Hoe lang 'moet' neuken eigenlijk duren?

Sabrina

Re: Hoe lang 'moet' neuken eigenlijk duren?

Bericht door Sabrina »

Ik vind knuffelneuken ook niet klinken hoor, dus dat ligt niet aan jou :P. En wat je zegt, horen dat 't bij anderen ook zo is, vind ik ook best prettig. Daarom vind ik 't ook juist zo vervelend als er antwoorden komen dat het één 'beter' zou zijn dan het ander.

Overigens, Castor, ik denk niet dat libido direct doorslaggevend hoeft te zijn voor de voorkeur qua tijdsduur. Ik durf zomaar te vermoeden dat ik een redelijk hoog libido heb (3x per dag, anyone? :mrgreen: ) maar zou geen uren bezig willen zijn. Dan liever in die uren tijd meerdere keren :mrgreen:.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Simbor

Bericht door Simbor »

Crownless schreef:Ulgh Simbor, ik krijg echt de kriebels van jouw antwoorden.

:
spijtig, dan is dat jouw probleem!
ik zeg wat ik voel
mijn recht toch?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Simbor schreef:

:
ik zeg wat ik voel
mijn recht toch?
Yeah, en in diezelfde redenering is het mijn recht om te zeggen dat ik het niet prettig vind. Overigens denk ik dat 't niet altijd op gaat - als anderen zich er onprettig bij voelen wanneer het over hen gaat, vind ik 't niet jouw recht om te uiten dat je dat over die anderen voelt. Maar da's hier nogal off-topic.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Crownless

Bericht door Crownless »

Ja hoor, jouw recht. Ook mijn recht om te schrijven dat ik de kriebels krijg van jouw opmerkingen. Ik bedoel, van mij mag je best op elke dame die iets zegt over seks (of over dat ze baalt van haar droogstaan) reageren in de trant van 'dat vind ik geil' of 'zal ik je mijn nummer voor een nummertje geven?' maar erg charmant vind ik het niet.
Het is inderdaad mijn probleem dat ik jouw antwoord-op-alles-stopwoord 'geniet' vaak interpreteer als geile praat omdat dat zowat het enige is wat je toevoegt op dit forum.

Maar het kan jouw probleem worden als je dat tweede subje niet kan vinden omdat mensen aan de hand van je postgedrag hier denken dat je een op 'lichamelijke genoegens' gerichte zweverige oude man bent.

Maar dat is vooralsnog vooral mijn probleem. Zal ik er een topic over openen om tips te krijgen hoe ik het best kan omgaan met mijn probleem of even kijken of mijn probleem een 'normaal' probleem is?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ik moet er wel bij vermelden dat ik zowel lieve tedere seks als harde wat jullie ik-woon-je-uit-seks noemen lekker vind. Als het over zo uren gaat, gaat het dan ook over afwisselen tussen die twee. Niet uren aan 1 stuk ik-woon-je-uit-seks.

En soms vind ik gewoon kort en heftig genomen worden ook super.
Wever

Bericht door Wever »

Simbor schreef:

:
ik zeg wat ik voel
mijn recht toch?
Ey, Simbor. Niet zo lichtgeraakt, kerel! Het gaat hier om intieme zaken. Respecteer dat gewoon. :)
Hoe zou jij het vinden als op jouw posts van die korte commentaarberichtjes komen met smileys als :hypocrite: of :yummie: ?

Wat me er trouwens aan doet denken: hoe lang duurt jouw gemiddelde neukpartij? :)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Crownless schreef:omdat mensen aan de hand van je postgedrag hier denken dat je een op 'lichamelijke genoegens' gerichte zweverige oude man bent.
Even een toevoeging, omdat het soms idd lastig is om van iemand een goeie indruk te krijgen aan de hand van hun postgedrag. In het echt blijkt dat Simbor zeker een interesse heeft in esoterische dingen, hij houdt zich bezig met wellness en massage (dus dat valt idd onder 'lichamelijke genoegens') en van zijn leeftijd maakt hij geen geheim. Maar hij was ook respectvol, aardig en warm en een hartstikke goeie leraar. Dus voor het gevoel een berichtje verkeerd viel, laat het je er niet van weerhouden om je bijvoorbeeld voor de massage workshop op te geven. Ik zelf vond de vorige hartstikke leuk en alleen maar positief. :)

@Simbor, ik snap de reactie van de andere mensen wel. Marijke legt wel goed uit hoe het overkomt. En tot de 31e, het komt al weer dichtbij! :)
Simbor

