ik heb net het topic van de unieke kans gelezen en zie dat een aantal mensen aangeven dat er al veel sm feestjes gehouden worden. Waar zijn die dan? hoe kom ik aan die informatie?
Mijn D en ik zijn nog nooit naar een sm-feest geweest. Wel hebben we plannen om volgend jaar naar wasteland te gaan. Het lijkt me erg leuk naar een feest te gaan waar gespeeld wordt en ook mijn D lijkt dit erg geil. Nu zit ik te denken dat we misschien gewoon bang zijn allebei om giga op ons smoel te gaan
Daarnaast heeft het forum hier een aparte agenda sectie waarin mensen hun feestjes, bijeenkomsten en dergelijke aankondigen. Dus die zeker ook in de gaten houden.
Wasteland... (Ver) bij uit de buurt blijven als je een SM feest zoekt. Is alles behalve dat, zou het zelfs geen fetishfeest meer durven noemen. Enige wat je daar gaat vinden zijn veel mannen met lederen broeken die van graaien houden, weinig SM dus.
BDSM Zaken, BDSM Next, Sameplace (VSSM // BDSM Pure) zijn wel leuke feesten om te starten. En natuurlijk is er de showboat. Niet in de buurt, wel laagdrempelig.
De meeste feestjes met speelgelegenheid zijn inmiddels wel genoemd. Maar voor zover ik weet is er geen enkele bijeenkomst waar je echt "giga op je smoel" kan gaan. Het zijn nl. geen bijeenkomsten om te kijken wie er het beste kan BDSM-en.
Niet in de grote WS agenda is het maandlijkse BDSM-jongerenfeest (in Den Haag dus niet echt in de buurt). http://www.bdsm-jongeren.net. Is iedere eerste zaterdag van de maand. Hier hoef je ook zeker niet bang te zijn op je smoel te gaan.
Verder meen ik ooit gehoord te hebben dat er ook een jongerenfeest in Nijmegen is, ook niet echt Twente maar iig wel het oosten des lands. Maar eigenlijk geen idee of die er nog zijn en zo ja wanneer.. iemand?
In de categorie jongerenfeesten kan ik de feesten van SamariuM zeker aanraden. Derde zaterdag van de oneven maand in Amsterdam. Nijmegen is ook leuk, elke vijfde zaterdag.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Mijn eerste reactie is: Hoezo agenda leeg: De ws agenda staat vol met activiteiten. Zowel om mensen te ontmoeten, als om te spelen.
"Wel hebben we plannen om volgend jaar naar wasteland te gaan. Het lijkt me erg leuk naar een feest te gaan waar gespeeld wordt en ook mijn D lijkt dit erg geil."
Mijn tweede reactie: Als je naar een feest wilt gaan, waar je met elkaar kunt praten/elkaar kunt verstaan, anderen wilt ontmoeten en wilt spelen: Dan moet je dus NIET naar wasteland gaan.
Mijn tip: kijk gewoon regelmatig hier op het forum op de agenda.