Kleding

aimée

Kleding

Bericht door aimée »

Mijn eerste onderwerp, na mijn voorstel actie, gaat hoe kan het dan ook anders over kleding.. (ik ben en blijf een vrouw ;) )

Ik ben bezig met een D momenteel en we zijn nu vooral bezig met elkaar geestelijk te verkennen... nu is het zo dat hij gigantisch rijk blijkt te zijn. Lucky me zal je zeggen... Nou nee eigenlijk niet.. Want mocht ik hem accepteren als D, dan gaat hij een compleet nieuwe garderobe voor mij aanschaffen.. momenteel is hij mijn smaak aan het peilen op dit gebied, en het blijkt dat wij bijna dezelfde smaak hebben.. maar dan heb ik het dus ook over sierraden (dan heb ik het niet over dat wat ik nu draag maar over diamanten etc), schoenen, tassen en de hele mikmak :shock:

Ik houd er dan totaal niet van, omdat ik voor dat geld gigantisch hard moet werken, wat hij in een maand uitgeeft, geef ik nog niet in 5 jaar uit.. Dat heb ik ook verteld.. mij is dan wel beloofd dat ik niets hoef terug te betalen, of bij hem in het krijt sta... maar het begint dan toch wel te "jeuken" tussen mijn oren... en hij zei dat als ik hem accepteerde ik me daar overheen moest stappen..

Hij geeft als argument dat hij geld zat heeft, en niet weet wat hij daar mee aan moet, mij graag wil verwennen en mij wil belonen als hij trots op mij kan zijn.. Ik weet ik moet hiermee oppassen maar zal ook graag jullie mening willen horen.. Want ik ben niet iemand die het om het geld doet.. Daar ben ik te "trots"voor..
Simbor

Re: Kleding

Bericht door Simbor »

astarte, na het lezen van jouw bijdrage is mijn 'eerste' reactie...
take it easy!
met de 'glitter en the glamour' heb ik meestal iets van... is het allemaal wel eerlijk, is het op 'deze manier' die jij wenst verder te wandelen
als een D in zo'n pril stadium je nu al met zijn rijkdom wil sieren dan heb ik iets van... waarom dat nu... Ik wil meer dan zijn geld, dan zijn rijdom...
(mijn aanvoelen)
ik wens je wel een heerlijke komende tijd!
kitten

Bericht door kitten »

Ik zie enkel rode vlaggen en zou het ook ab-so-luut niet willen. Ik hou van mooie kleren hoor. En vandaag heeft jongetje mij ook getrakteerd op lingerie. Maar dan is er wel een balans. Het is geen absurd dure lingerie en ik trakteer ook wel eens op iets.

Ik heb ook wel eens een mooi, maar erg groot kado aangeboden gekregen van iemand met wie ik 1x heb gespeeld en dat heb ik geweigerd. Omdat ik gewoon wil voorkomen dat er verwachtingen ontstaan. Een relatie moet in balans zijn en als die materialistisch naar 1 kant doorhangt, moet die op een ander punt tegenwicht geven. Kortom: ik zou me verplicht voelen en dat wil ik niet. Niet om die reden. Ik zou er de vriendschap met diegene niet om willen verliezen en dús heb ik het geweigerd.

In jouw geval... nee, zou ik erg op mijn hoede zijn.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Bij het lezen van jouw bericht krijg ik meteen de kriebels.
Ik moet er niks van hebben als iemand alles voor mij zou kopen. Hij bedoelt het lief (neem ik aan dan), maar het maakt je meteen afhankelijk. Ik vind het juist leuk als ik van mijn (minimale) budget kleding koop. Dan voelt het meteen als een aanwinst en ben ik er trots op.

Als hij je wil verwennen, prima, maar laat hem je dan uit eten nemen. Of op vakantie naar de Bahama's als hij echt heel rijk is. Een garderobe is zoiets persoonlijks, dat zou ik nooit iemand anders voor me laten kopen.
Als je D nou een kledingstuk (of een outfit) zou kopen voor je, desnoods een hele dure, dan kan je die met trots als een gift accepteren. Maar je hele garderobe vervangen? Wat is er mis met je oude kleding? Je zegt dat je dezelfde smaak hebt, dus waarom is je oude kleding niet goed?

