Tattoos
- JJV
Re: Tattoos
ook zo 'zat' van dat grapje over't knijn in zn hol?
(als tattoo's vergeleken worden zit er eigenlijk altijd wel zo'n gast die beweert dat ie een konijn op zn bil heeft .. en dan een bleek stuk huid laat zien "ow..zeker nèt z'n holletje ingekropen..)

(als tattoo's vergeleken worden zit er eigenlijk altijd wel zo'n gast die beweert dat ie een konijn op zn bil heeft .. en dan een bleek stuk huid laat zien "ow..zeker nèt z'n holletje ingekropen..)

~\v/~
Heh nog noooit van gehoord. Vind het hele concept van die website 'ugliest tattoos' zooo raar. Vaak staan er ontzettend goed en strak gezet spul bij (zoals die dus) maar dan vindt men het 'lelijk' vanwege het onderwerp of thema. Lekker subjectief. Ik vind persoonlijk mensen die een koi laten zetten niet bijster origineel, maar dat is anders dan een goed gezette koi 'lelijk' noemen.
Net even langsgeweest bij Chris van Dermadonna. Hij is een chestpiece voor me aan het ontwerpen. De eerste schetsen zagen er supergaaf uit, maar het was uiteraard niet wat ik in m'n hoofd had zitten. Moeilijk is dat hoor! Ik kan zelf voor geen meter tekenen, dus alles moet met praten en handen- en voetenwerk. En je wilt die gast ook niet teleurstellen omdat het een hoop werk is en het er toch gaaf uitziet, maar het gaat natuurlijk wel voor de rest op je leven op je lichaam, dus je hebt alle recht flink picky te zijn. Nou ja, flink gepraat, en hij gaat rustig verder. Ik ben benieuwd. Het is qua stijl iig wel iets waar ik de rest van m'n lichaam rustig vol mee zal zetten. 

Van alle klassieke tattoos vind ik dit de mooiste. Ik zag hem in films, maar ook een keer in het echt in een zwembad in Amstelveen. Enorm sexy fout.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gaat het om de tekst, of om de letters? Dat lettertype heb ik namelijk op m'n buik staan. DEFIANCE staat er. Ik was zo punk! 

Het gaat om de tekst, heel groot over de schouders... het zijn ook nooit smalle schouders... ;-)
Net terug van de tattoo shop! Dit was sessie 1. In sessie 2 worden de lijnen aangedikt, en komt er wat zwart en schaduw inkleurwerk in. Het blijft helemaal zwartwit.
Uiteraard alweer voorbesprekingen zitten doen voor de volgende twee projekten...

Uiteraard alweer voorbesprekingen zitten doen voor de volgende twee projekten...

Heeuul mooi! een Griffioen?
Strak gezet iig, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Strak gezet iig, ben benieuwd naar het eindresultaat.

Feniks! Als in, symbool voor wedergeboorte. Initieel verwees het naar de verandering die ik doormaakte bij m'n therapie vier jaar geleden, maar groei is natuurlijk niets iets wat stopt, dus daar staat-ie ook voor. Ook een beetje voor BDSM dus. 
Normaal ziet een feniks er wat sierlijker uit, maar ik zit al onder de hardcore/metal tattoos, en het moet een beetje in stijl blijven natuurlijk.

Normaal ziet een feniks er wat sierlijker uit, maar ik zit al onder de hardcore/metal tattoos, en het moet een beetje in stijl blijven natuurlijk.

Ja mijn feniks zou wel schrikken van die van jou ja...
paar pagina's terug al eens gepost
Ik heb om bijna dezelfde reden gekozen voor die tattoo. Een shit periode, meerdere, en toch iedere x eruit komen, sterker dan ooit.

Ik heb om bijna dezelfde reden gekozen voor die tattoo. Een shit periode, meerdere, en toch iedere x eruit komen, sterker dan ooit.
- madeleine
Gaaaaaaaf dat het nu eindelijk gaat gebeuren. Ik wil m in het eggie zien... volgende week zeker .. ben benieuwd. ennuh deed het zeer 

Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Ja, behoorlijk. Wat een kut plek is dat om een tattoo op te krijgen zeg! Zeker waar je de ribben raakt (overal dus) voel je het echt flink. Chris (de tatoeerder) kreeg ook flashbacks naar zijn eigen borst tattoo ("Sorry dude, please don't hate me now"madeleine schreef:ennuh deed het zeer

Ziet er heel mooi uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Maar dat ga ik dan wel in rl een keer goed bekijken.
Maar dat ga ik dan wel in rl een keer goed bekijken.