Yay voor faery! Wat super om te horen meid!
Om me even bij de eerdere dames aan te sluiten:
Lalalalala mijn alles doet zeer lalalalala

.
Neh, zonder dollen, ik heb een ge-wel-dig weekend² gehad. Zaterdag al wat klooimomentjes gehad en een poging tot spelen die echter nogal kort werd uiteindelijk na een opmerking die bedoeld was als vernedering, maar die mij heel veel zeer deed. Daarna niet eens zware frustratie dat het spelen niet gelukt was, wat bij ons normaal wel gebeurt, maar gewoon heel lekker zitten praten en weer 'ns met elkaar besproken wat we nu echt lekker en leuk en geil en kicken en purrrr vinden! Daarnaast ook elkaars oude checklist bekeken (ik had er zelfs één uit 2007, ik was toen zo schattig!

) en samen nieuwe checklists ingevuld. Waar ik 't eerst afschuwelijk vond om dat samen te doen, was het nu juist fijn! Bij twijfeldingen overleggen en elkaar helpen met hoe dat er uit zou kunnen zien en wat we dan wel en niet leuk zouden vinden... Het voelde gewoon zo heerlijk!
En we hebben gisteren voor het eerst in... maanden? weer écht uitgebreid gespeeld! Het was zo geweldig dat ik er het liefst een verslag van zou schrijven, ware het echter niet dat ik dat niet kan

. Maar het begon ook gewoon uit een moment van hij die mij onderdanig wilde hebben en ik die dat ook wel wilde, maar het er gewoon niet uit kreeg, waarop hij dan weer heel erg boos werd... Ik was zó bang voor hem! Ik deed alles wat hij wilde en nog was het niet goed genoeg en was ik "waardeloos", "kon ik gewoon écht niets" en "kon hij beter een lijstje maken van dingen die ik wél kon, want dan was hij tenminste snel klaar" en zo ging het maar door... Ik wist dat ik op vernedering kickte, ik wist ook dat ik op zware vernedering kickte, maar dit was zodanig dat ik nog sta te trillen op m'n benen bij de herinnering. Ik ben een vreselijk rupsje-nooit-genoeg, en ik had genoeg! We zijn na dat spel ook heel rustig en natuurlijk weer allebei wat dichter naar elkaar toe gegaan qua ongelijkwaardigheid, tot op het niveau waar we normaal in het dagelijks leven zitten, en we waren gewoon zó gelukkig

. Het was voor hem genoeg, het was voor mij genoeg, er was niets dat beter had gekund... Ik ben écht zielsgelukkig met hem
BDSM is mooi, geweldig, heerlijk, moeilijk, zwaar, vermoeiend, moordend, één van de mooiste, intiemste dingen ter wereld...