Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
JannaGrace

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door JannaGrace »

@Crownless: Klopt, daarom moet ik eigenlijk ook ASAP naar de huisarts. Mijn nieuwe enzo, heb er bij de groepspraktijk nog geeneens een toegewezen gekregen.
In wezen maakt het me ook niet zoveel uit wie het word, ik vind het gewoon vervelend dat dit mijn eerste bezoek moet zijn.

Voor mij voelt het alsof er iemand in een eileider knijpt, heel hard. Gedurende een dag.
Een hele vervelende zeurende pijn. Hoewel ik het wel een geruststellende pijn vind: Het hoort echt bij me, een teken dat alles nog werkt zeg maar.

Maar ja, 14 tot 19 dagen bloeden is ook niet mijn favoriete tijdverdrijf.
*pakt telefoon en gaat naar de praktijk bellen*

@cinderella. Dat is ook wel echt de bedoeling hoor. Wilde het eigenlijk gewoon kwijt en kijken of mensen er ook ervaring mee hadden.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Helaas (of gelukkig, voor mij dan) deel ik die ervaring tot op heden niet :). Ik ben heerlijk constant - ik bloed nooit. Ik zou inderdaad zeggen: Nu al een nieuwe, dan zou 't weer beter moeten gaan lijkt me.
Sterkte iig! *knufffft*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Verder dan dat ik mijn eisprong ook kan voelen, kan ik je niet helpen. Veel succes ermee!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Gilraen^ schreef:Verder dan dat ik mijn eisprong ook kan voelen, kan ik je niet helpen. Veel succes ermee!
ik voel het ook... maar weet verder ook geen advies. idd, succes!
MILF :grin_ani:
poes

Bericht door poes »

dag JannaGrace,

Wat een naar probleem! Mocht het met die huisarts niet lukken, dan zou ik een goede gyneacoloog opzoeken, het probleem uitleggen (ook van de huisarts) en vragen of die verwijsbrief later kan komen, akls ie echt nodig is. Laat je niet door bureaucratie tegenwerken in zo'n dringend geval!

Succes!

poes
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

ben mn pil kwijt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

ik MOET ze terug vinde anders benk oppet kampeer weekend ongesteld NEEE!!!!!!!!!!!
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Als je ze echt niet kan vinden, zou ik gewoon even langs de apotheek gaan ;)
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

oohja daar was zon ding voor :oops:
*blond is*
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

wat kunnen wij vrouwen toch snel emotioneel en zenuwachtig enzo worden... gets.. :nopompom: *gaat straks maar weer wat halen voor bij een filmpje op bed*
murron

Bericht door murron »

Hier voor het eerst weer zonder anticonceptie ongi geworden..en zowaar netjes op tijd (kan soms gebeuren dat ik dan bij wijze van een half jaar niet meer ongi wordt),maar wel heftigere buikkrampen dan met gebruik :icon_sad:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oh irritant murron. Misschien dat het alleen de eerste keer heftiger is, en dat het de volgende keer alweer wat minder word?

Ik kan me de laatste keer dat ik ongesteld was echt nauwelijks meer herinneren. Het is dat het op onze trouwdag was, bijna 2 jaar geleden, anders wist ik het echt niet meer haha!
Maar goed, zwanger zijn geeft ook weer veel vrouwelijke ongemakken he ;)
murron

Bericht door murron »

Gniff geen idee als het de volgende keer minder heftig wordtmocht die nog weer komen vond het al heel wat dat het op een normaal tijdstip kwam...was er dan ook niet op voorbereid maar gelukkig wel gewoon thuis.
Laatste x dat ik zonder deed was ook al tussen de 5 en 7 jaar geleden.

Oww das wel balen dat het op je trouwdag er was zeg :confused2: maar wel handig om te onthouden hahah
murron

Bericht door murron »

tss jij en niet nieuwschierig zijn ?? dat past niet zonder elkaar :clown:

:yes:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ik geef het wel gewoon toe dat ik nieuwsgierig ben 8-)
Plaats reactie