Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Ja, zielug he!!!

Misschien moet ik vandaag maar extra lief doen dan. Extra aaaaaaaien enzo... :biggrin: :biggrin:
madeleine

Bericht door madeleine »

ja doe maar.. .... gossies
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Simbor

Bericht door Simbor »

:)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Zo, alle gastenhandoekjes zitten nu in de was. Volgens mij hebben we een leuk weekend gehad :inluv:
**Self Rescuing Princess**
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Mijn hoofd lag per ongeluk op de grond en toen zette kitten haar blote voet (zachtjes) op mijn achterhoofd zodat ik wel zo moest blijven liggen #kleinemomenten :inluv: :inluv: :inluv:
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
colet

Bericht door colet »

Ik snap je geluksmoment jongetje, soms kan het zo eenvoudig zijn he?
Lekker zeg al dat genieten en vrolijkheid lezen!

Ik ben ook heppie :) Was heen en weer geweest dochter halen bij oma. Kom ik thuis en zitten er een Boris en leonietje in de tuin :inluv:
Lekker gekletst en gelachen! En technisch weer wat opgestoken over BDSMen...tjee het is echt een hobby! Op de valreep nog sterrenkunde gehad. Zalig zo'n avond!!

PS, leonietje...als dit jouw invloed op Boris is.... :kiss: Kom gerust vaker aanwaaien! eventueel laat ik overal theedoeken achter ;)
PS. Boris....nouja...Boris...... :inluv:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Voleuse schreef:
eireann_S schreef:mijn kont doet zeer, mijn kont doet zeer lalalalalalalala .... mijn kont doet zeer..... lalalalalalalala

(Zonder Initiaal, dat dan weer niet :) ) :inluv:
plus een, lalalalala, plus een, laaaalalalalala :mrgreen:
Mijn borsten doen zeer, mijn borsten doen zeer lalalalalalala.... mijn borsten doen zeer.... lalalala

(Ook zonder initiaal, maar ze doen wel zeer!) :inluv:
MILF :grin_ani:
colet

Bericht door colet »

Ik krijg bijna de neiging te gaan zingen dat er lalalala niks zeer doet bij mij!

Haha, maar lekker meiden dat jullie zoveel lalalalala's kunnen posten! Blijf dat doen! <--dat is dan weer meer een opmerking voor de betreffende Doms. Als die hun taak doen, dan lalalalaaaat het hier vanzelf vrolijk naar binnen :)
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

:oops: I had the weirdest conversation ever with my D :oops:
Wel heel leuk. Heb hem heel fel vertrouwd met iets en in space gegaan blijkbaar. Ik dacht dat ie enkel mindfuck gedaan had en net met gesprekje werd duidelijk dat ie ook uitgevoerd heeft en ik heel fel genoot. Alleen wist ik het helemaal niet meer. Verder maar geen details geven, ik geloof het zelf maar amper.
noni

Bericht door noni »

en is die mindfuck dan niet het gedeelte...
waarin hij jou laat geloven dat het werkelijk gebeurde?

~ is nieuwsgierig ~ ;)
faery

Bericht door faery »

Ik ben vrolijk! Vriendje is zojuist weer naar huis (nu ja, da's wat minder vrolijk :icon_sad: ) maar we hebben echt een superweek gehad! Sowieso al dat hij er van donderdagavond tot maandagochtend anderhalve week verder was, en dat we in een gewoon huis zaten in plaats van op een kamer van 10m2. En we hebben weer seks! Na anderhalf jaar weer, yay! :static: :static: :static:

Ook is onze relatie tegenwoordig helemaal open (ik mag nu dus zowel met mannen als vrouwen dingen doen, en bdsm is ook niet echt een probleem meer, geloof ik). Dat was trouwens ook wat mijn seksualiteit weer 'aan' gezet heeft trouwens. Vorige week maandag met iemand anders het bed gedeeld, ontdekt dat piemels en seks niet eng meer zijn, en daardoor ging het tussen mijn vriend en mij ook opeens weer! Erg fijn!

Dus, ehm, yay! :inluv: :static: :inluv:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Yay voor faery! Wat super om te horen meid! :static: :static: :static:

Om me even bij de eerdere dames aan te sluiten:
Lalalalala mijn alles doet zeer lalalalala :P.

Neh, zonder dollen, ik heb een ge-wel-dig weekend² gehad. Zaterdag al wat klooimomentjes gehad en een poging tot spelen die echter nogal kort werd uiteindelijk na een opmerking die bedoeld was als vernedering, maar die mij heel veel zeer deed. Daarna niet eens zware frustratie dat het spelen niet gelukt was, wat bij ons normaal wel gebeurt, maar gewoon heel lekker zitten praten en weer 'ns met elkaar besproken wat we nu echt lekker en leuk en geil en kicken en purrrr vinden! Daarnaast ook elkaars oude checklist bekeken (ik had er zelfs één uit 2007, ik was toen zo schattig! :aggut: ) en samen nieuwe checklists ingevuld. Waar ik 't eerst afschuwelijk vond om dat samen te doen, was het nu juist fijn! Bij twijfeldingen overleggen en elkaar helpen met hoe dat er uit zou kunnen zien en wat we dan wel en niet leuk zouden vinden... Het voelde gewoon zo heerlijk!

En we hebben gisteren voor het eerst in... maanden? weer écht uitgebreid gespeeld! Het was zo geweldig dat ik er het liefst een verslag van zou schrijven, ware het echter niet dat ik dat niet kan :P. Maar het begon ook gewoon uit een moment van hij die mij onderdanig wilde hebben en ik die dat ook wel wilde, maar het er gewoon niet uit kreeg, waarop hij dan weer heel erg boos werd... Ik was zó bang voor hem! Ik deed alles wat hij wilde en nog was het niet goed genoeg en was ik "waardeloos", "kon ik gewoon écht niets" en "kon hij beter een lijstje maken van dingen die ik wél kon, want dan was hij tenminste snel klaar" en zo ging het maar door... Ik wist dat ik op vernedering kickte, ik wist ook dat ik op zware vernedering kickte, maar dit was zodanig dat ik nog sta te trillen op m'n benen bij de herinnering. Ik ben een vreselijk rupsje-nooit-genoeg, en ik had genoeg! We zijn na dat spel ook heel rustig en natuurlijk weer allebei wat dichter naar elkaar toe gegaan qua ongelijkwaardigheid, tot op het niveau waar we normaal in het dagelijks leven zitten, en we waren gewoon zó gelukkig :). Het was voor hem genoeg, het was voor mij genoeg, er was niets dat beter had gekund... Ik ben écht zielsgelukkig met hem :inluv:

BDSM is mooi, geweldig, heerlijk, moeilijk, zwaar, vermoeiend, moordend, één van de mooiste, intiemste dingen ter wereld... :inluv:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
faery

Bericht door faery »

Wat fijn Sabrina! Klinkt echt super!

*gaat samen met Sabrina blij en fliefd zitten wezen*
AET

Bericht door AET »

Go Sabbel!
eireann
Site Admin