Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
ranting

Re: Vrolijk!

Bericht door ranting »

Detroid, laatst een vette documentaire over gezien. Heeeeel veel leegstand. Hoe zit dat bij je familie?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Gefeliciteerd met het mogelijke huisje ranting! Ik ga voor je duimen dat 't wat wordt!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
ranting

Bericht door ranting »

Ik neem aan van wel hoor. De vraagprijs kan ik betalen, alles wat het goedkoper wordt is mooi meegenomen. :mrgreen:
kitten

Bericht door kitten »

Wauw, grootse blijheid hier! :icon_biggrin: :icon_biggrin:
Mack

Bericht door Mack »

@ranting: da's een goeie reden voor een rant. Wanneer komt de housewarmingparty? :static:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
vode

Bericht door vode »

ranting schreef:Detroid, laatst een vette documentaire over gezien. Heeeeel veel leegstand. Hoe zit dat bij je familie?
Het is niet mijn familie maar die van de vrienden waar ik mee ga. :) B

ij hun valt de leegstand mee. Ze wonen zeg maar in 'district' Detroit maar wel in hun eigen grote suburb Livonia en dat verschilt heeeel veel met Detroit zelf blijkbaar. Detroit heeft 81% donkere inwoners, maar het dorp waar zij wonen is voornamelijk blank. Het zou een van de blankste suburbs zei ze. :mrgreen: 95.45% daar is blank. Ze wonen wel niet ver van downtown detroit en de ghetto dus daar ga ik wel een kijkje nemen als ik durf.

Om 11:00 am als alle stoere gangsters nog in bed liggen ofzo. :mrgreen:
Rigor

Bericht door Rigor »

Na 10 jaar te hebben gewerkt bij mijn huidige ICT bedrijf, vandaag eindelijk het contract getekend bij mijn nieuwe werkgever.
Tijd voor nieuwe uitdagingen !!!
:) :) :) :) :)
kitten

Bericht door kitten »

Gefeliciteerd!! :static:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Laat ik hier dan ook maar wat positiefs neerpoten: Ondanks dat ik volledig hetero ben, heb ik sinds een tijdje een mannelijk subje. Zolang we maar geen seks hebben, vind ik alles oke. We kunnen ons vinden in onze beider voorkeuren voor spel en fetishes.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Gefeliciteerd, Peter! Wat heeft dat met je hetero-zijn te maken? Is je subje een man?

Ik ben ook vrolijk. Sinds vanmiddag loopt mijn gootsteenafvoer weer door, yay!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Hee, dat stond er net nog niet! Of ben ik nou zo gaar dat ik dáár overheen gelezen heb? Wel super tof voor je, Peter. :)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

nee, dat stond er eerder niet. Ik vroeg het me ook al af
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Gelukkig. Ligt het niet aan mij. :)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

zeker niet
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Nee, viel mij ook al op dat er niet staat dat het bijgewerkt is. Daarom ging ik ook aan mezelf twijfelen. Maar Lotus en ik zullen toch niet allebei hallucineren? ;)
Plaats reactie