Overigens, Castor, ik denk niet dat libido direct doorslaggevend hoeft te zijn voor de voorkeur qua tijdsduur. Ik durf zomaar te vermoeden dat ik een redelijk hoog libido heb (3x per dag, anyone?

spijtig, dan is dat jouw probleem!Crownless schreef:Ulgh Simbor, ik krijg echt de kriebels van jouw antwoorden.
:
Yeah, en in diezelfde redenering is het mijn recht om te zeggen dat ik het niet prettig vind. Overigens denk ik dat 't niet altijd op gaat - als anderen zich er onprettig bij voelen wanneer het over hen gaat, vind ik 't niet jouw recht om te uiten dat je dat over die anderen voelt. Maar da's hier nogal off-topic.Simbor schreef:spijtig, dan is dat jouw probleem!Crownless schreef:Ulgh Simbor, ik krijg echt de kriebels van jouw antwoorden.
:
ik zeg wat ik voel
mijn recht toch?
Ey, Simbor. Niet zo lichtgeraakt, kerel! Het gaat hier om intieme zaken. Respecteer dat gewoon.Simbor schreef:spijtig, dan is dat jouw probleem!Crownless schreef:Ulgh Simbor, ik krijg echt de kriebels van jouw antwoorden.
:
ik zeg wat ik voel
mijn recht toch?
Even een toevoeging, omdat het soms idd lastig is om van iemand een goeie indruk te krijgen aan de hand van hun postgedrag. In het echt blijkt dat Simbor zeker een interesse heeft in esoterische dingen, hij houdt zich bezig met wellness en massage (dus dat valt idd onder 'lichamelijke genoegens') en van zijn leeftijd maakt hij geen geheim. Maar hij was ook respectvol, aardig en warm en een hartstikke goeie leraar. Dus voor het gevoel een berichtje verkeerd viel, laat het je er niet van weerhouden om je bijvoorbeeld voor de massage workshop op te geven. Ik zelf vond de vorige hartstikke leuk en alleen maar positief.Crownless schreef:omdat mensen aan de hand van je postgedrag hier denken dat je een op 'lichamelijke genoegens' gerichte zweverige oude man bent.
Verschilt dus ook van man tot man. Bij de ene gaat pijpen inderdaad sneller, bij de ander kun je pijpen tot je een ons weegt en zal ie nog niet komen.brabbeldasje schreef:dan ga ik als het nog nie echt over is liever over naar pijpen. gaat sneller en het doet mij 10 keer meer.