Als ik jou was zou ik iets anders voorstellen wat hij je kan geven zonder dat jij je daar ongemakkelijk over hoeft te voelen (Dat proef ik een beetje uit je post)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Dit klinkt wel als een situatie om voorzichtig in te zijn. Ik vraag me ook af waarom jij je er maar overheen zou moeten zetten als je hem accepteert als D. Als je samen iets wil opbouwen, waarom dan niet gewoon een beetje rustig aan doen? Het moet ook voor jou goed voelen. Dan loop je bovendien minder kans dat het op termijn toch bij jou (òf bij hem) gaat knagen.
aimée

Bericht door aimée »

Mijn dank is groot voor jullie antwoorden en jullie punten..

Ja ik voel me er behoorlijk ongemakkelijk bij... heb hem net nog even gesproken... en een paar van jullie punten genoemd, daar is hij het wel mee eens... Hij bood zijn excuus aan dat hij zo hard van stapel liep.. was enkel nu al dol op mij (ehehe).. (we bellen elke avond)

Het idee dat ik aan wordt gekleed wind mij eigenlijk wel gigantisch op om eerlijk te zijn.. maar eens een keer een lingerie setje of zo, en dat ik hem eens wat cadeau kan doen etc... inderdaad het moet wel in balans blijven.. Daarnaast heeft hij gezegd dat hij het sowieso niet eerder wil, dan dat ik me er goed bij voel en als dat gevoel er niet zal komen, zal dit ook niet erg zijn... Zolang hij me wel diners mocht betalen en dat ik eens mee ging als hij ergens in "verweggiestan" moest zijn mits het in mijn vakanties is uiteraard school gaat voor alles... Daarop heb ik geantwoord van ja.. en cadeautjes alleeeeeeeen als hij een hele goede reden heeft en liefst max. 1 keer in het half jaar (omdat ik nu al weet dat niet zomaar een cadeau zal zijn). Daar heeft hij eerst mee ingestemd.. (volgens mij heb ik D gevoelens hahahahah)
Laatst gewijzigd door aimée op 01 aug 2010, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
NatyaBE

Bericht door NatyaBE »

Uit een oud etiquette handboek (en ik ben dol op oude etiquette handboeken): een dame neemt alleen cadeau's aan van een heer die ze ook zelf kan betalen.

Maar ja, regels zijn er ook om gebroken te worden. Ik zou zeggen, kijk waarbij je je goed voelt...
kitten

Bericht door kitten »

Oh, dat vind ik een hele mooie richtlijn! :)

@astarte: hoeveel schelen jullie in leeftijd?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Klinkt bijna een beetje als moneyslavery, maar dan in Dominante vorm. MoneyDom, ook leuk :) Ik kan me ook voorstellen dat je dat stiekem ergens ook wel weer een beetje aantrekt en dat het wel gaaf is, een D die rijk is en alles wil betalen... ;)

Maar wat de anderen ook zeggen, het is wel eng, dat hij alles voor je wil gaan betalen, zonder daar iets voor terug te vewachten... Doe gewoon alleen dingen waar je je goed bij voelt. En als hij je graag wil verwennen met iets, dan kan dat. Maar het hoeft niet zo te zijn dat hij meteen *alles* voor je koopt / vervangt.

Volg je gevoel maar gebruik wel je verstand. :)
MILF :grin_ani:
colet

Bericht door colet »

Oeps...ik wilde bijna gaan vragen hoe hij heette ;)
Ik heb ook ooit lang met een dominante meneer gechat en dergelijke die goed geld kon uitgeven. Net als jij had ik ook twijfels, al probeerde hij echt wel mij te overtuigen dat het verder niks om het lijf had.
Zijn huis, zijn uitjes, zijn kadootjes....
Het klonk zalig, laat staan in werkelijkheid, daar komt nog bij dat ik behoorlijk dubbeltjes moet draaien, dus was het extra verleidelijk.
ja, jongens, laten we eerlijk zijn?!?!
De gesprekken liepen goed, telefoneren duurde uren....foto's waren goed, zijn openheid en alles natrekken klopte ook....en toch....ik kreeg mij twijfels...als ik erover nadacht was heel veel gericht en/of afhankelijk van geld...en dus altijd van hem dan. Misschien vond hij dat wel niet erg, maar ik dacht dat ik er wel last van zou krijgen. Hij was ook zo snel met het hebben over zijn huis, kadootjes, zijn uitjes, zijn daginvulling en dergelijke...
hahaha en zijn dag was zo anders dan het mijne! tjee, je zult toch al zo jong niet meer hoeven te werken en de hele dag kunnen doen wat je wil!

