Ik ben bezig met een D momenteel en we zijn nu vooral bezig met elkaar geestelijk te verkennen... nu is het zo dat hij gigantisch rijk blijkt te zijn. Lucky me zal je zeggen... Nou nee eigenlijk niet.. Want mocht ik hem accepteren als D, dan gaat hij een compleet nieuwe garderobe voor mij aanschaffen.. momenteel is hij mijn smaak aan het peilen op dit gebied, en het blijkt dat wij bijna dezelfde smaak hebben.. maar dan heb ik het dus ook over sierraden (dan heb ik het niet over dat wat ik nu draag maar over diamanten etc), schoenen, tassen en de hele mikmak

Ik houd er dan totaal niet van, omdat ik voor dat geld gigantisch hard moet werken, wat hij in een maand uitgeeft, geef ik nog niet in 5 jaar uit.. Dat heb ik ook verteld.. mij is dan wel beloofd dat ik niets hoef terug te betalen, of bij hem in het krijt sta... maar het begint dan toch wel te "jeuken" tussen mijn oren... en hij zei dat als ik hem accepteerde ik me daar overheen moest stappen..
Hij geeft als argument dat hij geld zat heeft, en niet weet wat hij daar mee aan moet, mij graag wil verwennen en mij wil belonen als hij trots op mij kan zijn.. Ik weet ik moet hiermee oppassen maar zal ook graag jullie mening willen horen.. Want ik ben niet iemand die het om het geld doet.. Daar ben ik te "trots"voor..