Bericht door Simbor »

als men hier denkt dat ik: (citaat)
aan de hand van je postgedrag hier denken dat je een op 'lichamelijke genoegens' gerichte zweverige oude man bent.
dan stap ik nu gewoon uit dit forum!
groetjes iedereen en geniet!
Guilty

Bericht door Guilty »

Jongens jongens, en tis niet niet eens de heetste dag van de week... :hug:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

*zucht* kan er ook een topic zijn zonder ruzie?

maar oke, ik vind de daad zelf...eigelijk best oninteressant... ik bedoel ja als het even lekker gaat voel ik wel wat ik voel en dat maakt het geil maar ik stel het het liefst zo lang mogelijk uit.

door de daad alleen zal je me ook nooit zien klaarkomen, daar moeten toch echt vibraties en een hele goede fantasie bij te pas komen hoor.

dus voor mij...als het lekker gaat kan ik er 5 minuutjes wel van genieten...dan ga ik als het nog nie echt over is liever over naar pijpen. gaat sneller en het doet mij 10 keer meer.

al is dat wel mijn ervaring van nu. misschien vind ik ooit iemand die me idd uuuuren bezig kan houden e wie weet geniet ik er ook nog van.
kitten

Bericht door kitten »

brabbeldasje schreef:dan ga ik als het nog nie echt over is liever over naar pijpen. gaat sneller en het doet mij 10 keer meer.
Verschilt dus ook van man tot man. Bij de ene gaat pijpen inderdaad sneller, bij de ander kun je pijpen tot je een ons weegt en zal ie nog niet komen.
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Persoonlijk kan ik van dat laatste zeggen: dat zit bij mij tussen de oren, als ik niet wil dat ik klaar kom gebeurd dat ook niet!
En ja, dan kan ze inderdaad pijpen tot ze een ons weegt :mrgreen:
Wat specifiek neuken betreft: dat hangt van meerdere factoren af denk ik , als het moet kan ik een "vluggertje" binnen de minuut "afronden" lang voordat ze ook maar opgewonden raakte.
Langste "aan één stuk" neukpartij zal denk ik toch wel ongeveer 30 minuten geduurd hebben, standjes- en gatwisseling inbegrepen.
Gemiddeld heb ik het gevoel dat het zo tussen de 5 en 15 minuten zit, en dat zijn waarden die ik hier al eerder voorbij heb zien komen.
JerryM

Bericht door JerryM »

Back on topic..
Zie vooral de dames reageren. Kom op heren, geef je bloot...

30min stoten? moet er niet aan denken, hou ik lichamelijk echt never nooit nie vol...
Na 5min moet ik toch wel rustig aan gaan doen. Verschilt wel per partner, hoeveel je zelf het werk moet doen enzo.
Maarja, roep al jaren dat ik wat aan m'n conditie moet doen :roll:

Komt bij dat ik over het algemeen niet makkelijk klaar kom. Moet ubergeil zijn wil het snel gebeuren. Wat dan tot gevolg kan hebben dat het zo lang duurt dat ik bang begin te worden dat ik het niet vol kan houden totdat ik klaar kom, wat uiteraard het geheel niet bevorderd. Dit leidt dan vervolgens bij het gevoel dat ik ga klaar komen dat ik dan ook maar gelijk wil komen, want anders gebeurt het niet meer..

Als dat eenmaal achter de rug is kan ik na wat rust wel weer doorgaan, en dan best wel langer rustig stoten.

Met meer oefening :hypocrite: probeer ik het de laatste tijd, met een gewillig slachtoffer, wel langer tegen te houden...
Da's dan een voordeel als je elkaar vaker ziet, het moet niet, het kan een volgende keer ook wel.

Wil niet zeggen dat je na anderhalve dag constant neuken en vrijen zonder te komen geen gekke dingen gaat roepen als maak me maar gek, doe maar wat je wilt, maar zorg alsjeblieft dat ik kom!!!!

Naja, als je dan komt is 't toch wel heeeeeeel lekker :) :static: :kiss:

.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Voleuse

Bericht door Voleuse »

@ Crownless

3-4 minuten lijkt me inderdaad vrij kort.
Ik zal even voor mijzelf spreken :mrgreen:
Ik hou best wel van neuken (Het fysieke gevoel bedoel ik dan). Als 3-4 minuten zo'n beetje de limiet is, zou ik dat slecht trekken. Als het even vlug/hele harde seks is, oke, maar voor gewoon missionaris wil ik 7-10 minuten :clown:.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Ik wil niet eens gewoon missionaris. :biggrin:
Gesloten