tandarts bezoek als het een lange zit is)
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik heb die klik weleens als ik gaap ofzo, eigenlijk nooit door bed-activiteiten. Ik heb vorig jaar zelfs een keer die spier getaped gehad (Yeah, tape op je wang... :nopompom: ) omdat ik toen mijn kaakspieren overstrekt had. Dan ondersteunen ze niet genoeg je gewricht.

Als het maar aan 1 kant is, heb je waarschijnlijk een draaiende beweging gemaakt met je onderkaak. (Picture een kauwende koe.. sorry..)

Ik had toen wel wat oefeningen maar die weet ik niet meer. Zal het de fysio weer eens vragen.
MILF :grin_ani:
cmeermin

Bericht door cmeermin »

@eireann: Heb je het wel eens aan je tandarts gevraagd?

@oda: Filmpjes genoeg gekeken, anatomisch grondig bestudeerd en nee!! ik oefen niet met bananen of worstjes, dat is gegarandeerd :pukey: :lol:

Maar ik krijg tot nu toe zo'n spastische kokhals reflex, op het belachelijke af :roll:

En eh...ik vind het nog steeds erg leuk. Ook dat nog. Dus het zal ooit wel goed komen ;)
oda

Bericht door oda »

Ik had dat ook. Kokhalzen, stikken, huilen... dacht dat ik doodging :icon_biggrin:
Is helemaal goed gekomen :icon_biggrin:
Evy

Bericht door Evy »

[quote="RBBijkomstig voordeel van echt goed deepthroaten is dat de lading zaad niet ik contact komt met de mondslijmvliezen en er een verminderde kans is van HIV-overdracht via pijpen, als het direct de slokdarm in gaat.
[/quote]
Euh...dit is toch juist andersom? :|
Evy

Bericht door Evy »

Ravelijne schreef:
Evy schreef:Door de beperkte virushoeveelheid in voorvocht zijn de slijmvliezen in je mond in staat het virus tegen te houden, maar dit geldt niet voor je keel!
Goeie, Evy! Om precies te zijn, heeft het te maken met de beschermde werking van spuug. Omdat er in spuug geen zout zit, kunnen HIV cellen er niet in overleven. Die bescherming is er inderdaad niet in de keel. De technische uitleg voor de liefhebber.

Als je wondjes in je mond hebt, is 'gewoon' pijpen trouwens ook niet meer veilig.
Sperma in de mond is dus minder risicovol dan in de keel/slokdarm....
Evy

Bericht door Evy »

juffie schreef: Ook door mijn neus lukt het niet meer om te ademen, net alsof mijn hele luchtpijp werd afgesloten. Ben ik dan nog niet goed genoeg ontspannen, of is dit een bekend probleem?

Oh, en tranen kwamen bij mij ook. En veel slijm! Geen speeksel, maar echt slijm vanuit mijn keel. Is dat net zoiets als je natuurlijke glijmiddel down under, of iets anders?
Op je eerste vraag: ja, is logisch. De ademhaling via je neus is ook afgesloten als je deepthroat. Af en toe even terugtrekken dus om adem te halen.

Je tweede vraag: het zal niet net zoiets zijn als 'down under' :) , wat het dan wel is weet ik ook niet. Maar ik gok op een natuurlijke beschermingsreactie van je lijf: er zit iets wat er niet hoort, en dat moet weg. En het gaat makkelijker weg als het beter glijdt...
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu dit hele topic geeft me de kriebels!

Maarr ik heb ook een kotsfobie. *rilt*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ms. M

Bericht door Ms. M »

eireann schreef:Ik ben nog op zoek naar tips om een klik-kaak te voorkomen.....
Je beschrijft een (sub)luxatie* aan je kaakgewricht. Daar moet je wat aan doen, is ook goed te behandelen als er geen bindweefselziekte achter zit. Hoe vaker het gebeurd, hoe losser de weefsels om het gewricht worden en hoe gemakkelijker de kaak weer (sub)luxeert.

Dit is iets voor een gnataloog. Die heeft vaak ook een team van behandelaars (oa fysiotherapeuten) in de praktijk. Als je bang bent om naar je tandarts te gaan kan je huisarts hoogstwaarschijnlijk ook een doorverwijzing doen.

*Luxatie: gewricht gaat uit de kom.
Subluxatie: Gewricht verschuift binnen de kom

wiki over kaakklachten
cmeermin

Bericht door cmeermin »

@ Voleuse: Stoer van je dat je dan toch het hele topic doorgelezen hebt!
madeleine

Bericht door madeleine »

Zeker stoer V. en dan wil je dit dan toch niet lezen. (waarschuwing vooraf). Ik ben er geen held in en pas na lange training kon ik het redelijk handelen. Maar een van de mooiste en tegelijk vreemdste ervaringen was dat hij vergeten was dat ik net gegeten had, ik de reflex ook niet meer kon onderdrukken en we toch niet ophielden. Ik heb me zelden zo vernederd en zo trots op mezelf gevoeld, tegelijk.

:oops: schaamt zich nu een beetje en vraagt zich af of dit niet te plat is om op te schrijven
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
cruciare

Bericht door cruciare »

madeleine schreef:Zeker stoer V. en dan wil je dit dan toch niet lezen. (waarschuwing vooraf). Ik ben er geen held in en pas na lange training kon ik het redelijk handelen. Maar een van de mooiste en tegelijk vreemdste ervaringen was dat hij vergeten was dat ik net gegeten had, ik de reflex ook niet meer kon onderdrukken en we toch niet ophielden. Ik heb me zelden zo vernederd en zo trots op mezelf gevoeld, tegelijk.

:oops: schaamt zich nu een beetje en vraagt zich af of dit niet te plat is om op te schrijven
Ik vind het heerlijk, vooral als ik tegen dat "te diep" moment zit.... dan is het vanaf daar echt een kwestie van loslaten van nadenken en gewoon doen.
Chris

Bericht door Chris »

Wij hebben de training in de badkamer gedaan, handdoek onder de knieen en als er dan toch wat omhoog komt, laat maar lopen. Na een paar keer gebeurde het niet meer. :)

Helaas moet je het wel bijhouden... ("helaas").
madeleine

Bericht door madeleine »

mmm ik geloof dat mijn bankstel die optie een stuk prettiger had gevonden :icon_sad:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

LOL madeleine!
**Self Rescuing Princess**
Gesloten