Staan of liggen

puppysjors

Re: Staan of liggen

Bericht door puppysjors »

Ik vind liggen juist heeeeeel moeilijk.... :bloos:

als ik bijvoorbeeld op de tafel word vastgebonden, op mijn rug, met mijn armen en benen wijd uiteen, voel ik me ontzettend kwetsbaar, en kan ik zelfs angstig worden. Staand kan ik alles ondergaan, knielend ook. Maar het gevoel dat de voorkant van mijn lichaam zo ontzettend kwetsbaar is, roept bij mij alleen maar angst op, en ben ik alleen nog maar aan het vechten in mijn hoofd, om de controle af te blijven geven. Genieten van de pijn is dan onmogelijk.

En ja over de knie is heel fijn hihihihi :inluv:
kitten

Bericht door kitten »

En als je dan op je rug ligt? Dan is de voorkant toch ook kwetsbaar enzo?
puppysjors

Bericht door puppysjors »

Ja dat bedoel ik, op mijn rug liggen is zo ontzettend moeilijk voor me.
wandering

Bericht door wandering »

Ik vind liggen fijner. De redenen waarom zijn al genoemd: kan me beter concentreren, kan wegkruipen, kan het gewoon ondergaan zonder aan andere dingen te denken. Staan vind ik veel moeilijker, het is enger en ik word tijdens spel al snel trillerig en dan ben ik bang dat ik door m'n benen ga. Ook vind ik liggen gewoon veel comfortabeler, of het nou in bed is of op de grond. Bij staan of op knietjes zitten krijg ik best snel last van de positie en kan ik me minder goed overgeven aan het spel.
colet

Bericht door colet »

Over het algemeen vind ik liggen ook lekkerder/fijner om al genoemde redenen...je kunt dan draaien, wegstappen, stampen met één voet, mits je die mogelijkheid staand geboden wordt natuurlijk ;) waarmee ik beter kan opvangen als het zekere pijngrens bereikt. Aan de andere kant is de pijn sowieso al beter te ondervangen als ik lig. Al ben ik ooit zo'n beetje liggend zo ver weg gekropen dat ik er gewoon aan andere kant af'viel'/stapte.

Verder schrijf je over blinddoek voor of af...dat maakt bij mij niet veel verschil. A. zonder bril mis ik toch al iets qua zicht. B. ik doe best vaak als vanzelf mijn ogen dicht.
Hm, bedenk nu, ja ik heb ooit wel gekeken tijdens slaan op borsten en zolang het nog te doen is, kan ik ook wel kijken, wat ook weer scheelt in opvangen. Ik vind sowieso op borsten slaan gemener (ja, ook omdat die dan al voorbewerkt, lees: extra gevoelig gemaakt zijn). Voorbij een zeker grens sluit ik toch als vanzelf mijn ogen, dan heb ik focus nodig.

Echt over de knie...hm ken ik eigenlijk (nog) niet. Ik geloof al die :inluv: direct, want heb er al jaren fantasiën over.
phedre

Bericht door phedre »

ik vind zonder blinddoek spelen lekkerder dan met blinddoek, omdat ik zonder blinddoek mijn ogen vast kan zetten in die van Mr als hij de pijn heel heftig maakt. De wereld om me heen verdwijnt zonder meer al als ik bril af doe en als ik met buik tegen kruis aan sta, doe ik ogen toch wel dicht. Heb ik bril op, dan verdwijn ik niet naar submood.. dan blijf ik wereld om me heen in de gate houden, of alles wel gaat zoals het gaan moet, of iedereen het wel naar zijn zin heeft.. kortom... het wordt dan 'een spelletje' inplaats van heerlijk spelen en ondergaan wat Mr kwijt wil.
curious

Bericht door curious »

beide kan fijn zijn ... maar bij staan heb ik nog wel een ander probleem. Als ik met de armen omhoog sta, dan heb ik al vrij snel het gevoel dat ik ga flauwvallen .. is ook al wel eens gebeurd (eerste spel met ex-D, dus dat was best schrikken voor beide).

Qua toegankelijkheid is liggen wel makkelijker ja, net als wat juffie zegt, dikke benen zijn dan wel eens wat onhandig...
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

hmmzz ik vind het zo een kutgevoel dat je als je staat weg kan stappen maar dat het geen flikker uithaalt...dan stapt de Dom gewoon achter je aan :S als ik lig kan ik goed terugvechten...wegkruipen en alles...
mej.s

Bericht door mej.s »

brabbeldasje schreef:hmmzz ik vind het zo een kutgevoel dat je als je staat weg kan stappen maar dat het geen flikker uithaalt...dan stapt de Dom gewoon achter je aan :S als ik lig kan ik goed terugvechten...wegkruipen en alles...
Pardon, is vloeken nodig om te vertellen wat je voelt...?
mej.s

Bericht door mej.s »

Ik vind alles heerlijk. Liggen, staan, hangen, takelen. Het maakt me echt niet uit en bemoei me er ook niet mee. Hij bepaald mijn mate van beschikbaarheid en toegankelijkheid. Ik zeg alleen als het niet kan met mijn handicap en dan is het aan hem om wat anders te verzinnen.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Nou nou, mej.s, zo erg scheldt ze toch niet? Ik vind dergelijk taalgebruik niet storend, wat mij betreft mag brabbel rustig kut of flikker zeggen. Als mensen met ziekten gaan gooien, vind ik 't een tweede, maar dit valt toch wel mee?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
ranting

Bericht door ranting »

Nou ja, ik stoorde me er ook niet aan, maar mej.s heeft alle recht om kenbaar te maken dat zij dat wel doet hoor. Ik hou me ook altijd een beetje in als ik hier ben. Niet alle mensen vinden het leuk om in elke zin scheldwoorden te verwerken. :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Wat fijn dat anderen dat ook herkennen en hebben :) ! ik dacht dat ik een beetje raar was.

Als ik trouwens op een speelfeest wel eens stond, was het tegen een A-Frame aan. Misschien heeft het ook met m'n balans/iets vasthouden te maken...
**Self Rescuing Princess**
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

howw sorry :) het gaat soms een beetje automatisch. zal er op letten.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik vind het allebei wel wat hebben. Liggend kan ik beter ontspannen en meer hebben volgens mij, maar als ik ergens tegenaan sta, een kruis ofzo, of me goed ergens aan vast kan houden, gaat het ook best. Gewoon helemaal losstaan vind ik echt wel irritant en lastig, en dan heb ik ook het idee dat ik veel minder kan hebben, omdat ik me dan meer aan het concentreren ben of ik niet ga wiebelen en omval ofzo.
Gesloten