agenda leeg

Gesloten
labrie

agenda leeg

Bericht door labrie »

ik heb net het topic van de unieke kans gelezen en zie dat een aantal mensen aangeven dat er al veel sm feestjes gehouden worden. Waar zijn die dan? hoe kom ik aan die informatie?

Mijn D en ik zijn nog nooit naar een sm-feest geweest. Wel hebben we plannen om volgend jaar naar wasteland te gaan. Het lijkt me erg leuk naar een feest te gaan waar gespeeld wordt en ook mijn D lijkt dit erg geil. Nu zit ik te denken dat we misschien gewoon bang zijn allebei om giga op ons smoel te gaan :mrgreen:

dus heeft iemand tips?

leuke feestjes op de agenda?

Misschien in de buurt van ons mooie twente?

groetjes
cruciare

Re: agenda leeg

Bericht door cruciare »

Ik weet ook eventjes niet waar die vele feestjes voor spelende D/s koppels zijn.

Er zijn wel fetish feesten maar daar heb ik minder dan niks mee... is voor mij geen onderdeel van mijn beleving.

kijk eens onder de kop "agenda".
curious

Bericht door curious »

(redelijk) in de buurt en erg laagdrempelig: elke 4e zondag van de maand is er een BDSM café/meeting in Zwolle. Gewoon gezellig samen zijn met mede-BDSM-ers of spelen in de aparte speelruimte ... kan het je aanraden.

Daarnaast heeft het forum hier een aparte agenda sectie waarin mensen hun feestjes, bijeenkomsten en dergelijke aankondigen. Dus die zeker ook in de gaten houden.

groetjes van een mede-tukker :)
Chris

Bericht door Chris »

Wasteland... (Ver) bij uit de buurt blijven als je een SM feest zoekt. Is alles behalve dat, zou het zelfs geen fetishfeest meer durven noemen. Enige wat je daar gaat vinden zijn veel mannen met lederen broeken die van graaien houden, weinig SM dus.

BDSM Zaken, BDSM Next, Sameplace (VSSM // BDSM Pure) zijn wel leuke feesten om te starten. En natuurlijk is er de showboat. Niet in de buurt, wel laagdrempelig.
oeps2

Bericht door oeps2 »

wasteland is meer om te kijken dan om te doen hoor
t ziet er wel allemaal fantastisch uit
maar als je t mij vraagt is de helft vanilla

oepzzz
JerryM

Bericht door JerryM »

Die feestjes zijn vooral in de randstad. Nijmegen heeft ook feestjes.

zie idd het agenda forum hier.

Wasteland is vooral fetish, zien en gezien worden, en gewone sex.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
phedre

Bericht door phedre »

Saense Meet (26 juni weer en daarna in aug, okt en dec)
Saense Mist (juli, sept, nov)

deze staan ook al in de agenda vermeld

26juni dus weer een Saense Meet, laagdrempelig, gezellig, niets moet, veel mag,..meer info en aanmelden via gbk38zd@gmail.com of via pb:)
Wever

Bericht door Wever »

*wijst even de grote WS-agenda aan*

De meeste feestjes met speelgelegenheid zijn inmiddels wel genoemd. Maar voor zover ik weet is er geen enkele bijeenkomst waar je echt "giga op je smoel" kan gaan. Het zijn nl. geen bijeenkomsten om te kijken wie er het beste kan BDSM-en. ;)
HighSpirit }k{

Bericht door HighSpirit }k{ »

Niet in de grote WS agenda is het maandlijkse BDSM-jongerenfeest (in Den Haag dus niet echt in de buurt). http://www.bdsm-jongeren.net. Is iedere eerste zaterdag van de maand. Hier hoef je ook zeker niet bang te zijn op je smoel te gaan.

Verder meen ik ooit gehoord te hebben dat er ook een jongerenfeest in Nijmegen is, ook niet echt Twente maar iig wel het oosten des lands. Maar eigenlijk geen idee of die er nog zijn en zo ja wanneer.. iemand?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

In de categorie jongerenfeesten kan ik de feesten van SamariuM zeker aanraden. Derde zaterdag van de oneven maand in Amsterdam. Nijmegen is ook leuk, elke vijfde zaterdag.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Mijn eerste reactie is: Hoezo agenda leeg: De ws agenda staat vol met activiteiten. Zowel om mensen te ontmoeten, als om te spelen.

"Wel hebben we plannen om volgend jaar naar wasteland te gaan. Het lijkt me erg leuk naar een feest te gaan waar gespeeld wordt en ook mijn D lijkt dit erg geil."
Mijn tweede reactie: Als je naar een feest wilt gaan, waar je met elkaar kunt praten/elkaar kunt verstaan, anderen wilt ontmoeten en wilt spelen: Dan moet je dus NIET naar wasteland gaan.

Mijn tip: kijk gewoon regelmatig hier op het forum op de agenda.
Gesloten