Toen heb ik heel erg nahedacht...stel he...die man had mij niets verteld over zijn vermogen, we waren gaan daten en dan spreek je een keer thuis af en hij zou het dan hebben gezegd...dan had het voor mij anders gevoeld. Oke, dan kun je beginnen over hoe eerlijk en dergelijke...Maar dan had ik ook eerlijk het gevoel gehad dat het om hem ging. Nu zou ik altijd het gevoel houden dat ik misschien zou moeten bewijzen dat mij om hem ging en niet om geld. Eventueel misschien bewijzen onder de rook van sub zijn....

Hoop dat het er staat zoals ik het bedoel :confused:

Ik denk dat het al goed is dat je er bij stil staat en nadenkt. Dat bewijst al dat je er niet klakkeloos voor valt. Stel je spreekt af dan heb je genoeg gezond verstand om daarna te bedenken wat ej ervan vond. Dan heb je hem ook kunnen aankijken, in zijn ogen kunnen kijken. feit dat hij openstaat voor je argumenten en begrijpt dat het voor jou te denken geeft is wel een pluspunt voor de meneer. Als hij het echt begrijpt en er rustig aan mee doet...
Als je weegschaal doorhelt naar "leuk en misschien", dan kun je toch eens afspreken?
Wie weet is hij echt geweldig en passen jullie als een ....nouja..passen jullie goed bij elkaar. Dan neem je de uitbreiding van die garderobe er gewoon bij...het gaat tenslotte om de klik!
aimée

Bericht door aimée »

@ kitten we verschillen qua leeftijd ongeveer 18 jaar...

Jullie hebben allemaal weer goede punten, tjonge jonge met jullie raad kan ik echt veel..

Het is niet zo dat ik direct wist dat hij geld had.. pas na de 2e ontmoeting maar ja zoals reeds gezegd je vraagt de ander ook niet meteen te huwelijk ;) , beide ontmoetingen waren geweldig, het praten, het vertrouwen, het uitwisselen van onze gedachtes etc.. dan maar te zwijgen over de lichamelijke reactie die hij tot stand bracht bij mij...

Ik kick absoluut niet op geld, liever gezegd ontweek ik altijd rijke lui... Het wind mij op dat hij me wil kleden ja, maar niet het idee dat hij het dan betaald, en nee er is niets mis met mijn kledingkast, behalve een paar aanpassingen hier en een paar aanpassingen daar ;)

En ik zal niet willen wennen aan zo'n leven enkel en alleen omdat ik behoorlijk onafhankelijk ben.
Dat hij je outfits kiest of dat je van hem een ketting krijgt die je op bepaalde tijden draagt.
Dat lijkt me nog niet zo erg toe idd...
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Eigenlijk zo'n beetje eens met alle voorgaande posters - bij mij gingen toch ook wel de alarmbellen een beetje rinkelen, ik zou zeker alert zijn in jouw situatie. Verder inderdaad - een mooie ketting of een sexy jurk voor je kopen is prima, maar een hele kledingkast? Hoe geweldig de klik ook is, ik denk dat op je hoede zijn wel passend is hier.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
noni

Bericht door noni »

Hoi hoi,

zelf zou ik gillend wegrennen wanneer iemand zoiets tegen me zegt.
Maar ik heb al moeite met het aannemen van een klein simpel kadootje op m'n verjaardag.
Dus ik zal niet geheel objectief reageren geloof ik :-).

Iets van kleding voor je sub / slavin willen aanschaffen hoor ik wel vaker,
of alleen de opdracht binnen je eigen kledingkast(en) lijkt me nog wel acceptabel,
maar volledig nieuwe garderobe? Sorry, dat klinkt gewoon heel fout.
Te hard van stapel lopen of niet, de gedachte alleen al lijkt me ver van gewoon iets willen geven.
Wever

Bericht door Wever »

Hmm...over geld en macht is eerder al genoeg gezegd (en ik sluit me daarbij aan). Ik heb echter nog een andere bedenking:

Als hij jou een volledige kledingkast koopt...in welke mate kan je dan nog kleren van jezelf dragen?

Persoonlijk ben ik niet zo'n gelover in het spreekwoord "de kleren maken de man", maar ik besef heel goed genoeg dat zoiets een verschil maakt. Dus zelfs al betaal je mee voor de kleding, dan nog kan het idee dat je in door hem uitgekozen kleding rondloopt een verschil uitmaken.
Je schrijft dat dat wel iets heeft, en daar kan ik me wat bij voorstellen. Maar bedenk wel in welke mate je dat toelaat...
iezje

Bericht door iezje »

ik kan weinig anders toevoegen dat wat Wever zegt.
ik zou me er niet prettig bij voelen als iemand anders dan mij, mij een gehele nieuwe garderobe cadeau doet. Een rokje of een shirtje is anders dan alles nieuw.
Gesloten